Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juudit on outo. Kati vaikuttaa oikein mukavalta.
Omasta mielestäni "oudoimmat" tyypit on aina tosi kiinnostavia. On ihanaa olla erilainen ja uskaltaa olla oma itsensä, eikä väkisin yrittää työntää itseään muottiin. Itse ihastun aina porukan persoonallisimpaan jäseneen, omasta mielestäni luonne paistaa läpi ja voittaa ulkonäön 100-0. Kati vaikuttaa mukavalta, mutta myös siltä, että hänen tyylisiään löytäisi kymmenen tusinasta.
On ajankohtaista fanittaa erilaisuutta ja outoutta. Niin tekee puolet populaatiosta. Siksi ne "oudot ja erilaiset" ihmiset eivät oikeastaan enää ole outoja ja erilaisia. Jos nyt vaikka ajattelee Juuditia, niin minusta hän on aika tavallinen feministi (mikä ei siis missään tapauksessa ole huono asia, vaikka itse en ole sellainen). Aidosti erilainen ja outo yksilö on sellainen, että hänen on vaikea löytää ryhmää/viitekehystä itselleen vallitsevasta yhteiskunnasta. Tästä keskustelusta jo näkee, että puolet ymmärtää ja ihailee Juuditia ja jakaa hänen arvonsa ja ajattelunsa. Ei sellainen voi olla outo ja erilainen.
Tunne oman viitekehyksen puutteesta ei saata olla sinänsä outoutta. Jopa jokin pieni muisto, opittu tapa, elämäntilanne tai jokin yleinen mielenterveyden lievä häiriö voi ajan kuluessa synnyttää aiheettomia ajatuksia omasta outoudesta.
Onneksi viimeisen sadan vuoden aikana virinnyt suvaitsevaisuus ei aseta tarpeettomia rajoja sille mitä me voimme olla tai mitä meidän pitäisi olla. Outoutta tunnistaa kaikkialla myös sitä vähemmän mitä enemmän erilaisia ihmisiä tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiva nähdä erään naisen jakso, jossa sulho toteaa ettei olisi tuon näköiseen naiseen kiinnittänyt huomiota. Eipä niin pahasta sanottu, muttei hyvästikään. Samaistun jotenkin siihen naiseen, koska meillä on ulkonäöllisesti jotain samaa. Ja valitettavasti minulle on aikoinaan tokaistu suoraan useammankin kerran ulkonäöstäni yöelämässä.
Ei Emman ulkonäössä sinänsä mitään vikaa, mutta tyyli oli kyllä aika kamala hääpäivänä. Ja se hirvittävä kikattelu (kuten Katillakin) oli kyllä hermoja raastavaa. Itse tykkäsin, että nämä toiset menivät paljon "tasapainoisemmin". Esim. Juudit ja Tommi vaikuttivat todella hyvältä matchiltä.
##### Spoiler cmore #####
Mitä ihmeellistä on Salossa jonne Mira ja Matti menevät häämatkalle. Eikö muilla ollut jotain vähän parempia kohteita mitä nyt Suomessa voi olla. Mutta Salo??
C MORE
Matilla kauhee hiki vihkiäisissä. Valu ja kiilsi. Oliko lie kuuma vai jännitys. Tuskanhiki ilosta vaiko surusta?
Spoiler.......
Hääjakso 2/2: Wau, mikä jakso! Enpä olisi uskonut, että Juuditista ja Tommista muodostuu uusi suosikkiparini. Varsinkin Juuditiin olen aivan rakastunut!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä on Salossa jonne Mira ja Matti menevät häämatkalle. Eikö muilla ollut jotain vähän parempia kohteita mitä nyt Suomessa voi olla. Mutta Salo??
Mathildedal
Vierailija kirjoitti:
Kiva nähdä erään naisen jakso, jossa sulho toteaa ettei olisi tuon näköiseen naiseen kiinnittänyt huomiota. Eipä niin pahasta sanottu, muttei hyvästikään. Samaistun jotenkin siihen naiseen, koska meillä on ulkonäöllisesti jotain samaa. Ja valitettavasti minulle on aikoinaan tokaistu suoraan useammankin kerran ulkonäöstäni yöelämässä.
Itse varmaan loukkaantuisin tai olisin surullinen, jos tuleva AVIOmieheni tokaisisi ulkonäöstäni jotain, että ei kiinnittäisi huomiota. Kyllä itse ainakin haluan olla elämänkumppanini silmissä viehättävä ja erityinen.
Vierailija kirjoitti:
No ei siellä mitään kyllä olekaan. Mutta arvaan, että yöpymispaikkansa on Villa Glass House, joka on ilmeisen hulppea huvila, jos ei muuta tekemistä seudulla sitten olekaan.
Tipitii kirjoitti:
Spoiler.......
Hääjakso 2/2: Wau, mikä jakso! Enpä olisi uskonut, että Juuditista ja Tommista muodostuu uusi suosikkiparini. Varsinkin Juuditiin olen aivan rakastunut!
Juudit on ihana, muistuttaa Miinaa toissa kaudelta. Ja Tommin tanssi! Olen ihan myyty tämän pariskunnan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni "oudoimmat" tyypit on aina tosi kiinnostavia. On ihanaa olla erilainen ja uskaltaa olla oma itsensä, eikä väkisin yrittää työntää itseään muottiin. Itse ihastun aina porukan persoonallisimpaan jäseneen, omasta mielestäni luonne paistaa läpi ja voittaa ulkonäön 100-0. Kati vaikuttaa mukavalta, mutta myös siltä, että hänen tyylisiään löytäisi kymmenen tusinasta.
On ajankohtaista fanittaa erilaisuutta ja outoutta. Niin tekee puolet populaatiosta. Siksi ne "oudot ja erilaiset" ihmiset eivät oikeastaan enää ole outoja ja erilaisia. Jos nyt vaikka ajattelee Juuditia, niin minusta hän on aika tavallinen feministi (mikä ei siis missään tapauksessa ole huono asia, vaikka itse en ole sellainen). Aidosti erilainen ja outo yksilö on sellainen, että hänen on vaikea löytää ryhmää/viitekehystä itselleen vallitsevasta yhteiskunnasta. Tästä keskustelusta jo näkee, että puolet ymmärtää ja ihailee Juuditia ja jakaa hänen arvonsa ja ajattelunsa. Ei sellainen voi olla outo ja erilainen.
Aikamoista saivartelua. Kyllä ihmistä voi ihan hyvin sanoa oudoksi, jos hän selkeästi poikkeaa valtavirrasta, vaikka löytyisikin ihmisiä jotka häntä ihailevat.
Miten olisi, jos ei tehtäisi jokaisesta sanasta kovin monimutkaista ajatushäkkyrää? Esimerkkinä tuolta aiemmasta keskustelusta sana juntti. Aika moni ymmärtää mitä sillä tarkoitetaan yleisesti ottaen, ja on tarpeetonta käsitteiden hämärtämistä uudelleenmääritellä koko sana niin, että se saadaan koskemaan kaikkia ihmisiä tasapuolisesti. Jos jokainen on juntti, koko sana menettää merkityksensä. Samoin jos kukaan ei ole outo.
t. Ohis
Ja on tosi outoa leimata joku oudoksi tuosta vain, samoin juntiksi.
Esim. Juudit on kaunis, kouluttautunut, älykäs jne. Jos haluaa olla rehellinen, niin häntä voi kutsua esim. hienoksi ihmiseksi, aika laimea ilmaus, mutta hyvä.
CMORE spoiler alert!!!
Ihana jakso! Juudit ja Tommi vaikuttavat ihan täydelliseltä valinnalta toisilleen. Odotan mielenkiinnolla, miten heidän juttunsa edistyy. Ainoa, mikä arveluttaa, on Tommin kyky olla joustava jatkossa. Tiedä sitten, mistä tämä ajatus tuli.
Myös Mira ja Matti olivat oikein tyytyväisen ja onnellisen oloinen pari hääpäivänään.
Mahtava kausi tulossa <3
Tommi & Juudit ovat hyvä esimerkki siitä, että he, joiden eniten toivoisi lisääntyvän, eivät halua lapsia.
Tosin en ole varma, onko Juudit tehnnyt lopullista päätöstä, kuten Tommi, mutta ainakin myöntyi ajatukseen helposti.
Ihan samaa mietin. Miksi fiksuimmat eivät lisäänny ja levitä geenejään parantamaan kansakunnan älykkyyttä?
SPOILERIIIII CMOREE
Tommi ja Juudit niin match ja tunnetta pelissä.
Mira ja Mattikin ok mut pikkusen epäilyttää. Ei oon niin kovasti kemiaa ja fiilistä kuin T & J.
Mietin että huomaa että ne, jotka vaikuttavat olevan sinut itsensä kanssa, ovat avoimia toiselle. Ja toisen on helpompi ihastua siihen tasapainoon.
Ainakin näiden parien ja aiempien kin kausien pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mietin. Miksi fiksuimmat eivät lisäänny ja levitä geenejään parantamaan kansakunnan älykkyyttä?
Fiksu näkee tavallistakin paremmin maailman epäoikeudenmukaisuuden. Tommi vaikuttaa aidosti hyvältä ihmiseltä. Sellainen saattaa oikeasti tehdä päätöksen lapsettomuudesta sillä perusteella, että kokee maailman liian ikäväksi paikaksi lapsille. Mutta spekulaatiota tämä vain on häntä tuntematta.
SPOILER
////
Siis yllätyin miten hyvin Mira ja Masa ottivat toisensa <3 toivoa on!
Ja Tommi ja Juuditti on perfect match!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ja minusta Judit on arvomaailmansa ja ajatustensa puolesta varsin stereotyyppinen nykyajan henkilö, en näe hänessä mitään erityisen persoonallista, anteeksi nyt. Itse olen hiukan vanhempi, mutta oman työyhteisöni piirissä esimerkiksi on hyvin paljon samaa. Kun joku alkaa puhua, on helppo arvata mitä hän aikoo sanoa :)
Hei älkää spoilatko jos tiedätte onko parit vielä yhdessä tai ei.
Ensimmäinen hääjakso jo nyt ilmaiseksi katsottavissa.
Lopussa näytettiin väläys toisesta hääjaksosta. Juudit näytti hyvin kauniilta.
Matti ajattelee todella selkeästi asioista ja on niin normaali kuin mies vain voi olla. Siitä saa vaimo hyvän tasapainoisen miehen itselleen.