Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan oikeasti nyt riittää!

Vierailija
03.08.2020 |

Koska en halua paljastua naapureille, täytyy pitää aloitus tarpeeksi ympäripyöreänä.

Tämä on toistuvaa, huom huom. Eli ovelleni tullaan täysin varoittamatta, myöhään illalla. Minut saa kiinni sähköpostilla pakollisissa asioissa ja kaikki, joiden tarvitsee asia tietää, tietävät sen.

Asun (valitettavasti) taloyhtiössä toistaiseksi ja täällä on joitain asioita, joissa asukkaita täytyy tavoitella.

Mutta jumąłaúțą nyt riittää jo tuo yhtäkkinen ovelle ilmaantuminen, ei mitään rajaa kellonajoissakaan!

En ikinä avaa, jos en odota jotakuta. Ensinnäkin jostain kumman syystä kaikki tunkevat oven taakse juuri silloin, kun olen suihkussa, tullut suihkusta ja tuuletan kroppaa alasti, tai olen nukkumassa. Ikinä kukaan ei tule silloin, kun edes voisin harkita avaavani oven.

En kehtaisi alkaa riehumaan, mutta vıțúttąą oikeasti, eikö ihmisillä ole mitään tilannetajua?! Muiden oville ei mennä rimputtelemaan ilman ennakkovaroitusta illalla!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa porukkaa. Olen asunut tässä asunnossa 14 vuotta, eikä naapuri ole ikinä yksikään naapuri ole ikinä soittanut ovikelloamme.

Vierailija
2/7 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sanotaan näin, että ovelleni tullaan MYÖS myöhään illalla. En ole mikään vanhus, joka menee nukkumaan seitsemältä, mutta minua vıțúttąą kun en saa omaa iltarauhaakaan, kun täysin puskista kuuluu kauhea RIMPUTI RÄMPYTI ja saan sydärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sanonu asiasta rimputtelijalle

Vierailija
4/7 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä kirjoitti:

Outoa porukkaa. Olen asunut tässä asunnossa 14 vuotta, eikä naapuri ole ikinä yksikään naapuri ole ikinä soittanut ovikelloamme.

Tämä ei ole kerrostalo. Kuvittelin, että täällä saisi olla rauhassa, siksi häivyin kerrostalosta.

Vierailija
5/7 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sanonu asiasta rimputtelijalle

Minulla on epäilys hänen henkilöllisyydestään, mutta kun en näe oven läpi niin en voi olla varma. En haluaisi olla hankala, mutta tuntuu että naapurit tunkeutuvat elämääni. Huoh, en todellakaan ole yhdenkään naapurin kanssa missään kaveriväleissä enkä juttele ylimääräisiä. Ihmeellinen pakkomielle tunkeutua koko ajan tänne.

Vierailija
6/7 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa ovi ja kerro

Vierailija
7/7 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita ovikello pois toiminnasta ja lappu oveen, klo19 jälkeen ei saa häiritä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä