Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
11341/18026 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään läppäläppä-vitsillävaan -osallistumisia! Se on loukkaavaa kumppania kohtaan joka on tullut tosissaan.

Läpällä ei tässä elämässä kannata seilailla.

Sinulla kai on siitä kokemusta, kun noin hyvin tiedät.

Vierailija
11342/18026 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joensuu näyttää kesäkuvissa yllättävän mukavalta kaupungilta. Joen rantaa, puistoa jne. Kerrostaloalue on sitten sitä rähjäisempää lähiötä

Ei se mitään lähiötä ole, mitä ohjelmassa on näytetty. On ihan Joensuun keskustan kerrostaloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11343/18026 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruakat ovat taas paneutuneet lauantai-illan huveihinsa ja Matti on näköjään kovasti tapetilla. Hyvä Matti, olet pinnalla!

Vierailija
11344/18026 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi ottaa yhtään mukaan noita, jotka joku muu on ilmoittanut mukaan! Sitten motivaation taso ja osallistuminen on just tuollaista, että vähän kuin treffimielessä katellaan ja ihmetellään. Tosissaan yrittämistä nolla.

Jäikö nauha pyörimään?

Vierailija
11345/18026 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on vain niin alhaiset testot. Sitten sitä vain "ajaudutaan" friendzonelle, kun ei vain haluta.

Vierailija
11346/18026 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, osallistujista saa keskustella, kunhan aiheena ei ole Matti.... Miksi faktat on tabu joillekin?

Vierailija
11347/18026 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, osallistujista saa keskustella, kunhan aiheena ei ole Matti.... Miksi faktat on tabu joillekin?

Ja miksi Matti on syntipukki joillekin? Vai osaatko yleensä puhua toisesta ihmisestä muuta kuin pahaa? Vilkaisepa peiliin, mitä siellä mielestäsi näkyy.

Vierailija
11348/18026 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kokenut suhteessa vähän samantapaisia kommunikaatiohaasteita kuin Kati ja Janne. Vaikka en olekaan Katin kaltainen ekstrovertti vaan introvertti niin olen silti kokenut suhteessa eritahtisuuden ja kommunikaatiotyylien erilaisuuden todella ärsyttävänä ja raskaana.

Esimerkiksi itse haluan käydä pienessä ruokakaupassa nopeasti ja poimin tuotteet satunnaisessa järjestyksessä nopeasti sitä mukaan kun tulevat mieleen ja haluan sitten äkkiä kassalle ja ulos. Mies taas haluaa edetä hitaasti ja järjestyksessä kaupan etuosasta takaosaan hyllyväli kerrallaan ja miettiä joka tuotteen kohdalla pidempään. Kun itse olen jo ottanut lähes kaikki tavarat niin mies etsii vasta vihannespussia hedelmäosastolla.

Keskustellessa miehen lyhyet yksisanaiset vastaukset ärsyttää, samoin se että hänellä kestää niin kauan muotoilla tai sanoa jokin yksinkertainen arkinen asia. Kaipaan aktiivisempaa, innostuneempaa, syvällisempää ja humoristisempaa otetta. Sitä että toinen olisi hauska tarinankertoja ja ilmaisisi itseään vaivattomasti. Oma kokemukseni on siis se, että tällaiset luonne erot voivat aiheuttaa paljonkin kitkaa ja kireyttä suhteeseen.

Sama homma. Minusta myös Katista puhutaan tosi ilkeästi täällä. Kati oli Outokummun jaksossaki tosi kiinnostunut Jannen jutuista ja oli ihan mielissään, kun janne kerrankin päätti. Jospa se on Katille turvallisuutta että on vahva ja itseään hyvin ilmaiseva mies. Ei Katikaan tuosta voi vain häipyä kuten ei muutkaan. Sitä mennään sillä mitä on annettu.

Joo en minäkään allekirjoita Katin haukkumisia. Jokaisessa on hyvät ja huonot puolensa, mutta ihan luonnollista on toivoa kumppanilta avointa itsensä ilmaisua, vaikka toinen olisikin puheliaampi kuin toinen.

Minusta on tuntunut, että Janne kyllä ilmaisisi itseään hyvinkin avoimesti, mutta Kati ei malta odottaa, vaan kaiken on tultava juuri sillä sekunnilla kun hän haluaa. Jos Jannella menee lauseen muodostamiseen seitsemän sekuntia, Kati on sillä välin jo ehtinyt aloittaa turhautuneet räpätyksen että kun ei susta saa mitään irit, ja se saa Jannen vetäytymään kuoreensa.

Vierailija
11349/18026 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on vain niin alhaiset testot. Sitten sitä vain "ajaudutaan" friendzonelle, kun ei vain haluta.

Kenellä on kenellä ei. Ehkä olet tavannut vain alhaisia testomiehiä vai olisiko vika ollut sinussa? Nainenhan se miehen testot yleensä nostaa.

Vierailija
11350/18026 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emma on niin raskas ja lapsellinen, etten edes naisena jaksaisi tuollaista kaverina. Kärsii hirveistä itsetunto-ongelmista :( Ne olisi pitänyt ratkoa ennen loppuelämän kumppanin metsästystä.

Uusi hiustyyli, silmälasit vaihtoon ja jalkaterien pitäminen suorassa kävellessä (nyt lompsuttaa laiskasti varpaat sisäänpäin) voisi piristää ja kohentaa hänen itsetuntoa.

Tuomakselle tsemppiä ja varmasti löydät tyttöystävän itsellesi!

Viestin alkupuolesta tismalleen samaa mieltä.

Mut sitten: miten hiukset ja silmälasit ja jalkaterät liittyy tähän? Aika moni kävelee vähän persoonallisesti eikä se korreloi itsetunnon kanssa, eikä noissa muissakaan ole mitään vikaa.

Kyllä oma ryhti vaikuttaa itsetuntoon. Olin yhden viikonlopun Aleksander-tekniikan kurssilla ja olin ihan kun eri ihminen (itsetunto, ajatukset itsestä) kun 3 päivää oli tarkkailtu kehon oikeaa käyttöä ja saatu ryhtiä korjattua "pystyyn". Ja esim. Tutkimuksissa on todistettu, että alaspäin katsova, kumara asento lisää ahdistusta, ylöspäin, taivaalle katsominen vähentää ahdistusta.

Ihminen on psykofysikaalinen kokonaisuus.

Ryhti, missä kohtaa tuossa viestissä puhuttiin ryhdistä?

"jalkaterien pitäminen suorassa kävellessä (nyt lompsuttaa laiskasti varpaat sisäänpäin"

Ryhti lähtee jalkateristä.

Puhuin kehon käytöstä ja sen vaikutuksesta omaan oloon, miten kokee itsensä ja

siten vaikutuksesta itsetuntoon. Jännä nämä huutelijat. Jos jokin avainsana (aleksandertekniikka) on annettu, niin sen voi googlata. Mutta voi olla että ne jotka googlaa ja tutkii ei ärtyneenä huutele.

Ai olen nyt huutelija, ok :D

Olen itse käynyt Aleksandertekniikka-kurssilla n. 25v sitten, silloin ainakaan ei puhuttu halaistua sanaa jalkaterien asennosta tai merkitysestä. Selkä "muovattiin" luonnottomaan asentoon osallistuja kerrallaan, ja siinä piti istua koko tunti. Valitettavasti ei auttanut itselläni rythtiongelmiin, vaikka oli siinä jotain hyviäkin pointteja.

Totta kai ihminen on psykofyysinen kokonaisuus, mutta väite et jalkaterien jänskä asento korreloisi automaattisesti itsetuntoon on täysin absurdi.

Se huutelija

Vierailija
11351/18026 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emma on niin raskas ja lapsellinen, etten edes naisena jaksaisi tuollaista kaverina. Kärsii hirveistä itsetunto-ongelmista :( Ne olisi pitänyt ratkoa ennen loppuelämän kumppanin metsästystä.

Uusi hiustyyli, silmälasit vaihtoon ja jalkaterien pitäminen suorassa kävellessä (nyt lompsuttaa laiskasti varpaat sisäänpäin) voisi piristää ja kohentaa hänen itsetuntoa.

Mut sitten: miten hiukset ja silmälasit ja jalkaterät liittyy tähän? Aika moni kävelee vähän persoonallisesti eikä se korreloi itsetunnon kanssa, eikä noissa muissakaan ole mitään vikaa.

Kyllä oma ryhti vaikuttaa itsetuntoon. Olin yhden viikonlopun Aleksander-tekniikan kurssilla ja olin ihan kun eri ihminen (itsetunto, ajatukset itsestä) kun 3 päivää oli tarkkailtu kehon oikeaa käyttöä ja saatu ryhtiä korjattua "pystyyn". Ja esim. Tutkimuksissa on todistettu, että alaspäin katsova, kumara asento lisää ahdistusta, ylöspäin, taivaalle katsominen vähentää ahdistusta.

"jalkaterien pitäminen suorassa kävellessä (nyt lompsuttaa laiskasti varpaat sisäänpäin"

siten vaikutuksesta itsetuntoon. Jännä nämä huutelijat. Jos jokin avainsana (aleksandertekniikka) on annettu, niin sen voi googlata. Mutta voi olla että ne jotka googlaa ja tutkii ei ärtyneenä huutele.

Olen itse käynyt Aleksandertekniikka-kurssilla n. 25v sitten, silloin ainakaan ei puhuttu halaistua sanaa jalkaterien asennosta tai merkitysestä. Selkä "muovattiin" luonnottomaan asentoon osallistuja kerrallaan, ja siinä piti istua koko tunti. Valitettavasti ei auttanut itselläni ryhtiongelmiin, vaikka oli siinä viikon kurssilla jotain hyviäkin pointteja.

Totta kai ihminen on psykofyysinen kokonaisuus, mutta väite et jalkaterien jänskä asento korreloisi automaattisesti itsetuntoon on täysin ab surdi.

Se huutelija

Vierailija
11352/18026 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse käynyt Aleksandertekniikka-kurssilla n. 25v sitten, silloin ainakaan ei puhuttu halaistua sanaa jalkaterien asennosta tai merkitysestä. Selkä "muovattiin" luonnottomaan asentoon osallistuja kerrallaan, ja siinä piti istua koko tunti. Valitettavasti ei auttanut itselläni ryhtiongelmiin, vaikka oli siinä viikon kurssilla jotain hyviäkin pointteja.

Totta kai ihminen on psykofyysinen kokonaisuus, mutta väite et jalkaterien jänskä asento korreloisi automaattisesti itsetuntoon on täysin ab surdi.

Se huutelija

Sorry tuplaus...

Vierailija
11353/18026 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on kenellä ei. Ehkä olet tavannut vain alhaisia testomiehiä vai olisiko vika ollut sinussa? Nainenhan se miehen testot yleensä nostaa.

Ei se kyllä ole nainen, joka testosteronitasoa nostaa vaan ravinto ja urheilu. 

Vierailija
11354/18026 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos huhu Matin tapailusta toisen naisen kanssa pitää paikkansa, se kyllä selittäisi monta juttua. En vaan millään haluaisi uskoa sitä, olisi se kyllä EA-historian härskein temppu.

No jaa. Eikös kakkoskauden Jounilla ollut vispilänkauppaa jonkun kuvausryhmäläisen kanssa? Ehkä pykälää härskimpää.

Vierailija
11355/18026 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten yleisin syy alhaisille testoille on lihavuus, liiallinen alkoholinkäyttö ja steroidien käyttö sekä sairaudet. Testotasoja voi nostaa terveellisellä ravinnolla sekä tietyntyyppisellä urheilulla.

Vierailija
11356/18026 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi ottaa yhtään mukaan noita, jotka joku muu on ilmoittanut mukaan! Sitten motivaation taso ja osallistuminen on just tuollaista, että vähän kuin treffimielessä katellaan ja ihmetellään. Tosissaan yrittämistä nolla.

Jäikö nauha pyörimään?

Pahoittelut! Minä ainakin kirjoitin oman samansisältöisen kommenttini ennen kuin olin nähnyt, että oli jo vastaavia viestejä. Täällä on siis useampia kirjoittajia, tiedoksi =)

Vierailija
11357/18026 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut tuo "huutelija", mutta tässä nyt oli vähän selittelyn makua. En ainakaan minä nähnyt tuossa ekassa lainauksessa mitään avainsanaa (aleksandertekniikka). Etkö ehkä muistanut laittaa? Ja nyt syyttelet muita?

Kyllä se sana tuolla lukee. :)

Ja ihan loogisesti etenevä tämä ketju on, eikä ole selittelyä. Joku moittii kävelytapaa, toinen kysyy miten se liittyy muka itsetuntoon ja minä vastailin mitä itse tiedän kehon & mielen yhteydestä. Kerron omat tietoni ja jos ei muut usko, niin voi kokeilla. Jos ei usko siltikään, niin en tiedä mikä on pointti, todistella että mitään ei kannata elämässä yrittää? 😀 Mutta niin pitkä vänkäys tästä tuli, että jos Emma tämän lukee, niin varmasti nauraa katketakseen!

Vierailija
11358/18026 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi kaikkia häiritsee Katin puhe niin paljon. Minusta hän kuulostaa myös tuossa fujitsun mainoksessa ihan samalta kuin telkkarissa. Joo, vähän erikoinen ääni, mutta ihmisillä nyt on erilaisia puheääniä eikä sille omalle äänelleen mitään voi.

Puhun vieläpä itse itämurretta ja asun Pohjois-Karjalassa, eli en edes ole tottunut mihinkään helsinkiläiseen puhetyyliin tms (onko tuo edes sitä en tiedä)... Silti Katin puheääni ei aiheuta minussa mitään tuntemuksia.

Ennemminkin häiritsee se puheen sisältö ja tapa puhua nöyryyttävästi Jannelle. Ei ääni, jolle ei edes juuri mitään voi.

Nyt heräsi kiinnostus: Mikä Fujitsun mainos?

Kyllä omalle äänelleen voi, jos haluaa. Katin äänessä on sitä narinaa, jonka teinit ovat tällä vuosikymmenellä vasta omaksuneet. Helsingistä päin se on lähtenyt leviämään, mutta ei sielläkään aina tuolla tavoin ole puhuttu.

Vierailija
11359/18026 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katın puhe näin "kolmannen polven helsinkiläisenä" kuulostaa minunkin korvaan teennäiseltä asiakaspalvelunarinalta. Englanninkielinen termi vocal fry - kuvaa tätä puhetapaa.

Vierailija
11360/18026 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttu Matista, itse ainakin sain luettua, vaikken ole tilaaja.

https://www.aamulehti.fi/ihmiset/art-2000007457742.html

Jutussa kerrotaan Matista, että ”viisi vuotta tinderissä tuotti kaikkiaan noin viidet treffit” 🤔 kertooko tämä nyt sitten siitä, että Matti on kranttu vai siitä ettei kovin moni nainenkaan ole sitten häntä pitänyt tarpeeksi hyvänä treffiseurana..

Mitä väliä! Ei liity millään tavalla Ensitreffit alttarilla -ohjelmaan.

No liittyy siinä mielessä että ei vaikuta siltä että olisi superaktiivisesti itselleen yrittänyt puolisoa löytää, vaan on odottanut että vaimo jostakin rupsahtaa syliin. Siis saamattomuus luonteenpiirteenä tulee hyvin ilmi, mistä kertoo myös se ettei itse tehnyt hakupapereita.

Eli se Matin motivaatio nähdä vaivaa myös tämän avioliiton suhteen jää kyseenalaiseksi, kun tausta on tällainen

Ketju on lukittu.