Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei seksiä taaskaan

Sutinaa ja sassiin
03.08.2020 |

Kyllä oikeasti v*tuttaa, kun miestä ei kiinnosta seksi juuri koskaan! Oon yrittänyt puhua suoraan, maanitella ja vokotella, ostanut seksikkäitä alusvaatteita, lähettänyt eroottisia viestejä - jopa kuvia, antanut lahjaksi eroottisen pelin ja vaikka mitä.

Tunnen itseni jotenkin nöyryytetyksi ja vihaiseksi, kun pitää tyrkyttää itseään. Haluaisin, että minua himoitaan ja halutaan. Tätä en ikinä uskonut, kun sitoutuneesta suhteesta haaveilin. Olen ruvennut tuntemaan seksuaalisia tunteita erästä vierasta miestä kohtaan, joka huomioi minua ja taitaa olla vähän ihastunut. Miten tästä kaikesta nyt selvitään? Dear Eki, olenko ainoa?!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi seisomaan.

Vierailija
2/12 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljonkos rouvalla olikaan sitä elopainoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi sama, mutta olen mies... OK, en hommannut verkkosukkia. 😆

Nämä parinvalintahommat pitäisi hoitaa jollain tietokoneohjelmalla, joka osaisi arvioida lasten syntymän vaikutuksen yms. tekijät. Meilläkin oli kaikki (seksuaalisesti) erittäin hyvin ennen sitä, mutta sitten rouva heittäytyi aseksuaaliksi. Mistä v i t u s t a tuollaisen voi ennakoida?

Vierailija
4/12 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva on varsin sutjakka ja katseen kestävä, mikäli sitä epäilet! -ap

Vierailija
5/12 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona et saa ja vieras mies huomioi, niin ei muuta kuin soutamaan. Saatat jopa nauttia, eikä se järvi siitä soutamisesta kulu. Miehesi voi vaan katsoa peiliin.

Vierailija
6/12 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Tosi nöyryyttävää, kun miestä ei kiinnosta seksi ollenkaan.  Seksiä piti maanitella ja suorastaa pakottaa mies siihen. Aivan kaamea olotila, vastentahtoisen seksin jälkeen. Tunsin oloni raiskaajaksi. Nyt olen lopettanut aloitteet. Seksiä ei ollut nyt 7 vuoteen. 

N34

Vierailija
7/12 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun haluaisin niin päästä seksiä harrastamaan.. joka päivä hirveä himo, eikä kumppania.. johtanut siihen että katselen meilkein kaikkia naisia sillä mielellä.

Vierailija
8/12 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuussa viimeksi mutta sikäli hyvä tilanne tavallaan, ettei minun oikeastaan tee mielikään.

Vierailija
9/12 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama vika. Tosi nöyryyttävää, kun miestä ei kiinnosta seksi ollenkaan.  Seksiä piti maanitella ja suorastaa pakottaa mies siihen. Aivan kaamea olotila, vastentahtoisen seksin jälkeen. Tunsin oloni raiskaajaksi. Nyt olen lopettanut aloitteet. Seksiä ei ollut nyt 7 vuoteen. 

N34

Hirveä tilanne, nimittäin toisen ihmisen käyttäminen masturbaatioalustana on törkeä synti. Avioliitossa tai ei. Eikä sellaiseen kukaan edes suunnilleen täysjärkinen edes pysty.

Vierailija
10/12 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä palstaa kun lukee niin huomaa todeksi vanhan sanonnan että kysyntä ei useinkaan kohtaa tarjontaa.

T: Erittäin paljon seksiä kaipaava mies

Vierailija
11/12 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
12/12 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ökk