Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
7121/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan on niin, että ulkonäkökin vaikuttaa paljon osaltaan siihen, onko sitä kuuluisaa kemiaa! Jos ei millään lailla viehäty toisen ulkoisesta olemuksesta, niin fyysinen läheisyys on kyllä tosi vaikeaa..

Tuomas tekee Emmalle harvinaisen selväksi sen, että vain kaveripohjalta ollaan. Tämä on mielestäni reiluakin, ettei Emmalle herää turhia toiveita. Kyse ei ole tylyydestä, vaan rehellisyydestä. Tuomas tietää varmaksi sen, ettei halua fyysistä läheisyyttä Emman kanssa. Uskon, että tuntuu ahdistavalta, jos toinen sitä toivoo ja itse ei vaan halua.

Tommi kokee samaa, ei viehäty Juuditista fyysisellä tavalla. On hyvin vaikeaa kokeilla läheisyyttä toisen kanssa, jos se romanttinen puoli puuttuu. Minun mielestä ei koskaan pidä tehdä sitä, mitä ei tunne sisällään aidosti haluavansa!

Sinulla on pointtia kyllä tuossa, mutta toisaalta näille kaikille osallistujille on kai ennakkoon näytetty pino valokuvia, joissa on myös se oma tuleva puoliso. Ja siitä pinosta on saanut sanoa, jos jonkun ulkonäkö ei kelpaa. Eli periaatteessa sen oman puolison ulkonäön pitäisi riittää. 

Jäin miettimään tätä. Näytetäänkö hakijoille kuvia vai videota? Jälkimmäinen olisi ehdottomasti parempi ja siltikin siitä jää pois muutama ratkaiseva tekijä, esim. tuoksu. Kemiaa ei pysähtyneistä kuvista pysty millään aavistamaan.

Ei varmaan näytetä videota eikä koko olemus tietenkään selviä valokuvasta. Mutta jos jonkun ulkonäkö olisi ihan ehdoton ei, niin kyllä se valokuvasta selviäisi ja sellaiset tässä varmaan halutaan ennakkoon valita pois.

Mutta tähän ohjelmaan ei pitäisi osallistua kenenkään sellaisen, jolle ulkonäkö on parivalinnassa todella tärkeää. Sillä tässä ei pääse vaikuttamaan sen kumppanin ulkonäköön eikä valikoimaan mieluista. 

Vierailija
7122/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa juoruihin Matin nykytilanteesta tai menneisyydestä. Niiden paikkansapitävyydestä minulla ei ole tietoa. Miran ulkonäkö tai paino ei kuitenkaan liene Matille ongelma, koska vaikutti häissä ilahtuneelta ja sanoi Miraa kauniiksi aika pakottomasti. Innostus näyttää kuitenkin heti häiden jälkeen laantuneen, joten Miran muut piirteet varmaan vaikuttavat. Cmoren viimeisestä jaksosta sain keskinäisestä sanailusta kuvan, että seksiäkin on jo kokeiltu (tämä on spekulaatiota). Keskustelussa Matti sanoo toivovansa jatkoa, mutta ei silti vaikuta vakuuttavalta tai innostuneelta. Mira on kannustava ja kehuu Mattia komeaksi, kun katsovat hääkuvaa. Mira vaikuttaa tasapainoiselta, aidolta ja kiltiltä, mutta ei herätä Matissa kiinnostusta. Jännite puuttuu. En usko, että tämä pari jatkaa yhdessä montaa kuukautta ohjelman jälkeen. Saattavat vielä viimeisessä jaksossa sanoa, että haluavat jatkaa yhdessä. Ovat kohteliaita ja rauhallisia, mutta jopa romanttinen hetki penkillä kuohuvan kanssa oli vaivaantunut. (Ehkä jopa tuotannon ehdotus?) Minun silmissäni Matti näyttää hauskimmalta silloin, kun rapsuttelee koiraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7123/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan on niin, että ulkonäkökin vaikuttaa paljon osaltaan siihen, onko sitä kuuluisaa kemiaa! Jos ei millään lailla viehäty toisen ulkoisesta olemuksesta, niin fyysinen läheisyys on kyllä tosi vaikeaa..

Tuomas tekee Emmalle harvinaisen selväksi sen, että vain kaveripohjalta ollaan. Tämä on mielestäni reiluakin, ettei Emmalle herää turhia toiveita. Kyse ei ole tylyydestä, vaan rehellisyydestä. Tuomas tietää varmaksi sen, ettei halua fyysistä läheisyyttä Emman kanssa. Uskon, että tuntuu ahdistavalta, jos toinen sitä toivoo ja itse ei vaan halua.

Tommi kokee samaa, ei viehäty Juuditista fyysisellä tavalla. On hyvin vaikeaa kokeilla läheisyyttä toisen kanssa, jos se romanttinen puoli puuttuu. Minun mielestä ei koskaan pidä tehdä sitä, mitä ei tunne sisällään aidosti haluavansa!

Sinulla on pointtia kyllä tuossa, mutta toisaalta näille kaikille osallistujille on kai ennakkoon näytetty pino valokuvia, joissa on myös se oma tuleva puoliso. Ja siitä pinosta on saanut sanoa, jos jonkun ulkonäkö ei kelpaa. Eli periaatteessa sen oman puolison ulkonäön pitäisi riittää. 

Eli jos olet Tinderissä nähnyt kuvan jostain henkilöstä ja lähdet treffeille, niin "periaatteessa sen ulkonäön pitäisi riittää". Ymmärtänet, että ...

Kuulun itse niihin, joille ulkonäkö on aika tärkeä asia, ja siksi en koskaan menisi tällaiseen sokkona naimisiin -formaattiin mukaan. Eikä kaltaisieni pidä mennä. t. se jolle vastasit

Vierailija
7124/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee jos tuo Matin juttu toisesta naisesta olisi totta!!

Vierailija
7125/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä yksi vai useampi jotka sanoneet, että "huomaa jokaisesta miksi on jäänyt sinkuksi"? Särähtää tosi pahasti korvaan. Ensinnäkään en näe maailmaa niin, että ikään kuin luuserit on sinkkuja ja paremmat ihmiset parisuhteissa. Toisekseen parisuhteeseen voi päätyä aika monesti onnekkaasta sattumasta. Esimerkiksi tunnen yhden pariskunna jotka ovat aivan kuin Janne ja Kati. Aina ihmettelen miten mies jaksaa ja miten on tuollaiseen suostunut. Pidän sitä tämän "Katin" kannalta aika onnekkaana, että hän on päässyt "normaali aikaisena" naimisiin, oma koti, perus määrä lapsia, sisustaa ja somettaa omista sisustuksistaan..ja kyykyttää kulisseissa miestä ja lapsia minkä kerkee. Mun mielestä ihan jokainen noista osallistujista vois olla parisuhteessa tai sinkkuna, kuinka vaan. Ei sitä voi ihmisestä nähdä, koska maailmassa on niin erilaisia vakkoja ja niin erilaisia kansia. Mikä esim. Juuditista tekee sellaisen, että hän ei voisi olla parisuhteessa?

Vierailija
7126/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne on ihan hullaantunut tossukka ja ns. ”liian helppo”. Ei tuollainen kiehdo Katia pitemmän päälle.

Juudit yrittää kaikkensa, mutta Tommi on kuin jääpuikko: kylmä, ilmeetön ja vaikeastilähestyttävä.

Vierailija
7127/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä yksi vai useampi jotka sanoneet, että "huomaa jokaisesta miksi on jäänyt sinkuksi"? Särähtää tosi pahasti korvaan. Ensinnäkään en näe maailmaa niin, että ikään kuin luuserit on sinkkuja ja paremmat ihmiset parisuhteissa. Toisekseen parisuhteeseen voi päätyä aika monesti onnekkaasta sattumasta. Esimerkiksi tunnen yhden pariskunna jotka ovat aivan kuin Janne ja Kati. Aina ihmettelen miten mies jaksaa ja miten on tuollaiseen suostunut. Pidän sitä tämän "Katin" kannalta aika onnekkaana, että hän on päässyt "normaali aikaisena" naimisiin, oma koti, perus määrä lapsia, sisustaa ja somettaa omista sisustuksistaan..ja kyykyttää kulisseissa miestä ja lapsia minkä kerkee. Mun mielestä ihan jokainen noista osallistujista vois olla parisuhteessa tai sinkkuna, kuinka vaan. Ei sitä voi ihmisestä nähdä, koska maailmassa on niin erilaisia vakkoja ja niin erilaisia kansia. Mikä esim. Juuditista tekee sellaisen, että hän ei voisi olla parisuhteessa?

Nojaa kyllä jokaisesta näkee miksi ehkä ovat sinkkuja. Niinkuin sinunkin tavastasi juoruilla muista ihmisistä. Kannattaisikohan sinun keskittyä muiden sijasta omaan elämääsi?

Vierailija
7128/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valokuvaa enemmän vetovoimaan vaikuttavat ääni, puhetapa, olemus, nauru, ilmeet, ominaishaju nyt ainakin. Tämä on nettitreffeillä itse todettu moneen kertaan, puolin ja toisin.

Vierailija
7129/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne on ihan hullaantunut tossukka ja ns. ”liian helppo”. Ei tuollainen kiehdo Katia pitemmän päälle.

Juudit yrittää kaikkensa, mutta Tommi on kuin jääpuikko: kylmä, ilmeetön ja vaikeastilähestyttävä.

Aika tossukka se Janne on mutta antaa Katille hyvin sopivasti tilaa toteuttaa omaa pirttihirmuuttaan. Jos kemiat riittävät ja Janne toteuttaa miehisyyttä makkarissa, tässä on hyvän suhteen ainekset. Ennen kaikkea siksi että kummatkin pystyvät ihan hyvin tunnistamaan itsensä ja käytöksensä, ja puhumaan niistä. Tämä on ainoa pari jolla on läheisyyttä ja hellyyttä katseissa.

Vierailija
7130/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valokuvaa enemmän vetovoimaan vaikuttavat ääni, puhetapa, olemus, nauru, ilmeet, ominaishaju nyt ainakin. Tämä on nettitreffeillä itse todettu moneen kertaan, puolin ja toisin.

Sulla ei siis käy flaksi?

Vierailija
7131/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä osaisi pitää ketään kyykyttäjää onnekkaana :/ Tuskin on onnellinen.

Vierailija
7132/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipide..miks otettu morsiamia keillä kaikilla on joku erikoisuus..miralla. Kippuranenä ja voimakas alapurenta sit katilla voimakkaat piirteet sit emmalla. Vahvat lasit..juudit. Poikamainen..sitten naiset ei paljon laita itseään häiden jälkeen. eikä kato vaatteita.nuoret naiset on tanttamaisia.tuomas liian komee emmalle.tommi vaikee luonne. Ehkä pientä nars...janne femiininen..

Vierailija
7133/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommi ilmeetön? Minä näin eilen montakin eri ilmettä, tosin paljon hymyä ja nauruakin jopa. Yrittää ainakin!

Miksi demonisoitte jotkut? Ihmisiä ovat kaikki, rakkautta etsivät, kuten mekin, jollei ole jo löydetty.

Vierailija
7134/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielipide..miks otettu morsiamia keillä kaikilla on joku erikoisuus..miralla. Kippuranenä ja voimakas alapurenta sit katilla voimakkaat piirteet sit emmalla. Vahvat lasit..juudit. Poikamainen..sitten naiset ei paljon laita itseään häiden jälkeen. eikä kato vaatteita.nuoret naiset on tanttamaisia.tuomas liian komee emmalle.tommi vaikee luonne. Ehkä pientä nars...janne femiininen..

Miksi on otettu tavallisia ihmisiä, kysytkö tätä oikeasti? Missikisako luulit tämän olevan?

Taas on niin ruma sisus et vaikuttaa ulkonäköönkin sulla paljon enemmän kuin nuo pienet virheet mitä muissa luettelit, sorry..

Vierailija
7135/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa nähdä ihmistä ulkonäön takaa?

Vierailija
7136/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin mätsää omiin kokemuksiin, että miehet on kranttuja. Miehillä on kai harvinaisempaa halu sitoutua ja halu satsata vain yhteen parisuhteeseen. Sitten kun mies meinaa pariutua, niin säikähtää kun alttarilta ei löydykään kipinää. Vai onko tämä nyt jo vanhentunut käsitys? 

Vierailija
7137/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aiemmin joku ihmetteli, että miksei etsitä ihmisiä, joilla on yhteiset harrastukset. Kyllä sitä sanotaan, että samanlaiset lapset leikkivät parhaiten yhdessä, mutta ei se silti tarkoita, että ne samoista harrastuksista löytyvät.

Puolisoni on tästä hyvä esimerkki. Ennen tapaamistamme, hän oli aktiivisesti etsinyt kumppania harrastustensa parista. Eikä löytänyt, vaikka kahdessa harrastuksessa kolmesta oli paljon myös naisia mukana. Meillä ei olekaan yhteistä harrastusta, vaan kummallakin on omat mielenkiinnon kohteensa, joita olemme toki kumpikin kokeilleet. Yhteinen huumorintaju ja arvomaailma yhdistivät siinä, missä harrastukset eivät.

Ystäväni taas löysi puolisonsa, kun yhteisen harrastuksen tapaaminen toi ihmisiä yhteen ympäri maailman. Siinä kumpikin ihastui sen verran valtavasti, että siinä vaihtui kotimaa, ammatti ja jäi taakse myös kaksi parisuhdetta, sillä kumpikin oli kihloissa toisen ihmisen kanssa. Se salamaihastus on kestänyt nyt jo 15 vuotta ja kolmas lapsi tulossa. 

Serkkuni toivoi kovasti kumppania, joka fanittaisi samoja lajeja, kuin hän. Pitkään etsikin niistä piireistä puolisoa, mutta ei löytynyt. Onneksi suostui sokkotreffeille, joista löytyi mukava insinööri, joka ei seuraa pätkääkään lätkää, korista ja jenkkifutista, mutta yhteinen sävel löytyi ja he ovat olleet yhdessä kymmenisen vuotta.

Vierailija
7138/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojaa kyllä jokaisesta näkee miksi ehkä ovat sinkkuja. Niinkuin sinunkin tavastasi juoruilla muista ihmisistä. Kannattaisikohan sinun keskittyä muiden sijasta omaan elämääsi?

Tulee vahvasti sellainen fiilis, että asetat sinkut ja ei-sinkut hierarkiaan. Näet minut juoruilevana henkilönä joka on kielteinen sinkku. Olen siis sinkku, joka on kai kielteinen piirre? Tätä voisit itse painua pohtimaan. Onko parisuhteissa olevat vähemmän juoruilevia ja muutenkin parempia ihmisiä? Aika outo ajatus. Ja onko sinkkuus kaikille ikävä asia? Ei ainakaan minulle. Olen saanut parisuhteilta kaiken minkä haluan, lapset pyöräytetty ym. ja elelen onnellista, täysipainoista elämää. Toivottavasti ei yllättänyt, että näinkin voi olla.

Vierailija
7139/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, EA on täynnä tavallisia ihmisiä, koska yllätys, tavallisia ihmisiä on tämä maa täynnä, joten heitä on enemmän sinkkuja kuin superkauniita ja superkomeita, jotka usein löytävät kumppaninsa ihan muuten vain.

Vierailija
7140/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime jaksossa, kun Tuomas oli lähdössä uimaan ja seisoivat siinä eteisessä, niin musta näytti ihan siltä kuin Tuomas olisi voinut vaikka pussata Emmaa. Katseestaan ja kehon asennosta tämän olin huomaavinani. Emma taas ei katsonut Tuomaaseen päinkään, vaan oli torjuvan/varautuneen oloinen, joten se kohtaus päättyi sitten pelkkiin heippoihin. Höh...

Mulle tuli jotenkin sama fiilis, että molemmat olisivat halunneet hyvästellä eri tavalla, mutta kuvaustiimin ollessa paikalla eivät kehdanneet...

Ketju on lukittu.