Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuo Kulmuni on niin puolustuskannalla

Vierailija
03.08.2020 |

Koko ajan "minä olen tehnyt loistavaa työtä" kauhee puolustelu ihan kuin olisi hyökätty hänen kimppuun. Niin huolestuneen näköinenkin tuolla A-talkissa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää Kulmuni.

Se näyttää vihaiselta ja täysin uupuneelta.

Se änkyttää valmiiksi ulkoa opeteltuja, jonkun muun kirjoittamia lauseita. Ei vastaa kysymyksiin.

Jos se sanoisi niin kuin kävi, se menisi näin: "Kokemattomuuteni takia suostuin liian vaativaan tehtävään, jota kukaan muu ei huolinut. En pärjännyt, joten otan askelen taaksepäin, ja palaan opettelemaan asioita. Olen ihan hyvä rivikansanedustaja."

Vierailija
2/3 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua säälittää Kulmuni.

Se änkyttää valmiiksi ulkoa opeteltuja, jonkun muun kirjoittamia lauseita. Ei vastaa kysymyksiin.

Jos se sanoisi niin kuin kävi, se menisi näin: "Kokemattomuuteni takia suostuin liian vaativaan tehtävään, jota kukaan muu ei huolinut. En pärjännyt, joten otan askelen taaksepäin, ja palaan opettelemaan asioita. Olen ihan hyvä rivikansanedustaja."

Joo kiinnitin myös huomiota, että ei vastaa kysymykseen. Näyttää uupuneelta ja vaikuttaa kireältä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua säälittää Kulmuni.

Joo kiinnitin myös huomiota, että ei vastaa kysymykseen. Näyttää uupuneelta ja vaikuttaa kireältä. Ap

Se bragaa hetkenä minä hyvänsä. Täysin finaalissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi