Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin surullista Sarin ja Antin ero. Jotenkin heijastuu itselläni suhtautumiseen tulevaan kauteenkin. Eihän koskaan voi tietää ihmisten taustalta asioita, mutta jotenkin heistä välittyi paljon hyvää ja nimenomaan hyvää yhdessä. Höperönä myötäelin sitä ilolla.
Minusta taas Antti vaikutti tossun alle asettuvalta,ja Sari puolestaan oli aika vahva. Eli pelkäänpä, että nyt kyse on siitä et Antti sai tarpeekseen, eikä osannut sitä rakentavalla ja miehekkäämmällä tavalla ratkaista kuin hakemalla eron.
Kotikatsomoon välittyi parista kuva että tahtoa oli ehkä liiaksikin, rakkautta ei lopulta riittävästi. Yksin toisen lujakaan tahto ei riitä pitämään pakkaa kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen ketjun mukaan O seurustellut vuodenvaihteen tiennoilla, mutta taas tuli valituksi "kilariämmä". Nyt ilmeisesti uusi "kilariämmä" kierroksessa vai onko tippunut jo pois kyydistä, en tiedä. Nämä siis huom. toisen ketjun mukaan, eivät omia tietojani.
Kai bongasitte Oskarin Suomalainen Menestysresepti -ohjelman jaksossa, jossa tuotteita lähetettiin kuluttajille? Oskari oli yksi testimaistajista :)
Vitsi?
Ilmeisesti ei... Kyllä nyt taas riittää naurua 🤣
Ihana että tää ohjelma kohta alkaa ! JESS.
Tässähän ne parit sit ovat :
- Emma ja Tuomas
-Juudit ja Tommi
-Kati ja Janne
-Mira ja Matti
Onnea heille suotakoon :)
Vierailija kirjoitti:
Esittelyssä:
"Juudit on tiedostava"
"Tommi on tiedostava"
-Eikö muut tiedosta ollenkaan?
Mitä v...ua se tarkoittaa, että on tiedostava? VihervasemmistolaisLBTQ-mitäniitänyton
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/16d87b20-16d6-4f90-81de-ccba03b…
Tiedostava tarkoittaa sitä että tuntee jatkuvaa maailmantuskaa kaikenlaisista vääryyksistä vaikka niihin ei juuri syyllistyisi tai ne eivät juuri itseä kosketa. Kaiken lisäksi tiedostavia ollaan niistä asioista joista juuri sillä hetkellä saa eniten "hyvä ihminen" -pisteitä.
Esimerkkinä vaikka nämä Suomen BLM -mielenosoitukset. Joo solidaarisuutta jenkkilään, mutta Suomen poliisi kohtelee kaikkia ihmisiä kyllä oikeudenmukaisesti. Intiassa on yli neljä kertaa enemmän ihmisiä kuin Amerikassa ja kastijärjestelmä on siellä yhä voimissaan. Ilmeisesti tällaiset asiat eivät kuitenkaan ole riittävän mediaseksikkäitä, jotta niiden vuoksi olisi tarvetta hillua kaupungilla kyltti kädessä.
Odotan innolla Juuditin ja Tuomaksen jeesustelua.
Ihanaa, kun 2019 pareista Olli ja kumppaninsa ovat edelleen ystäviä <3 Epäkypsiksi jäivät siis vain Oskari ja Heidi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä viime kauden osallistujille kuuluu? Ainakin Anniina ja Ville edelleen yhdessä, mutta onko muut edelleen sinkkuna vai löytänyt uuden kumppanin?
Heidi tuli Tinderissä vastaan pari viikkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Todella tyhmää olisi asiantuntijalla parittaa yhteen vela ja lapsia halua! Eikai ne niin isoa virhettä suinkaan tehneet?
Muistaakseni jossain USA- tai Australia- versiossa ne teki näin, mutta ne onkin roskaohjelmia. Mun mielestä näkemäni Australian kaudet on ollut vielä pahempia kuin Usan :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella tyhmää olisi asiantuntijalla parittaa yhteen vela ja lapsia halua! Eikai ne niin isoa virhettä suinkaan tehneet?
Muistaakseni jossain USA- tai Australia- versiossa ne teki näin, mutta ne onkin roskaohjelmia. Mun mielestä näkemäni Australian kaudet on ollut vielä pahempia kuin Usan :/
Tämä on ehkä julmaa sanoa, mutta olen katsonut nyt Suomen version lisäksi Australian versiota, ja mietin, että ihmiset jotka on näissä formaateissa ovat sinkkuja hyvästä syystä. Siis myös Suomen versiossa. Ei ongelma ole se ettei ole kohdannut oikeaa ihmistä, vaan se että kumppanilta odotetaan aivan liikaa ja itsetuntemusta ei ole ollenkaan. Australiassa osallistujat ovat myös julkisuuden perään eikä ole edes halua sitoutua. Mikä se juttu oli, että Ville on palkannut Anniinalle personal trainerin? Ja että riitelevät elämäntavoista? Ville ilmeisesti painostaa Anniinaa terveellisempään elämään. Kuulostaa vaan epäilyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun 2019 pareista Olli ja kumppaninsa ovat edelleen ystäviä <3 Epäkypsiksi jäivät siis vain Oskari ja Heidi.
Oliko Ollin kumppani se kamala nirppanokka-Heidi vai kuka? En enää muista noita kunnolla, vaikka katsoin sen viime vuoden sarjan. Mistä tiedät, että ovat ystäviä edelleen? Ja ovatkohan siis ihan oikeastikin tekemisissä keskenään vielä? Jotenkin jäi Heidistä todella ylimielisen oloinen vaikutelma, että se katsoi vähän nenän vartta pitkin Ollia noin muutenkin, eikä vain kumppaniehdokkaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Ollin kumppani se kamala nirppanokka-Heidi vai kuka? En enää muista noita kunnolla, vaikka katsoin sen viime vuoden sarjan. Mistä tiedät, että ovat ystäviä edelleen? Ja ovatkohan siis ihan oikeastikin tekemisissä keskenään vielä? Jotenkin jäi Heidistä todella ylimielisen oloinen vaikutelma, että se katsoi vähän nenän vartta pitkin Ollia noin muutenkin, eikä vain kumppaniehdokkaana.
Siis Ollin parihan oli Katja eikä Heidi... Eli siis Katjasta tuossa tarkoitin puhua. Mutta sinänsä siitä Heidistä voi kyllä sanoa samaa kuin Katjasta...
[/quote]
Kiitokset linkeistä! Hyviä muutoksia mielestäni. Enemmän pareja lisää mielenkiintoa, koska toivon mukaan persoonallisuuksissa on sitten enemmän hajontaa.
Tuo vertaisryhmätapaaminen on myös kiva ajatus. Itseäni häiritsisi jaottelu sukupuolien mukaan, jos olisin osallistujien joukossa. Parhaat juttutuokioni syntyvät yleensä miesten kanssa, koska olen aika miestyyppinen ajattelultani, vaikka fyysisesti olenkin nainen. Harmittaisi jos naisten kesken puhuttaisiin sellaisia tyypillisiä naisjuttuja, joihin en oikein pääse itse sisälle. [/quote]
Mulla ihan sama, en tykkäisi jutella naisporukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ehkä julmaa sanoa, mutta olen katsonut nyt Suomen version lisäksi Australian versiota, ja mietin, että ihmiset jotka on näissä formaateissa ovat sinkkuja hyvästä syystä. Siis myös Suomen versiossa. Ei ongelma ole se ettei ole kohdannut oikeaa ihmistä, vaan se että kumppanilta odotetaan aivan liikaa ja itsetuntemusta ei ole ollenkaan. Australiassa osallistujat ovat myös julkisuuden perään eikä ole edes halua sitoutua. Mikä se juttu oli, että Ville on palkannut Anniinalle personal trainerin? Ja että riitelevät elämäntavoista? Ville ilmeisesti painostaa Anniinaa terveellisempään elämään. Kuulostaa vaan epäilyttävältä.
Jospa Villen mielestä Anniina on liian ylipainoinen... Mutta ne molemmathan ovat, joten kannattaisi Villenkin osallistua vaikka saman pt:n oppiin. Ja etenkin viime kauden Katja ja Heidi olivat kyllä malliesimerkkejä ihmisistä, jotka odottivat selvästi ihan liikoja kumppaniltaan (miehen olisi varmaankin pitänyt olla komea, pitkä, hoikka ja tietenkin myös varakas sekä arvostetussa ammatissa..), vaikka itse olivat tavallisen pallinaaman näköisiä pullukoita ja luultavasti varallisuudeltaankin keskituloisia. Eli sellainen terve itsekritiikki puuttui noilta naisilta täysin.
Vierailija kirjoitti:
Ihana että tää ohjelma kohta alkaa ! JESS.
Tässähän ne parit sit ovat :
- Emma ja Tuomas
-Juudit ja Tommi
-Kati ja Janne
-Mira ja Matti
Onnea heille suotakoon :)
Siis ovatko nuo tosiaan valittu pareiksi ohjelmassa, vai onko sinun mutuasi?
Tuleeko ETA Cmorelle jo aikaisemmin kuin Maikkarille?
Tämä on mun ajatus mutta mä veikkaan että tänä vuonna on 1 lesbopari, 1 homopari ja kaksi heteroparia. Mulle vaan tuli tällaiset vibat kun katsoin kuvat ja luin esittelytekstit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama pisti minulla silmään siinä Iltiksen jutussa. Villestä sai sen kohdan perusteella aika kontrolloivan ja määräilevän vaikutelman. Toivottavasti toimittaja oli vain ilmaissut asian huolimattomasti ja että kyseessä on pariskunnan yhteinen projekti, jossa Anniina haluaa itse parantaa elämäntapojaan ja Ville jeesaa häntä parhaansa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko ETA Cmorelle jo aikaisemmin kuin Maikkarille?
Tiistaina klo 21:00 alkaen avautuu katsottavaksi 1. ja 2. jakso.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mun ajatus mutta mä veikkaan että tänä vuonna on 1 lesbopari, 1 homopari ja kaksi heteroparia. Mulle vaan tuli tällaiset vibat kun katsoin kuvat ja luin esittelytekstit.
Jep. Näin mäkin pohdin. Olisi kohtuuttoman epätasa-arvoista, että kaikki olisivat heteropareja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Näin mäkin pohdin. Olisi kohtuuttoman epätasa-arvoista, että kaikki olisivat heteropareja.
No enpä usko, että yhtäkkiä 2 paria olisivat homoja/lesboja, kun ei niitä ole aiemminkaan ollut ollenkaan. Ennemminkin 1 homo-/lesbopari ja muut heteroja.
On myös hyvä muistaa, että näille ohjelmaan hakeville tehdään aikamoinen määrä testejä ja haastatteluita. Ne eivät kuitenkaan kerro siitä, miten ihminen reagoi tosielämässä. Moni kuvittelee olevansa joustava, avaramielinen ja hyväksyvä kumppani, jonka kanssa on helppo tulla toimeen. Sarjassa sitten stressi, ja tv-kameroiden läsnäolo tuo paineita ja oma luonne stressaavissa tilanteissa nousee esiin.
Haastatteluissa saatetaan myös antaa itsestään "parempi kuva" ja nostaa esille piirteitä, jotka eivät arjessa nousekaan niin esille. Harva osaa aidosti tunnistaa omat heikkoutensa ja pienet piirteet, jotka esim. entisiä kumppaneita ovat arjessa nyppineet. Hyvä ja realistinen itsetuntemus auttaisi löytämään parhaan mahdollisen kumppanin. Antamalla itsestään "paremman kuvan" ei saa puolisoksi sitä, kuka itselle aidosti sopisi.