Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
17421/18026 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä muuten tieto, että Marleenalla olisi perhettä ja että olisi jopa perhe mennyt hajalle juuri Matin takia? En tiedä onko totta, mutta aika hurjalta kuulostaa.

No ainakin Facebookissa on raskauskuva Marleenasta. Käsittääkseni Mira on Marleenan tyttären kummitäti.

Vierailija
17422/18026 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy todella tämän Marleenan lapsia, jos pitää paikkaansa että sellasia on. Mikä äiti, lähtee tälläiseen moraalittomaan touhuun tv-ohjelmassa?!?! Pahin temppu mitä voi ystävälle tehdä, ja tuollasen ukon takia?!?

Ei käy ymmärrykseen tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17423/18026 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo taitaa olla Matin tapa toimia, että hänellä on koko ajan verkkoja vesillä. Ei siinä mikään suhde voi onnistua jos vilkuilee muualle aktiivisesti. En valitettavasti ennusta pitkää tulevaisuutta tämän kaasonkaan kanssa. Jos siinä on vielä lapsiakin kuvioissa mukana, niin voi sentään.

Vierailija
17424/18026 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teille järjestettyjen sokkotreffien jälkeen huomaakin olevansa ihastunut treffikumppanin ystävään, niin eihän se ole mitenkään tavatonta tai kummallista. Siitähän tässä jutussa on ainoastaan kysymys. Ei tämän formaatin outo avioliittoon vihkiminen muuta asiaa mitenkään. Ja kaikki parit ovat eronneet.

Vierailija
17425/18026 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että yököttää miten voi olla tollanen ystävä Onkohan koskaan ollut tosi ystävä MIralle. En voi sanoa ku mitä tää maailma on hävetkää matti ja marleena.

Vierailija
17426/18026 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt mitenkään puolustele tuota Matin toimintaa, mutta onhan tuo nyt hitusen eri tilanne kuin normaalissa avioliitossa toisen kanssa sutinoiminen. Nämä ovat tunteneet muutaman viikon ja tunnepuolella Matti ei ole vedättänyt yhtään ketään. Ei voi nyt ihan verrata normaaliin avioliittoon, jossa on normaalisti rakastuttu, kehitetty syvä tunne ja kiintymys, kosittu, suunniteltu perhe, päätetty yhteen muutamisesta, puhuttu yhteisestä tulevaisuudesta vuosia. Eihän Maajussille morsian -ohjelmassakaan ketään kivitetä sen takia, että joku on kuvausten välillä sattunut tapaamaan jonkun toisen. Siihen ohjelmaan on sitouduttu ja kaikki tietävät pelin hengen, että ohjelmaan osallistuminen ei ole lupaus ikuisesta rakkaudesta. 

Vierailija
17427/18026 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruska kirjoitti:

Jos mennään naimisiin ja vedetään platonista suhdetta 3 kk, niin kyllä minäkin Mattina olisin alkanut uutta katselemaan.

Jos Matti ei osaa tai halua p*nna, turhaan siitä naisosapuolta syyllistät.

Vierailija
17428/18026 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruska kirjoitti:

Jos mennään naimisiin ja vedetään platonista suhdetta 3 kk, niin kyllä minäkin Mattina olisin alkanut uutta katselemaan.

Jos Matti ei osaa tai halua p*nna, turhaan siitä naisosapuolta syyllistät.

Onpas kuvottava kommentti. Että miehen pitäisi p*nna kaikkea, mikä liikkuu ja olla valmis elinikäiseen suhteeseenkin, jos vain nainen antaa p*llua. 

Vierailija
17429/18026 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi olevan joku 4-5-vuotias tämä Marleenan lapsi. Näinköhän Matista on isäpuoleksi.

Vierailija
17430/18026 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas mammat, mitä itse olisitte tehneet Matin kengissä. Olisitte vain sinnitelleet avioliitossa, vaikka ei yhtään kiinnosta ja joku muu on vienyt jalat alta? Todella terveiltä kuulostavat teidän parisuhteenne. 

Vierailija
17431/18026 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt mitenkään puolustele tuota Matin toimintaa, mutta onhan tuo nyt hitusen eri tilanne kuin normaalissa avioliitossa toisen kanssa sutinoiminen. Nämä ovat tunteneet muutaman viikon ja tunnepuolella Matti ei ole vedättänyt yhtään ketään. Ei voi nyt ihan verrata normaaliin avioliittoon, jossa on normaalisti rakastuttu, kehitetty syvä tunne ja kiintymys, kosittu, suunniteltu perhe, päätetty yhteen muutamisesta, puhuttu yhteisestä tulevaisuudesta vuosia. Eihän Maajussille morsian -ohjelmassakaan ketään kivitetä sen takia, että joku on kuvausten välillä sattunut tapaamaan jonkun toisen. Siihen ohjelmaan on sitouduttu ja kaikki tietävät pelin hengen, että ohjelmaan osallistuminen ei ole lupaus ikuisesta rakkaudesta. 

Toki on eri asia, mutta ohjelmaan lähteneet ovat silti tehneet suuren sitoumuksen, johon liittyy paljon tunteita, vaikka niitä ei loppujen lopuksi sen valitun kanssa syntyisikään. Miksi joku paras ystävä laittaisi lusikkansa sekaan, kun on ollut mukana ystävänsä kanssa tälle tärkeässä prosessissa? Ihan oikeasti on erikoista, että kumppani on otettava ystävyyksien uhalla lähipiiristä.

Vierailija
17432/18026 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Mahtaa tuota kieroilijaa ketuttaa, kun koko homma meni julkiseksi ja sitä vatvotaan pitkin mediaa. Toivottavasti ei vaikuta tulevaisuuden suhteisiin, villi veikkaukseni on, että noin jännittävän miehen kanssa seurustelu ei kestä puolta vuottakaan.

Vierailija
17433/18026 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas mammat, mitä itse olisitte tehneet Matin kengissä. Olisitte vain sinnitelleet avioliitossa, vaikka ei yhtään kiinnosta ja joku muu on vienyt jalat alta? Todella terveiltä kuulostavat teidän parisuhteenne. 

Viis Matista, mutta kerro rakas mamma, mitä itse olisit tehnyt parhaana ystävänä?

Vierailija
17434/18026 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy kaason CV.

”HARRASTUKSET

Juoksu, kuntosaliharjoittelu, golf, laskettelu ja koiran kanssa ulkoileminen”.

No nyt voivat sitten golfata yhdessä auringonlaskuun.

Vierailija
17435/18026 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on muuten tosi jännä, että Matin mukaan hänen ja Miran suhteessa ei ollut mitään fyysistä, mutta jännästi Mira kuitenkin pohti jossain jaksossa (varmastikin kyllä puoliksi vitsillä), että onkohan hän raskaana kun päätä särki ja oli huono olo.

Surkea homma koko juttu!

Kaveripiirissä kävi vähän saman kaltainen juttu. Eräs nainen alkoi seurustella ystävänsä eksän kanssa, vaikka oli tietoinen ystävänsä tunteista ja toiveista että voisivat vielä eksän kanssa palata yhteen. Tästä salamasuhteesta syntyi lapsikin, mutta ei se suhde kauaa kestänyt. Heti ristiäisten jälkeen tuli ero. Sitten tämä petollinen ystävä on vielä harmitellut yksinäisyyttä.

Vierailija
17436/18026 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääjaksossa kaaso sanoo, ettei itse olisi voinut valita täydellisempää miestä. Niinpä. Ystävyys on itselle niin tärkeä asia, että kavereiden miehiin ei tule koskea.

Vierailija
17437/18026 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo jopa aika tavallista, että jos treffikumppanin kanssa ei aivan natsaa, niin se oikea saattaakin löytyä siitä treffikumppanin kaveripiiristä. Tämä tilanne ei vain ole oikein verrattavissa tuollaiseen. Kyseessä oli tv-ohjelma, jossa solmittiin ihan oikea avioliitto.

Vierailija
17438/18026 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailma on täynnä naisia ja miehiä. Oliko näiden sankareiden ihan pakko toisensa ottaa? Aivan järkyttävää käytöstä Miraa kohtaan.

Matin on ollut vaikeaa löytää kumppania. Onhan se nyt selvä että sitten kun se oikea tulee eteen niin sen kanssa sitten ollaan. Vaikea tietty tajuta jos on itse kiertopalkinto ja lapsiakin usean kanssa.

Minunkin on ollut vaikea löytää kumppania. Olen ollut viimeiset 15 vuotta sinkku. Ei silti kävisi edes mielen vieressä lähteä iskemään ystävien miehiä. Niin ei vain tehdä. 

Kyllä kaikkea tehdään.

Minäminäminä ja rakkaus.

Ihan yks ja sama mitä tapahtuu.

Jos telkkarista lähtee puolisoa etsimään.

Suurin osa täällä Mattia haukkuvista tekisi itse ihan samoin, jos kohdalle sattuisi.

Ja perusteena olisi minä, minun elämä, minun tunteet etc.

Tuntuu vaan nyt hyvältä kusta samaan tolppaan jonkun puolijulkkiksen tapauksen vuoksi.

Vierailija
17439/18026 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on oikeus tunteisiin. Niin myös Marleenalla. Mitä tulee golfin pelaamiseen, niin onhan se aivan eriupea yhteinen harrastus.

Vierailija
17440/18026 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viis Matista, mutta kerro rakas mamma, mitä itse olisit tehnyt parhaana ystävänä?

En mitään. Minä puhuinkin nyt Matista enkä ystävästä. 

Ketju on lukittu.