Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
7161/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmahan vaikuttaa vähän siltä, että hänelle ei voi mitään oikein sanoa. Tilanne voisi mennä vaikka näin:

Tuomas: Sinä olet ihana höpsö.

Emma: Sinä sanoit minua tyhmäksi!

Tuomas: Ei, sanoin että olet HÖPSÖ, hyvällä tavalla hassu.

Emma: Aijaa, nyt olen siis mielestäsi joku pellekin. Kiva.

Tuomas: Minä tässä vain yritin hupsutella!

Emma: Älä yritä, sinä sanoit minua tyhmäksi pelleksi.

Onko ihmekään, jos ei tuon jälkeen enää sytytä? 

Vierailija
7162/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin tämän tässä paljastaa, vaikka saan paskamyrskyä luuriini. Minä olen se Matin hieman ennen kuvauksia tapaama nainen ja siitä tiedän näitä asioita. Emme enää ole tekemisissä, eikä meille tullut suhdetta. Matin kanssa viestittelimme kuvausten ajan, mutta emme nähneet kuin pari kertaa Matin kotona Pirkkalassa. Jossa muuten Mira ei ole asunut. Riski, että joku näkee oli liian suuri. Tuotannosta tulee sakko, jos menisi pilaamaan sarjan ennen kuin se ratkeaa telkkarista. Osittain tähän salailuun ja muihin seikkoihin suhteemme kaatui. Mira tietää, että Matilla oli heti "uusi" eronsa jälkeen.

https://www.endemolshine.fi/yhteystiedot

jari.kaarre@endemolshine.fi => tuonne voi vinkata spoilauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7163/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7177, ymmärsitkö itse, että lainaamalla levitit kommenttia entisestään eli vaikka se poistettaisiin niin nyt se jää sinun takiasi kuitenkin näkyviin. Mitä järkeä?

Tuotantoyhtiölle vinkkiä, että tuo kirjoittaja spoilaa kuluvan kauden.

Vierailija
7164/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Matista saa mitään irti. Etäinen ja poissaoleva, vaikka olisikin paikalla. Katso uusimmasta tv-jaksosta keskustelu rippijuhliin menemisestä. Todella rasittavaa kun ei aikuinen mies osaa sanoa mielipidettään lainkaan ääneen. Tietääkö edes mitä haluaa?

Vai tietääkö että se joku ei ole Mira?

Hmm... Pitääkö kaikesta olla aina jokin mielipide? Entä jos oikeasti se on ihan sama. Kuulostaa tylyltä, mutta voihan se asia olla noinkin, ei voi tietää toisen tunteita. Minusta Mira olisi voinut ihan hyvin vain sanoa että tulee mukaan, jos se on ok Matille tai että jää kotiin, jos se on ok... Minua välillä ahdistaa myös sellainen tenttaaminen ja sitten on pakko lopulta toisen mieliksi keksiä jokin mielipide jota ei oikeasti edusta. Muuten tykkään Mirasta ja Matista eniten, he on molemmat sellaisia vähän hienohelmoja omalla tavallaan... Mielestäni sopivat hyvin toisilleen.

On olemassa tilanteita, joissa toinen ei voi kohteliaisuussyistä sanoa ei ja toinen taas voi. Jokainen sosiaalisista tilanteista ymmärtävä varmasti tietää, että Matti ei olisi voinut tässä tilanteessa sanoa, ettei halua Miran tulevan, vaikka se olisi hänen todellinen mielipiteensä. Myös Mira on tiennyt sen. Tästä syystä Matilta tuommoinen "sinä päätät" tarkoittaa sitä, että ei halunnut Miran tulevan. Jos olisi halunnut, hän olisi reilusti sanonut sen, sillä Mira voisi siitäkin huolimatta perääntyä ja sanoa, että ei uskalla tulla, koska tilanne voisi olla Miralle stressaava. Tällaisella tilanteessa Matilla ei siis ole ollut todellista tarvetta olla superkohtelias ja siksi jättää molemmat vaihtoehdot auki. Siksi tämä "superkohteliaisuus" on tulkittava niin, että ei todellisuudessa halunnut.

En tiedä, pitääkö olla nainen, että ymmärtää tämän. :D

Täällä toinen nainen ja näen asian juuri toisin päin. Varsinkin kun on selvää, että Mira haluaa lisää läheisyyttä kaikin keinoin, niin totta kai hän haluaa mukaan joka paikkaan. Jos Matti ei halua häntä mukaan, niin miettii etukäteen kuinka asian esittää ja sitten vaan sanoo. Paljon vähemmällä vaivalla olis molemmat päässeet. Myötähäpesin Mattia.

Mutta tuo nyt ei varsinaisesti ollut toisin päin. Se on tietenkin eri asia, jos Mattia ei haittaa se, että loukkaa Miraa sanomalla suoraan, ettei halua tämän tulevan. Tuo minun kommenttini liittyi tilanteeseen, jossa halutaan vielä ylläpitää suhdetta ja hyviä välejä, ja siihen ei Matin suoraan sanominen sopisi. Siinä mielessä Mira teki oikein kun "odotti kutsua" Matilta. Mitä ei sitten tullut, kun hän sanoi, että Mira voi päättää. Olisin itse tehnyt samoin kuin Mira.

Miten niin kutsua ei tullut? Minä kuulin eilen omin korvin, et Matti lopulta päätti, et tule juhliin.

Huoh. Matti ei halunnut Miraa mukaansa, koska oli todella epävarma jatkosta. Koska oli ennen kuvauksia jo tavannut naisen, jonka kanssa hieman vasta tutustunut. Ei halunnut olla epäkohtelias Miralle, koska eihän se Miran vika ollut. Matti yritti myös keskeyttää omalta osaltaan ohjelmantekoa. Tuotanto ei suostunut. Nyt ovat eronneet sekä Mira että Matti eikä Matin ja toisen tuttavuudenkaan kanssa tullut mitään. Tämä selvinnee ihan viimeisessä jaksossa jollakin tapaa.

Huoh itsellesi

. Ihan sama puhutko totta tai ei, minä kuulin eilen et Matti lopulta- edestakaisen pallottelun jälkeen- ihan kauniisti tuli lopputulokseen, et tule sinne juhliin. Kutsu siis tuli, vaikka "päätä sinä, eikun sinä"-vääntö aikansa kestikin. 

Eikö ole jännää, millainen episodi saadaan aikaan pikkuasiasta. Tässäkin tilanteessa olisi riittänyt, kun toinen olisi kysynyt toiselta, haluatko lähteä mukaan ja toinen olisi vastannut "kyllä" tai "ei". Mutta nyt väännetään sitä asiaa edestakaisin ja sillä saadaan aikaan erilaisia piilomerkityksiä katsojien mielissä. Ja sitten nämä taas alkavat vääntämään sitä edelleen, mitä Mira ja Matti tarkoittivat milläkin sanomisellaan.

Vierailija
7165/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että Matti on tai olisi sutinoinut kuvausten ajan jonkun toisenkin kanssa. Huh huh. En oikein tiedä mitä sanoa. Tietysti selittäisi ehkä sitä elekieltäkin, mitä on koko ajan täällä vähän ihmetelty. Mutta enpä tiedä. Aika kova syytös tällaisella keskustelupalstalla!

Vierailija
7166/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisfemme kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juudit näyttää täysin luovuttaneelta! Näkee että haluaisi yrittää ja tsemppaa, mutta näkee että ei vaan saa vastakaikua tunteiden kaipuuseen. Tommi ei innostu.

Anteeksi, mutta Juudit voisi oikeasti panostaa omaan viehättyvyytensä ja naisellisuuteensa. Meikata ja pukeutua naisellisemmin. Vietellä miestä. Kroppa, olemus ja pukeutuminen kuin 14v pojalla. Aika harva aikuinen mies lämpeää Juuditin ulkonäöstä.

Luulen että Juuditin tausta vaikuttaa tähän. Jos on kasvanut naiseksi ympäristössä, jossa ei lähellään eikä edes telkkarissa näe naisellisuutta korostavia ja vietteleviä naisia ja ympäristössä jossa ne on olleet jopa paheksuttavia asioita, niin sellaiset piirteet ei taida kasvaa myöskään osaksi omaa identiteettiä.

Naiselliseksi miellettyjä asioitahan siinä uskonnossa nimenomaan korostetaan naisilla, tosin viettelevyyttä tietenkään ei...

Enpä tiedä, näin yleisesti ottaen konservaativiset ihmiset eivät tykkää hedonismistä konseptina (taikka filosofiana...) ja siihen kuuluu myös pukeutuminen joka korostaa ns. muotoja. Tätä esiintyy kaikissa abrahamilaisissa uskonnollisissa instituuteissa.

Juudit on sen verran uniikki ja oma itsensä oleva ihminen että en nää häntä korostavan naisellisuuttaan ollenkaan pukeutumisen kautta - hyvä itsetunto löytyy myös! ongelmana on että kaikki miehet eivät tietenkään viehäty tästä. Tälläkin palstalla parjataan hyvin usein Venäläisiä naisia jotka laittautuvat ja haukutaan pinnallisiksi jne. Mielestäni kaikki tämän kauden naiset ovat hyvinkin mummomaisia, kun taas viime vuonna Heidiä pilkattiin hänen nuorekkaan pukeutumisensa takia aika paljon.

Vierailija
7167/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin tämän tässä paljastaa, vaikka saan paskamyrskyä luuriini. Minä olen se Matin hieman ennen kuvauksia tapaama nainen ja siitä tiedän näitä asioita. Emme enää ole tekemisissä, eikä meille tullut suhdetta. Matin kanssa viestittelimme kuvausten ajan, mutta emme nähneet kuin pari kertaa Matin kotona Pirkkalassa. Jossa muuten Mira ei ole asunut. Riski, että joku näkee oli liian suuri. Tuotannosta tulee sakko, jos menisi pilaamaan sarjan ennen kuin se ratkeaa telkkarista. Osittain tähän salailuun ja muihin seikkoihin suhteemme kaatui. Mira tietää, että Matilla oli heti "uusi" eronsa jälkeen.

Ymmärrätkö mitä teet kun kirjoitat tällaisia kommentteja?

Ilmiannettu.

😂😂😂😂😂 satun oikeasti tuntemaan Matin ja 100 % varmuudella tiedän, ettei tässä ole ainuttakaan totuutta. Matti oli täysillä mukana Miran kanssa eikä koko prosessin aikana eli vuoden 2020 aikana ole tavannut ainuttakaan toista naista! Lopeta jo tuo lapsellinen trollaaminen. Olet säälittävä tarinoinesi!

Vierailija
7168/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhee jos tuo Matin juttu toisesta naisesta olisi totta!!

Kannattaa vinkata tuotannolle, ihan varmasti alkavat tutkia asiaa ja jos pitää paikkansa niin eiköhän tästä joku sopimusrikkomus rapsahda asianosaisille.

Vierailija
7169/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommi ei vaan tiedosta tasoaan, luuli varmaan että hänelle paritetaan joku missikaunotar, jolla on kuitenkin täysin samat aatteet kuin hänellä. Siksi on edelleen sinkku.

Olisi onnellinen, että Juudit ei juossut karkuun vaan oli sen sijaan otettu, kun Tommi esitti häissä sen kiusallisen tanssiesityksensä...

Mietin, että minkälaista naista Tommi oikeasti edes hakee? Heittelee jotain ihme munavitsejä, mutta toisaalta vaikuttaa aseksuaalilta. En tajua.

Minusta Juudit on aivan ihastuttava, fiksu ja ymmärtäväinen, todellinen helmi, jota Tommi ei tunnu tajuavan. Onnea vaan Tommille etsimiseen, jos ei Juuditiin syty.

Vierailija
7170/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matin ihan oikeasti tunteva kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu.

😂😂😂😂😂 satun oikeasti tuntemaan Matin ja 100 % varmuudella tiedän, ettei tässä ole ainuttakaan totuutta. Matti oli täysillä mukana Miran kanssa eikä koko prosessin aikana eli vuoden 2020 aikana ole tavannut ainuttakaan toista naista! Lopeta jo tuo lapsellinen trollaaminen. Olet säälittävä tarinoinesi!

Oletko Matti itse? 😃

Vierailija
7171/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu.

Et näytä tuntevan, kun et tätä tiennyt.

Vierailija
7172/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu.

Oletko Matti itse? 😃

Taitaa olla. xD

Vierailija
7173/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhee jos tuo Matin juttu toisesta naisesta olisi totta!!

Kannattaa vinkata tuotannolle, ihan varmasti alkavat tutkia asiaa ja jos pitää paikkansa niin eiköhän tästä joku sopimusrikkomus rapsahda asianosaisille.

Mattihan kiirehti kommentoimaan siihen Jannen insta-postaukseen, että kannattaa kovin kriittisellä silmällä lukea kaikenmaailman keskustelupalstoja, ja että siellä riittää näitä tyyppejä, jotka sanoo, että ”tunnen sen tyypin tosi hyvin”. Noh. Jos niissä juoruissa olisi jotain totuutta, niin eikö tuo olisi juuri yritystä peitellä asiaa. En tiedä.

Vierailija
7174/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että Matti on tai olisi sutinoinut kuvausten ajan jonkun toisenkin kanssa. Huh huh. En oikein tiedä mitä sanoa. Tietysti selittäisi ehkä sitä elekieltäkin, mitä on koko ajan täällä vähän ihmetelty. Mutta enpä tiedä. Aika kova syytös tällaisella keskustelupalstalla!

Niinpä. Uskon, että tuotantoyhtiötä kiinnostaa. Jos väite pitää paikkansa, niin Matille rapsahtaa ihan varmasti syyte sopimuksen rikkomisesta, koska hän on päästänyt tiedon julkisuuteen. En usko, että palstalla asiasta kirjoittavaa voidaan mistään syyttää, kun hän ei ole mihinkään sitoutunutkaan.

Jos väite ei pidä paikkaansa niin en tiedä löytyisikö perusteita nostaa syyte palstan kirjoittajaa vastaan kunnianloukkauksen tms. perusteella.

Vierailija
7175/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Uskon, että tuotantoyhtiötä kiinnostaa. Jos väite pitää paikkansa, niin Matille rapsahtaa ihan varmasti syyte sopimuksen rikkomisesta, koska hän on päästänyt tiedon julkisuuteen. En usko, että palstalla asiasta kirjoittavaa voidaan mistään syyttää, kun hän ei ole mihinkään sitoutunutkaan.

Jos väite ei pidä paikkaansa niin en tiedä löytyisikö perusteita nostaa syyte palstan kirjoittajaa vastaan kunnianloukkauksen tms. perusteella.

Sopimusrikkomushan se olisi tietenkin, ja myös Miraa kohtaan todella rumasti tehty. Toivon todella, että väite ei pidä paikkansa.

Vierailija
7176/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tommi ei vaan tiedosta tasoaan, luuli varmaan että hänelle paritetaan joku missikaunotar, jolla on kuitenkin täysin samat aatteet kuin hänellä. Siksi on edelleen sinkku.

Olisi onnellinen, että Juudit ei juossut karkuun vaan oli sen sijaan otettu, kun Tommi esitti häissä sen kiusallisen tanssiesityksensä...

Mietin, että minkälaista naista Tommi oikeasti edes hakee? Heittelee jotain ihme munavitsejä, mutta toisaalta vaikuttaa aseksuaalilta. En tajua.

Minusta Juudit on aivan ihastuttava, fiksu ja ymmärtäväinen, todellinen helmi, jota Tommi ei tunnu tajuavan. Onnea vaan Tommille etsimiseen, jos ei Juuditiin syty.

Noi kaksimieliset "vitsit" ja heitot aiheuttaa kyllä kylmiä väreitä, etenkin kun Tommi on itse korostanut tasa-arvoa, humanistisuutta ja eettisiä arvoja - nämä eivät käy yksiin kaksimielisten alapääjuttujen kanssa. Kyllä läppää voi heittää, ronskiakin, mutta sen pitää tapahtua suhteessa, joka on turvallisella pohjalla ja jossa molemmat osallistuvat juttuun. Voin vaan kuvitella Juuditin ällistyksen ja hämmennyksen noissa tilanteissa. Tommilta puuttuu jotenkin kokonaan sosiaalinen silmä tässä asiassa ainakin.

Vierailija
7177/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Tommi oli tosi hellyyttävä viime jaksossa, kun sanoi Juuditille, että olisi tämmöinen mieskin, jota halata. Kerrankin jokin aloite läheisyyteen ja lämmin ele! Tulee ainakin itselle sellainen kuva heistä, että Juudit antaa kyllä paljon positiivisia sanoja ja kehuja Tommille, mutta Tommi ei koskaa vastaa samalla tavalla takaisin. Ja jos jotain sanoo, niin kuin viime jakson lopussa kiitoksen aiheet, niin ne on hyvin pinnallisia ja konkreettisia asioita. Keskustelun aiheetkin heillä on olleet kovin pinnallisia ja jotenkin teoreettisia, puuttuu sellainen syvyys heidän keskusteluistaan.

Vierailija
7178/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on epäilyttävää tämä Matin vahva reagointi. Jos kyseessä olisi vain trollausta. Reagoinnilla Matti antaa itselleni vain vahvemman kuvan, että kyllä noissa jutuissa joku totuus on.

Vierailija
7179/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Matista saa mitään irti. Etäinen ja poissaoleva, vaikka olisikin paikalla. Katso uusimmasta tv-jaksosta keskustelu rippijuhliin menemisestä. Todella rasittavaa kun ei aikuinen mies osaa sanoa mielipidettään lainkaan ääneen. Tietääkö edes mitä haluaa?

Vai tietääkö että se joku ei ole Mira?

Hmm... Pitääkö kaikesta olla aina jokin mielipide? Entä jos oikeasti se on ihan sama. Kuulostaa tylyltä, mutta voihan se asia olla noinkin, ei voi tietää toisen tunteita. Minusta Mira olisi voinut ihan hyvin vain sanoa että tulee mukaan, jos se on ok Matille tai että jää kotiin, jos se on ok... Minua välillä ahdistaa myös sellainen tenttaaminen ja sitten on pakko lopulta toisen mieliksi keksiä jokin mielipide jota ei oikeasti edusta. Muuten tykkään Mirasta ja Matista eniten, he on molemmat sellaisia vähän hienohelmoja omalla tavallaan... Mielestäni sopivat hyvin toisilleen.

On olemassa tilanteita, joissa toinen ei voi kohteliaisuussyistä sanoa ei ja toinen taas voi. Jokainen sosiaalisista tilanteista ymmärtävä varmasti tietää, että Matti ei olisi voinut tässä tilanteessa sanoa, ettei halua Miran tulevan, vaikka se olisi hänen todellinen mielipiteensä. Myös Mira on tiennyt sen. Tästä syystä Matilta tuommoinen "sinä päätät" tarkoittaa sitä, että ei halunnut Miran tulevan. Jos olisi halunnut, hän olisi reilusti sanonut sen, sillä Mira voisi siitäkin huolimatta perääntyä ja sanoa, että ei uskalla tulla, koska tilanne voisi olla Miralle stressaava. Tällaisella tilanteessa Matilla ei siis ole ollut todellista tarvetta olla superkohtelias ja siksi jättää molemmat vaihtoehdot auki. Siksi tämä "superkohteliaisuus" on tulkittava niin, että ei todellisuudessa halunnut.

En tiedä, pitääkö olla nainen, että ymmärtää tämän. :D

Täällä toinen nainen ja näen asian juuri toisin päin. Varsinkin kun on selvää, että Mira haluaa lisää läheisyyttä kaikin keinoin, niin totta kai hän haluaa mukaan joka paikkaan. Jos Matti ei halua häntä mukaan, niin miettii etukäteen kuinka asian esittää ja sitten vaan sanoo. Paljon vähemmällä vaivalla olis molemmat päässeet. Myötähäpesin Mattia.

Mutta tuo nyt ei varsinaisesti ollut toisin päin. Se on tietenkin eri asia, jos Mattia ei haittaa se, että loukkaa Miraa sanomalla suoraan, ettei halua tämän tulevan. Tuo minun kommenttini liittyi tilanteeseen, jossa halutaan vielä ylläpitää suhdetta ja hyviä välejä, ja siihen ei Matin suoraan sanominen sopisi. Siinä mielessä Mira teki oikein kun "odotti kutsua" Matilta. Mitä ei sitten tullut, kun hän sanoi, että Mira voi päättää. Olisin itse tehnyt samoin kuin Mira.

Miten niin kutsua ei tullut? Minä kuulin eilen omin korvin, et Matti lopulta päätti, et tule juhliin.

Huoh. Matti ei halunnut Miraa mukaansa, koska oli todella epävarma jatkosta. Koska oli ennen kuvauksia jo tavannut naisen, jonka kanssa hieman vasta tutustunut. Ei halunnut olla epäkohtelias Miralle, koska eihän se Miran vika ollut. Matti yritti myös keskeyttää omalta osaltaan ohjelmantekoa. Tuotanto ei suostunut. Nyt ovat eronneet sekä Mira että Matti eikä Matin ja toisen tuttavuudenkaan kanssa tullut mitään. Tämä selvinnee ihan viimeisessä jaksossa jollakin tapaa.

Huoh itsellesi

. Ihan sama puhutko totta tai ei, minä kuulin eilen et Matti lopulta- edestakaisen pallottelun jälkeen- ihan kauniisti tuli lopputulokseen, et tule sinne juhliin. Kutsu siis tuli, vaikka "päätä sinä, eikun sinä"-vääntö aikansa kestikin. 

Eikö ole jännää, millainen episodi saadaan aikaan pikkuasiasta. Tässäkin tilanteessa olisi riittänyt, kun toinen olisi kysynyt toiselta, haluatko lähteä mukaan ja toinen olisi vastannut "kyllä" tai "ei". Mutta nyt väännetään sitä asiaa edestakaisin ja sillä saadaan aikaan erilaisia piilomerkityksiä katsojien mielissä. Ja sitten nämä taas alkavat vääntämään sitä edelleen, mitä Mira ja Matti tarkoittivat milläkin sanomisellaan.

Ei sitä tarvitse arvailla. Matti yritti kaikin keinoin välttää yhteisen sukujuhlaan menon, mutta koska ei uskalla sanoa suoraan, joutui kiertelemään sanomisensa kanssa. Säälittävää aikuiselta.

Vierailija
7180/18026 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Tommi tosiaan sanoi, että tässä olis mies jota halata. Luulen, että todella olikin sitten lämmennyt. Mutta se oli kuitenkin aika neutraali halaus, ihan kuin jotenkin velvollisuudesta halasi kun Juudit oli itse ensin vihjaillut, että täytyy tässä vain rautatankoa halailla tms.

Odotin kyllä jotenkin lämpimämpää tai läheisempää tunnetta ja halausta, en tiedä miten ja miksi en nähnyt sitä sellaiseksi siinä tilanteessa kuitenkaan.

Ketju on lukittu.