Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Matin instastoorin lopussa nyt kuva ensitreffit miehistä yhdessä.
.
Kiitos linkistä, minusta Matti tuntuu tosi motivoituneelta. 5 vuotta ja 5 treffit, ja aina on tuntunut kuin olisi työhaastattelussa. Luulen, että Matti on oikeasti onnellinen, että sai Miran joka tuntuu hyväksyvän hänet sellaisena kuin hän on. Toivottavasti Mira lopettaisi negailun ja raskaus-vitsit, niin hyvä tulisi. Nyt olen sitä mieltä, että jatkavat yhdessä.
Joensuu näyttää kesäkuvissa yllättävän mukavalta kaupungilta. Joen rantaa, puistoa jne. Kerrostaloalue on sitten sitä rähjäisempää lähiötä
Suomessa kesällä on kaunista! Ja talvellakin. Syysmyreä ei innosta missään.
Matti on ihana. Tosta haastattelusta tuli tosi symppis kuva. Voi kun onnistuisivat Miran kanssa, samaa ujoutta tai vaikeutta puhua tms. heissä on vähän molemmissa. Kaikkea hyvää heille joko yhdessä tai erikseen. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma on ihan hyvän oloinen ekassa jaksossa, hän on mennyt ihan lukkoon Tuomaksen kanssa, heillä lähti homma pieleen ja klassisesti väärä vahvistaa ihmisen huonoja puolia ja nostaa ne esille, kun taas hyvä kumppani vahvistaa hyviä puolia ja huonot jäävät painuksiin.
Muistelen että Emma kyseli jo hääjaksossa monta kertaa, että mitä Tuomas on hänestä mieltä. Kyllä se epävarmuus oli siellä jo alussa.
Katso Emmaa ennen kuin näki vilaustakaan Tuomaksesta. Samoin Mira on paljon rennompi ja kasvot levollisemmat ja avoimemmat ennnen Mattia. Ja Janne on itsevarmempi ennen Katia.
Harmi et "ihanalla" ei oikein pelitä. Kannustuspuheenvuoro ainakin joka kerta tulee nopsasti.
Jos Matti kerran oli ensin ihastunut Miraan ja nyt kaverizonella, niin eikö se kerro enemmän, että oli ihastunut ulkonäköön ja nyt kun tuntee Miran, niin ei nappaa? Minustakin Matin olisi pitänyt sanoa kyllä Miran sali-uteluihin.
Matista on mulle ainakin tullut sellainen feikki kuva, haluaa pitää kulisseja yllä. Tuntuu, että noissa haastatteluissa ja asiantuntijatapaamisissa yrittää aina tuoda itsestään vain hyviä puolia esille ja sanoa asioita, joita ajattelee, että "kuuluisi" sanoa näyttääkseen hyvältä. Rehellisyys ja aitous loistaa poissaolollaan.
Matti vaikutti häissä ihan tyytyväiseltä Miran ulkonäköön, eikö kehunut kauniiksikin... Nyt kun kokee olevansa frienzonella, niin joku muu tosiaan mennyt vikasuuntaan. Aika näyttää.
En meinaa kestää katsoa Mattia ja Miraa, ja näin on ollut aivan alusta asti. Dynamiikka ihan pielessä. Mira murjottaa, piikittelee ja vaatii vastauksia, mutta ei ole itse valmis antamaan mitään. Odottaa mitä Matti sanoo, ja kauhistelee sitten kun Matti viimein sanoo jotain. Miettisi mitä itse tahtoo ja antaisi Matin miettiä oman puolensa kuntoon. Matti taas on vaivaannuttava vaimo hehehehe-naureskelija, en kestäisi päivääkään tuollaisen sutkauttelijan kanssa. Mitä asiantuntijat ovat heidän kohdallaan oikein ajatelleet?? Oikeanlainen kumppani saisi molemmat varmasti loistamaan.
Tommi ja Juudit on toinen pari jota en vaan ymmärrä. Eikö ole jo tullut selväksi, että Tommi on ilkeä ja vastentahtoinen, mitä Juudit luulee saavansa palkinnoksi kun odottaa jos Tommi vaikka kiinnostuisi hänestä? Tommi on nöyryyttänyt Juuditia jo aivan tarpeeksi, ja Juudit käyttäytyy kuin haluaisi jotenkin korjata Tommin?? Hokee koko ajan että Tommi riittää ja Tommi on hyvä sellaisena kuin on, ihan kuin Tommilla olisi jotain vakavia ongelmia joita Juudit yrittää näin lievittää. Tämänkin parin kohdalla asiantuntijat ovat epäonnistuneet. Juokse, Juudit, kun vielä voit.
Kati ja Janne voivat onnistua, Emma ja Tuomas onneksi tekivät kuten oikein oli ja lopettivat suhteensa.
Vierailija kirjoitti:
Emma on söpö manga-tyttö. Vanhempana hänestä tulee vaikuttava tummanpunaisessa huulipunassa, valkeassa kauluspaidassa ja kevyessä polkkatukassa.
Kiitos illan nauruista :D
Tältä kaudelta ei jää yksikään pari yhteen!
Samaa mieltä?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma on niin raskas ja lapsellinen, etten edes naisena jaksaisi tuollaista kaverina. Kärsii hirveistä itsetunto-ongelmista :( Ne olisi pitänyt ratkoa ennen loppuelämän kumppanin metsästystä.
Uusi hiustyyli, silmälasit vaihtoon ja jalkaterien pitäminen suorassa kävellessä (nyt lompsuttaa laiskasti varpaat sisäänpäin) voisi piristää ja kohentaa hänen itsetuntoa.
Tuomakselle tsemppiä ja varmasti löydät tyttöystävän itsellesi!
Viestin alkupuolesta tismalleen samaa mieltä.
Mut sitten: miten hiukset ja silmälasit ja jalkaterät liittyy tähän? Aika moni kävelee vähän persoonallisesti eikä se korreloi itsetunnon kanssa, eikä noissa muissakaan ole mitään vikaa.
Kyllä oma ryhti vaikuttaa itsetuntoon. Olin yhden viikonlopun Aleksander-tekniikan kurssilla ja olin ihan kun eri ihminen (itsetunto, ajatukset itsestä) kun 3 päivää oli tarkkailtu kehon oikeaa käyttöä ja saatu ryhtiä korjattua "pystyyn". Ja esim. Tutkimuksissa on todistettu, että alaspäin katsova, kumara asento lisää ahdistusta, ylöspäin, taivaalle katsominen vähentää ahdistusta.
Ihminen on psykofysikaalinen kokonaisuus.
Ryhti, missä kohtaa tuossa viestissä puhuttiin ryhdistä?
"jalkaterien pitäminen suorassa kävellessä (nyt lompsuttaa laiskasti varpaat sisäänpäin"
Ryhti lähtee jalkateristä.
Puhuin kehon käytöstä ja sen vaikutuksesta omaan oloon, miten kokee itsensä ja
siten vaikutuksesta itsetuntoon. Jännä nämä huutelijat. Jos jokin avainsana (aleksandertekniikka) on annettu, niin sen voi googlata. Mutta voi olla että ne jotka googlaa ja tutkii ei ärtyneenä huutele.
Vierailija kirjoitti:
Tältä kaudelta ei jää yksikään pari yhteen!
Samaa mieltä?!
Joo, kaikki parit eroaa ensi kesään mennessä. Muuten uskoisin Katiin ja Janneen, mutta kommunikaation lisäksi Kati ei edes halua koskea Janneen. Ei lupaa hyvää. Viimeisessä näkemisessä Matti ja Mira vielä jää yhteen. Mutta Matti laittaa eropaperit vetämään heti kun kaikki jaksot on lähetetty, Mira saa tiedon enskojen whatsapp-ryhmästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emma on niin raskas ja lapsellinen, etten edes naisena jaksaisi tuollaista kaverina. Kärsii hirveistä itsetunto-ongelmista :( Ne olisi pitänyt ratkoa ennen loppuelämän kumppanin metsästystä.
Uusi hiustyyli, silmälasit vaihtoon ja jalkaterien pitäminen suorassa kävellessä (nyt lompsuttaa laiskasti varpaat sisäänpäin) voisi piristää ja kohentaa hänen itsetuntoa.
Tuomakselle tsemppiä ja varmasti löydät tyttöystävän itsellesi!
Viestin alkupuolesta tismalleen samaa mieltä.
Mut sitten: miten hiukset ja silmälasit ja jalkaterät liittyy tähän? Aika moni kävelee vähän persoonallisesti eikä se korreloi itsetunnon kanssa, eikä noissa muissakaan ole mitään vikaa.
Kyllä oma ryhti vaikuttaa itsetuntoon. Olin yhden viikonlopun Aleksander-tekniikan kurssilla ja olin ihan kun eri ihminen (itsetunto, ajatukset itsestä) kun 3 päivää oli tarkkailtu kehon oikeaa käyttöä ja saatu ryhtiä korjattua "pystyyn". Ja esim. Tutkimuksissa on todistettu, että alaspäin katsova, kumara asento lisää ahdistusta, ylöspäin, taivaalle katsominen vähentää ahdistusta.
Ihminen on psykofysikaalinen kokonaisuus.
Ryhti, missä kohtaa tuossa viestissä puhuttiin ryhdistä?
"jalkaterien pitäminen suorassa kävellessä (nyt lompsuttaa laiskasti varpaat sisäänpäin"
Ryhti lähtee jalkateristä.
Puhuin kehon käytöstä ja sen vaikutuksesta omaan oloon, miten kokee itsensä ja
siten vaikutuksesta itsetuntoon. Jännä nämä huutelijat. Jos jokin avainsana (aleksandertekniikka) on annettu, niin sen voi googlata. Mutta voi olla että ne jotka googlaa ja tutkii ei ärtyneenä huutele.
En ollut tuo "huutelija", mutta tässä nyt oli vähän selittelyn makua. En ainakaan minä nähnyt tuossa ekassa lainauksessa mitään avainsanaa (aleksandertekniikka). Etkö ehkä muistanut laittaa? Ja nyt syyttelet muita?
Vierailija kirjoitti:
Juttu Matista, itse ainakin sain luettua, vaikken ole tilaaja.
Jutussa kerrotaan Matista, että ”viisi vuotta tinderissä tuotti kaikkiaan noin viidet treffit” 🤔 kertooko tämä nyt sitten siitä, että Matti on kranttu vai siitä ettei kovin moni nainenkaan ole sitten häntä pitänyt tarpeeksi hyvänä treffiseurana..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttu Matista, itse ainakin sain luettua, vaikken ole tilaaja.
Jutussa kerrotaan Matista, että ”viisi vuotta tinderissä tuotti kaikkiaan noin viidet treffit” 🤔 kertooko tämä nyt sitten siitä, että Matti on kranttu vai siitä ettei kovin moni nainenkaan ole sitten häntä pitänyt tarpeeksi hyvänä treffiseurana..
Mitä väliä! Ei liity millään tavalla Ensitreffit alttarilla -ohjelmaan.
Ei pitäisi ottaa yhtään mukaan noita, jotka joku muu on ilmoittanut mukaan! Sitten motivaation taso ja osallistuminen on just tuollaista, että vähän kuin treffimielessä katellaan ja ihmetellään. Tosissaan yrittämistä nolla.