Millaisia asioita mietit itseksesi ennen nukahtamista?
Syntyjä syviä ja elämän tarkoitusta? Kehittelet menestysromaanin juonta? Vai vain seuraavan päivän kauppalistaa?
Kommentit (34)
Tissejä ajattelen useimmiten. Isoja tissejä jasitten vähän pienempiä, mutta terhakoita. Harvemmin ehdin yli 50 paria mietiskellä/laskea ennenkuin uni on jo tullut.
Semmosia maailmaa mullistavia. Mm. Voiko riikinkukkoja kesyttää, mikä harvinaisin silmien väri, Kuka kirjoittikaan sen kirjan, minkä luin joskus 2000-luvun alussa ja se kertoi afgaanitytöstä.. sitten googailen näitä. Aamulla ketuttaa.
Mietin että voi kun kuolis niin pääsis näistä murheista ja säryistä.
Mietin mitä vääriä päätöksiä olen elämäni aikana tehnyt. Ja sitten nukun huonosti.
Ajattelen että olen ihastukseni syleilyssä. Se lämmittää.
Kulunutta päivää, koirani tarpeita, haaveilen syksystä ja takkatulesta. Suunnittelen mitkä lakanat seuraavaksi, mitä reseptejä harjoittelisin. Ideoin jatkoa yritystoiminnalleni. Mietin etten halua elää maailmassa jossa norsut on tapettu ja jääkarhut kuolleet sukupuuttoon.
Mietin tulevaa unelmien asuntoa, jollaisen hommaan kun saan lottovoiton. Siinä se uni tulee haaveillessa. Toinen vaihtoehto on muistella jotain kevyttä sarjaa ja sen juonenkäänteitä. Päätin jo aikaa sitten, että sängyssä en mieti mitään, jolle en just sillä hetkellä voi tehdä mitään nousematta sängystä. Huolia ehtii murehtia päivälläkin.
Olis pitänyt mennä kuselle sitten kuitenkin.
Menen omaan happy place -paikkaani. Ajattelen kivoja juttuja, haaveita ja tulevia tapahtumia.
Välillä olen ahdistunut ja levoton ja mietin vaan kuinka jaksan eteenpäin sekä miten pysyn kúnnossa muuten.
Tämä oli itse asiassa aika herättelevä kysymys... en meinaan mieti mitään, nukahdan aina välittömästi.. siis kännykkään herätys, mukava asento ja nukahdan kuin napista painaisi.. Kuulemma ollut aina tuollainen.. en ole erityisemmin ajatellut että ihmiset pohdiskelevat asioita kun tottunut että itse nukahdan alta aikayksikön, mutta voisin olla kivaa pitää pieni unelmointitauko ennen kuin nukahtaa, täytyy kokeilla 👌🏻
Naisten paljaita jalkoja. Usein ne tulevatkin uniini oikein mukavalla tavalla.
Mietin, että saisinpa olla vielä onnellinen. Siihen tarvittaisi uusi muija.
Ihastustani (nainen) mietin minäkin.
Näin hänestä jopa unta.
Kyseessä on kyllä sellainen "blondi", että oksat pois. Huh!
Tutustuessani hiljalleen häneen, on ollut mukavaa huomata miten ensivaikutelmaltaan kovan, ehkä ronskinkin kuoren alta on alkanut paljastua ihana, empaattinen ihminen.
Useimmiten suunnittelen ja sisustan tulevaa haaveiden taloa pieniä yksityiskohtia myöten.
Usein pohdiskelen sellaisia kohtaamisia ja hetkiä, jotka voisivat kieliä piilevästä uhasta.
En mitään. Nukahdan samoin tein.
Pahin virhe on mennä sänkyyn virkeänä.
Yleensä nauran itseni uneen ku mietin omia mokia XD