Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miralle sopisi todella hyvin lyhyemmät hiukset, sellainen takaa aika lyhyt ja eteenpäin pitenevä polkka! Ja vähän luonnollisempi väri. Mira näytti juhannussaunan jälkeen todella nuorelta ja kauniilta! Harmi kun vaikuttaa siltä, että M&M eroavat eikä Mattia ole vaikuttanut aidosti edes kiinnostavan missään vaiheessa... :/
Ei missään nimessä polkkaa. Pyöreämmällä naisella kaikki lyhyemmät hiusmallit tekevät valitettavasti tanttamaisen vaikutelman. Viisikymppisellä ja sitä vanhemmalla ok, kolme- nelikymppistä lyhyt tukka vain vanhentaa turhaan, ja niska näyttää kaamealta.
En oikein tiedä, millainen malli hänelle sopisi. Ehkä puolipitkä.
Öööö, itse olen kohta 40 v., lyhyt tukka ja aina vaan kysytään Alkossa paperit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää ihmiset ikinä hakeko tähän ohjelmaan. Tässä laitetaan tahallaan yhteen aina yksi pari, joka ei sovi yhteen. Se tuo sisältöä sarjaan. Joka vuosi on ollut joku kiukuttelija tässä. Ei voi olla sattumaa ja niin huonoa ihmistuntemusta, että aina 1/3 menee pieleen. Ihmiset pilaavat elämänsä ja nolaavat itsensä, pilaavat maineensa ja ajautuvat julkisesti kiusatuksi vuosiksi.
Eli sinua kiinnostaisi osallistua, muttet uskalla? Siellä joku huutaa vaan pelokkaana omaa epävarmuuttaan. Miten toi 1/4 epäonnistuminen eroaa normaalista? Jos tilastojen valossa puolet avioliitoista päättyy avioeroon, niin onhan tuo 25% tällä kaudella matala. Itse näin jo uusimman C-moren jakson ja puututaan varhaisessa vaiheessa epäkohtiin. Formaatti ei pilaa heidän elämäänsä ja mainettaan, vaan ihan itse sen tekevät. Osallistujien tulee ymmärtää mihin ryhtyvät ja miten kameran edessä tulisi olla. Sama pätee keneen tahansa jukisuudessa olevaan. Ihan itse toiminnallaan määrittävät millaisen vastaanoton saavat, ainakin täällä AV palstalla. Muualla tätä formaattia ei ruodita niin raa'asti kuin täällä.
Olen naimisissa ja keski-ikäinen perheen äiti. Ette ehkä vielä ymmärrä, että mihin kaikkeen ihmiset altistetaan ihan vain katsojalukujen vuoksi. Eikä tässä ole kyse vain siitä, että joistakin ei tule lopullista paria, vaan että ohjelmaan valitaan ihmisiä, jotka eivät ole edes kypsiä suhteeseen. Heille sitten ’uhrataan’ joku, joka olisi voinutkin onnistua jonkun toisen kanssa.
Enpä tulkitsisi ettei Matti halua Miraa mukaan. Haluaa olla kohtelias, eikä painostaa toista mukaan mahdollisesti hyvinkin tylsään tilaisuuteen pällisteltäväksi. Voisi kuvitella, ettei Matti ujona tyyppinä itse hyppisi riemusta lähteä mukaan, jos tilanne olisi toisinpäin.
Matti ei tykkää tuosta pullaposkesta.
Tommia moititaan, mutta mielestäni hän selviytyy ihan hyvin tuossa tilanteessa, kun ei tunne mitään vetoa Juudithiin. Se ei varmasti ole Tommillekaan helppoa, etenkään kun huomaa että toinen on ihastunut mutta ei itse pysty siihen ollenkaan vastaamaan. Yrittää siinä sitten jotenkin kohteliaan ystävällisesti luovia. Kuin ensitreffit, joissa et tunne mitään kipinää, ja joista haluaisit vain nopeasti kotiin. Mutta ne vain jatkuvat ja jatkuvat. Ja vielä kuvataan koko kansan nähtäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi usea pitää Tuomasta niin tasokkaana?
Ihan ok ulkonäkö, mutta perus hulivili/itsekäs luonne, ammatti ihan perus, jopa hellyttävä, mutta asunto on hirveä (en muista kenelläkään tuon ikäisellä enää nähneeni moista boxia), tulot ei liene häävit ja muutenkin hieman omaperäinen tyyppi. Mielestäni Tuomas ei missään nimessä ole näistä tasokkain.
Olet osittain oikeassa. Tasoero on ulkonäössä ja nimenomaan tuollainen hulivili on tottunut saamaan hieman erityyppistä seuraa eikä pysty muuttumaan.
Toi Tuomas on TODELLA RASITTAVA!! Puoliso tulee kotiin... tiskaamaan. Rassukka, vässykkä ja laiska.
Eikö ennen ohjelman kuvauksia ja parien valintoja ole keskusteltu osallistujien kanssa heidän kesän aikatauluista ollenkaan?? Ymmärrän että kahden vuorotyöläisen on vaikea sovittaa aikatauluja yhteen, joten ei heitä pitäisi valita tällaiseen ohjelmaan. Muutenkin luulisi, että osallistujilta vaadittaisiin jotain sitoutumista tähän esim. jonkinlaisen kesäloman tms. suhteen. Ihan järjettömän puuduttavaa katsoa, kun tyyppi on kotona etätöissä tai puhutaan kahdeksan jakson ajan työvuoroista.
Tommi ei tunne vetoa Juuditiin.. Joo ei avioliitto kyl toimi jos se puuttuu.
Kivastihan nuo Tommi ja Juudit halasi, oikein läheisesti <3 Mitä sitäkin oli täällä haukuttu huonoksi ja kaverilliseksi halaukseksi...
Haha Jannen tanssi! Muuten tää jakso on kyllä niin boring... Ei tapahdu mitään.
Illan jakson ainoa valopilkku oli Matin järkkäämä romanttinen hetki penkillä kera "Kaikuluotain" -kappaleen. Hyvä Matti!
Muuten, tylsäksi on käynyt ohjelma. Ihmettelen, ettei Juudit edes kaverilleen kertonut miten nihkeä Tommi on. Iloitsi vain mahdollisuudesta lounastaa silloin tällöin puolisonsa kanssa. Itse olisin varmaan vuodattanut frendille jotain tyyliin: "Meillä ei ole paljon yhteistä aikaa, koska Tommi on töissä. Kun ehdotin skumppaa ja yhteisiä lounashetkiä niin niistäkään ei herra innostunut." Näyttää myös siltä, ettei pariskunta ole edennyt vielä edes pussailuasteelle, koska Tommi haluaa edetä hitaasti. Siis WTF??! Pisteet Juuditille kärsivällisyydestä, mutta ei tämä kyllä tv-viihteestä käy.
Te jotka katsotte Maajussille morsianta: verratkaapa tämän viikon jaksoja Maajussit vs. Ensitreffit. Jari P:n & Heidin höyhentreffit sekä Miian & Kimmon alastonuinnit ja pusuttelut. Ei voi kukaan ainakaan väittää, että oli tylsä jakso tai että jussit ja jussittaret olisivat hajuttomia ja mauttomia. Ensitreffeissä sen sijaan häiden jälkeiset, kuvaamisen arvoiset tapahtumat voisi aivan hyvin tiivistää yhteen jaksoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää Tuomas ja Emma. Ensinnäkin se Emman nauru alkaa mennä yli mullakin, vaikka yleensä pystyn sivuuttamaan tällaiset epäkohdat.
Mutta siis joka jaksossa he valittavat, että eivät ehdi näkemään toisiaan, koska työvuorot menevät ristiin, ja ymmärrän hyvin sen olevan hankala tilanne. Mutta voisiko ajatella, että jos se nyt on se suuri ongelma, niin sille kuitenkin voisi olla jotain tehtävissä? Miksi hakeutua tällaiseen ohjelmaan tai ylipäätänsä alkaa seurustelemaan saatika mennä naimisiin, jos parisuhteelle ei ole aikaa? En ymmärrä pointtia.
Eikö työvuoroja pysty ollenkaan toivomaan? Missä Emma on töissä? Tuomas on kai lähihoitaja, joten ymmärrän, että töitä on paljon ja vuorot ovat vaihtelevia. Jotenkin vain itse ajattelen, että työ on kuitenkin vain yksi osa-alue elämässä, ja jos se toimii esteenä tai hidasteelle muille elämän osa-alueille, niin sitten täytyy alkaa harkitsemaan toimia tilanteen muuttamiseksi.
Ja Emman kiukuttelu on kaukana aidosta suorapuheisuudesta ja avoimuudesta
Et voi tosissasi ajatella, että ei voi seurustella, jos on vuorotöissä. Eihän mikään työaika itsessään ole ongelma, vaan ongelma on se, jos työajat menevät täysin ristiin kumppanin työaikojen kanssa. Tässä ohjelmassa sillä nyt ei ehkä ole väliä, koska nuo eivät ole oikeasti toistensa kumppanit, ja ehkä ovat salaa tyytyväisiäkin, kun saavat omaa aikaa.
Tällaisessa ohjelmassa on se mahdollisuus, että toinenkin osapuoli on vuorotyöläinen. Se riski on otettava jos haluaa sokkona naimisiin. Ei se tilanne ainakaan valittamalla parane. Mua ainakin ihmetyttää, että hieman, kun Emma jossain vaiheessa valitti, että kesällä on niin paljon töitä ja ylitöitä, niin miten ja millaiseksi hän oli sitten suunnitellut mielessään avioelämän? Että mies on työtön ja aina kotona hänen työvuorojensa mukaisesti?
Mistä sinä nuo Emman arvelut ja ajatukset tiedät? Ihme vääntöä täällä näkeekin 🙄
Voi Tommi, Tommi... Voisit edes yrittää. Tulisi Juudit iloiseksi 💞
Vierailija kirjoitti:
Eikö ennen ohjelman kuvauksia ja parien valintoja ole keskusteltu osallistujien kanssa heidän kesän aikatauluista ollenkaan?? Ymmärrän että kahden vuorotyöläisen on vaikea sovittaa aikatauluja yhteen, joten ei heitä pitäisi valita tällaiseen ohjelmaan. Muutenkin luulisi, että osallistujilta vaadittaisiin jotain sitoutumista tähän esim. jonkinlaisen kesäloman tms. suhteen. Ihan järjettömän puuduttavaa katsoa, kun tyyppi on kotona etätöissä tai puhutaan kahdeksan jakson ajan työvuoroista.
Juuri niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TIedän monia perusjanttereita, joilla on kumppanin (nais-) suhteen ällistyttävän korkeat kriteerit. Pitäisi olla kaunis, koulutettu, hyvässä ammatissa ja vaikka mitä. Ja siis kyse aivan perusmiehistä, jotka pinnallisin kriteerein yltävät itse hädin tuskin sinne keskinkertaisen kieppeille. Sinkkuuden syytä voi siinä sitten ihmetellä.
Ei tarvitse olla edes perusjantteri, mä tiedän yhden ikänsä äitinsä helmoissa pyörineen, kaljamahaisen ja osin hampaattoman kolmikymppisen, joka ei varmaan kelpuuttaisi noista naisista edes Katia. Missityyppinen blondi on hakusessa, kyllähän kouluttamaton raksamies limaisella huumorintajulla ja sm-liigaan rajoittuvalla sivistyksellä on sen ansainnut. Hän ei vaikuta ymmärtävän, että hänessä itsessään tai riman korkeudessa olisi mitään vikaa. Kaikkia tavallisen näköisiä naisia voi kommentoida aivan kammottavalla tavalla, kun itse on niin catch. Sitten voikin itkeä netissä, kun ei hyvä mies kelpaa.
Toki, on myös reilusti ylipainon puolella olevia naisia, joille miehen pituus on kynnyskysymys. Nirsoilun osaa kyllä molemmat sukupuolet.
Tämänhän selittää vain vähäinen älykkyys.
Vierailija kirjoitti:
Kivastihan nuo Tommi ja Juudit halasi, oikein läheisesti <3 Mitä sitäkin oli täällä haukuttu huonoksi ja kaverilliseksi halaukseksi...
Kaikkeahan täällä kansakunnan likaviemärissä haukutaan .
Vierailija kirjoitti:
Tommia moititaan, mutta mielestäni hän selviytyy ihan hyvin tuossa tilanteessa, kun ei tunne mitään vetoa Juudithiin. Se ei varmasti ole Tommillekaan helppoa, etenkään kun huomaa että toinen on ihastunut mutta ei itse pysty siihen ollenkaan vastaamaan. Yrittää siinä sitten jotenkin kohteliaan ystävällisesti luovia. Kuin ensitreffit, joissa et tunne mitään kipinää, ja joista haluaisit vain nopeasti kotiin. Mutta ne vain jatkuvat ja jatkuvat. Ja vielä kuvataan koko kansan nähtäväksi.
Vähän ihmetyttää, että miksi yksikään pari ei tee yhdessä mitään romanttista? Eikö sitä nyt voisi vaikka syödä yhdessä kynttiläillallisen, kuunnella vähän musiikkia tai jotakin. Kyllähän tällaiset pienet twistit voivat synnyttää sitä kadoksissa olevaa romantiikkaa. Nyt vaan hiihdetään arkivaatteissa arkisissa askareissa. No Matti ja Mirahan joivat vähän kuohuvaa siellä rannassa. Se olikin romanttinen hetki. Mutta Tommin ja Juuditin etenkin kannattaisi harrastaa jotakin tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Tommi ei tunne vetoa Juuditiin.. Joo ei avioliitto kyl toimi jos se puuttuu.
Ehkäpä näin on, mutta ohjelman luonteeseen kuuluu, että tarkoitus olisi yrittää kuitenkin. Voi sitä romanttista kiinnostusta yrittää herätellä. Mitä Tommi on tehnyt sen eteen?
Täytät tiskikoneen väärin? Tässäkö on nykynaisen ongelmat? Ei ihme, että ovat sinkkuja
Matti ei ole kiinnostunut Mirasta. Typerää katsottavaa, kun hänessä ei ole miestä sanomaan sitä suoraan! Tunteita ei tietenkään voi pakottaa, mutta tuli sellainen olo ettei antanut edes mahdollisuutta.