Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
621/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Tuomas edes on mennyt ohjelmaan. Luulisi olevan vientiä muutenkin ja ikäkään ei vielä ole rasite.

Ei silti ettei olisi saanut, mutta ihmettelen vaan kun ulkoisesti ainakin on ihan ok.

Tää on just se ajatusmaailma jota en mitenkään voi käsittää. Ei ulkonäkö ole tae yhtään mistään.

Ei ole tae, mutta helpottaa ihmistä, nyt miestä, suuresti parisuhdemarkkinoilla.

On aivan eri asia hakea ja löytää seuraa jos on lyhyt, pullea/hintelä, harvahiuksinen, tihrusilmäinen, huonohampaimen, huonoihoinen, totinen jne.

Tuomaksella nämä ulkoiset seikat ovat kunnossa. Eli ainakin puitteet ovat kunnossa.

Täytyy olla todella elämää kokematon ihminen joka ei tätä tymmärrä minkä edun hyvä tai sopusuhtainen ulkonäkö ihmiselle jo itsessään tuo.

Ulkonäkö ei ole tae sille, että ihmisen luonne on aina silloin hyvä. Tai että ihminen älykäs tms. Tämähän on myös itsestään selvää, senkin aikuinen ihminen ymmärtää ilman, että se täytyy erikseen mainita.

Mikähän siinä sitten, ettei ole helpottanut Tuomasta.

Joko sitten ne muut seikat eivät ole ok. Tai on tosi valikoiva. Tätä juuri tarkoitin ettei tarvitse erikseen aikuiselle ihmiselle mainita.

Tai sitten se, mitä luulen, että tuli vain näyttäytymään ohjelmaan kun tietää, että naisvalikoima jatkossa on entistä runsaampi.

Niin, jostain syystä ulkonäkö ei ole pelittänyt. Jospa se ei loppujen lopuksi olekaan niin keskeinen juttu sitten. Toivoisin kyllä, että sen verran parien valintaan on syvennytty, ettei läpi olisi päässyt näyttäytymismotiivilla, mutta mistä sitä tietää, jos on hyväkin harhauttaja.

Jatkan vielä, että tässä ohjelmaformaatissa ulkonäkö ei ole sillä tavalla ollut merkityksellinen, että ne "kauneimmat" tai "komeimmat" olisivat onnistuneet yhtään paremmin kuin "taviksemmat". Jos nyt voi näin luonnehtia. Eli hyvä ulkonäkö ei tunnu auttavan lopputuloksen kannalta.

Niin, kun ei ulkonäöllä ratkota ongelmia, olla vuorovaikutuksessa, jousteta, osoiteta myötätuntoa ja rakkautta, ulkonäöllä ei ole arvomaailmaa jne.  Ulkonäössä voi olla jotain ylitsepääsemätöntä joskus, mutta suuressa osassa pariskuntia ei.  Ihmisen persoona ratkaisee. 

Vierailija
622/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä kirjoitti:

Matti ja Tuomas ovat hakeneet ohjelmaan, jotta tulevat nähdyiksi ja pääsevät yleisön eteen. Jos joku vaikka heistä kiinnostuisi sillä tavalla. Kummallakin mahdollisesti isommat luulot itsestään kukn todellisuudessa. Tuomas vaikuttaa itsekkäältä ja asiantuntijat ym. maikkarin esittelyjen mukaan suoralta. Toivottavasti ei loukkaa pahasti herkkää Emmaa, jolla huono itsetunto.

Ei varmasti pidä paikkaansa. Tinderkin on keksitty. Taidat itse ajatella, että toiselle ihmiselle voi aiheuttaa murhetta omilla päättömillä valinnoilla, kun väität tuollaista. 

Ajattelepas vähän pidemmälle. Näkyvyys televisiossa vaikuttaa, suosiota tulee huomattavasti enemmän kuin Tinderissä tuntemattomana palloillessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsaukkitaukki kirjoitti:

Miina ja Heikki erosi joskus viime vuonna (oli lehdissä) ja käsittääkseni Miinalla on joku uusi kumppani. Ainakin huhun mukaan hänellä on vauva joka syntyi keväällä. Tai ei kai ne ole palanneet yhteen, mistä sen tietää.

Olipas nopeaa toimintaa, jos noin, mutta onneksi olkoon ja onnea!

Vierailija
624/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä kirjoitti:

Matti ja Tuomas ovat hakeneet ohjelmaan, jotta tulevat nähdyiksi ja pääsevät yleisön eteen. Jos joku vaikka heistä kiinnostuisi sillä tavalla. Kummallakin mahdollisesti isommat luulot itsestään kukn todellisuudessa. Tuomas vaikuttaa itsekkäältä ja asiantuntijat ym. maikkarin esittelyjen mukaan suoralta. Toivottavasti ei loukkaa pahasti herkkää Emmaa, jolla huono itsetunto.

Ei varmasti pidä paikkaansa. Tinderkin on keksitty. Taidat itse ajatella, että toiselle ihmiselle voi aiheuttaa murhetta omilla päättömillä valinnoilla, kun väität tuollaista. 

Ajattelepas vähän pidemmälle. Näkyvyys televisiossa vaikuttaa, suosiota tulee huomattavasti enemmän kuin Tinderissä tuntemattomana palloillessa.

Ajattelepas itse hieman pidemmälle. Totta kai tulee enemmän näkyvyyttä, mutta pitää olla erittäin kierolla luonteella varustettu, että moiseen ryhtyy ja siten en näistä miehistä sitä uskokaan. Mutta sinä ilmeisesti jotenkin hyväksyt moisen käyttäytymisen, kun sitä heti tarjoilet päivänselvänä vaihtoehtona. 

Vierailija
625/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

.

.

.

Eikös Emma ja Tuomas valittu toisilleen siksi, että molemmat tykkää seikkailemisesta, ulkoilusta ja hupsuttelusta? Eivät taida tietää näistä yhdistävistä piirteistä vielä mitään? Ovatko kertoneet harrastuksistaan ja unelmistaan? Toivottavasti löytävät yhteisiä puolia pian, ettei suhde muutu heti liian kaverilliseksi, kun ihmettelevät vain miksi heidät on mätsätty toisilleen. Hääyönäkin taisi kiinnostaa enemmän nukkuminen kuin toisiinsa tutustuminen.

Janne oli hankkinut hänen ja Katin häihin esiintymään Eva & Manun, jotka ymmärtääkseni tuntee.

Tällä kaudella häitä ei enää vietetä Suomenlinnassa, joten ei nähdä enää lauttamatkatunnelmiakaan (ei varmaan viimeisessä päätösjaksossakaan?).

Toivottavasti asiantuntijat eivät ole kovin paljon painottaneet noin pinnallisia kriteerejä. Toisaalta ihmettelin jo niissä videopuheluissa, jossa Marianna puhui Tuomakselle ja Emmalle noista seikkailutoiveiden yhteneväisyydestä. Ei kuulostanut kovin syvälliseltä, mutta toki se kohta oli vain leikattu mukaan. 

Vierailija
626/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER SPOILER

.

.

.

Itsekään en tykkää hämähäkeistä mutta vähän tökerösti Emma puhui Tuomaksen skorpionista. Itse en ainakaan tykkäis jos mun lemmikkiä haukuttaisiin.

Ööö,tuollaisia 'lemmikkejä' (eivät sanan varsin!isessa mielessä sitä ole) hankkivien _täytyy_ tietää että.iso osa ihmisiä luontaisesti pelkää inhoaa isoja hämähäkkejä / skorpioneja. Jos siitä pahoittaa mielensä niin sietää pysyäkin sinkkuna, koska itse on se friikki. Voisin aivan hyvin sanoa että pelkään ja inhoan tuollaisia otuksia, se ei ole sama kuin sanoisin koiran/kisssan omistajslle että inhoan elukkaasi tai sinua.

Vierailija
627/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Tuomas edes on mennyt ohjelmaan. Luulisi olevan vientiä muutenkin ja ikäkään ei vielä ole rasite.

Ei silti ettei olisi saanut, mutta ihmettelen vaan kun ulkoisesti ainakin on ihan ok.

Tää on just se ajatusmaailma jota en mitenkään voi käsittää. Ei ulkonäkö ole tae yhtään mistään.

Ei ole tae, mutta helpottaa ihmistä, nyt miestä, suuresti parisuhdemarkkinoilla.

On aivan eri asia hakea ja löytää seuraa jos on lyhyt, pullea/hintelä, harvahiuksinen, tihrusilmäinen, huonohampaimen, huonoihoinen, totinen jne.

Tuomaksella nämä ulkoiset seikat ovat kunnossa. Eli ainakin puitteet ovat kunnossa.

Täytyy olla todella elämää kokematon ihminen joka ei tätä tymmärrä minkä edun hyvä tai sopusuhtainen ulkonäkö ihmiselle jo itsessään tuo.

Ulkonäkö ei ole tae sille, että ihmisen luonne on aina silloin hyvä. Tai että ihminen älykäs tms. Tämähän on myös itsestään selvää, senkin aikuinen ihminen ymmärtää ilman, että se täytyy erikseen mainita.

No itse en ymmärrä tätä Tuomaksen ulkonäön hehkutusta täällä... Ihan tavallisen näköinen jamppahan se on, ei muuta. Ja sinänsä mukavan näköinen, eli ei missään tapauksessa mitään vikaa hänen ulkonäössään ole, mutta ei se nyt mikään huippukomea ole ainakaan minun mielestäni. Mutta siinä olen samaa mieltä, kuin moni täällä, että Emma on kieltämättä kuitenkin vähän liian tavantallaaja taas Tuomakselle. Ovat jotenkin todella eriparisia, enkä oikein usko, että Tuomas vakavissaan jatkaa Emman kanssa. Ja varmasti tuossa painaa sekin, että ovat niin eri tyyppisiä; Tuomas todella menevä ja liikunnallinen ja Emman liikkumiset lähinnä koiran ulkoiltusta ym.

Vierailija
628/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän asiantuntijaraatiin laittaa seuraavalla kerralla neljänneksi jäseneksi joku muita nuorempi, hieman pinnallisempi persoona? Vaikka joku Bile-Dani, joka lataa muille realiteetteja? Noin niinkuin tasoitukseksi :) Ja olen ihan tosissani, ei nyt ehkä Dania, mutta jotain siihen suuntaan, paitsi fiksumpi henkilö :P

Kannatan! Danin Evellä on jo kokemusta!

Sitten tarvitaan enää bullshit detector joka avaa asiantuntijoiden silmät siinä vaiheessa kun ihastuvat liikaa omaan ideaansa.

Vierailija
629/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää spoilereita kiitos!!

Vierailija
630/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö,tuollaisia 'lemmikkejä' (eivät sanan varsin!isessa mielessä sitä ole) hankkivien _täytyy_ tietää että.iso osa ihmisiä luontaisesti pelkää inhoaa isoja hämähäkkejä / skorpioneja. Jos siitä pahoittaa mielensä niin sietää pysyäkin sinkkuna, koska itse on se friikki. Voisin aivan hyvin sanoa että pelkään ja inhoan tuollaisia otuksia, se ei ole sama kuin sanoisin koiran/kisssan omistajslle että inhoan elukkaasi tai sinua.

Pelätä saa tietenkin, mutta inho on jo vahvempi sana. Inhosta voi päästä, jos hoksaa sen johtuvan pelosta.

En kyllä näe hämähäkin, skorpionin, käärmeen, gekon tai minkään muunkaan eksoottisemman lemmikkieläimen hoitamisessa mitään "friikkiä". No, toisaalta joillekin pelkkä tatuointi tai metallimusiikin kuuntelu on jo "friikkiä" 🙄

Vierailija
631/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER SPOILER

.

.

.

Itsekään en tykkää hämähäkeistä mutta vähän tökerösti Emma puhui Tuomaksen skorpionista. Itse en ainakaan tykkäis jos mun lemmikkiä haukuttaisiin.

Se kaverihan heitti läpällä että huomenlahjaksi hämähäkki mutta niinhän siinä käy muutenkin kun puolison mukana tulee hämähäkki. 👀

Vierailija
632/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä Janne että Kati ovat menettäneet toisen vanhempansa, tämä kokemus voisi myös yhdistää heitä..? Katilla on kuollut äiti, Jannella isä.

Vierailija
633/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER SPOILER

.

.

.

Mitä se siitä sanoi? Itsekin kyllä pelkään jo tavallisia hämähäkkejäkin, joten enpä tiedä, pystyisinkö nukkumaan kämpässä, jossa skorpioni... mutta tosiaan, ei toisen lemmikkejä pidä haukkua, vaikkei välttämättä niistä itse pitäisi.

Vierailija
634/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Kati meni hääpukuliikkeeseen näytti kuin äiti olisi tyttärien kanssa mennyt 😬

Vierailija
635/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

.

.

Sekä Janne että Kati ovat menettäneet toisen vanhempansa, tämä kokemus voisi myös yhdistää heitä..? Katilla on kuollut äiti, Jannella isä.

Anteeksi, unohdin spoiler-merkinnät :(

Vierailija
636/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma on lapsellinen ja epävarma kikattelija, ettei tuosta taida tulla mitään. Erikoinen valinta ohjelmaan ja vielä erikoisempi mätsi. Taitaa Tuomas vilkuilla enemmänkin Emman kavereiden suuntaan ja harmitella valintaa.

Spoiler:

Emman isältä törkeää kielenkäyttöä hääpuheessa.

Vierailija
637/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER 2. Jakso

Katilla ja Jannella selkeää kemiaa häissä. Katin yletön ”pirtsakkuus” ja iloisuus ja nauramimem on itselleni ihan liikaa enkä jaksaisi sellasta kovin kauaa kumppanilta, en tiedä onko perusluonne vai vaan kameroiden edessä. Pitikö sitä ”ja kun mä kiirehdin pussaamaan ehhehheh” toistella kymmeneen kertaan? Kati tuntuu tekevän itsestään aika ison numeron. Janne vaikutti ihan jalat maassa olevalta ja asialliselta tähän asti. Joko näille käy kun Heidille ja Mikolle eli alussa kaikki niin täydellistä mutta sitten tulee elämä vastaan tai sitten oikeasti ovta hyvät toisilleen ja pysyy yhdesssä.

Emmalla ja Tuomaksella kemiaa ei kyllä ollut nähtävissä. Sama kun ylempänä niin Emman nauramiseen loppuisi oma kärsivällisyys pian. Harmitti kuunnella sitä Emman huonoa itsevarmuutta omasta ulkonäöstä. Tuomas kuitenkin vaikuttaa olevan avoinin mielin ja valmis katsomaan miten asiat menee. Jään odottamaan josko tämä pari yllättäisi ja rakkaus kasvaisi pikkuhiljaa, mutta veikkaan ettei romanttista ja seksuaalista kipinää syty ainakaan kovin nopeasti

Vierailija
638/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Kati meni hääpukuliikkeeseen näytti kuin äiti olisi tyttärien kanssa mennyt 😬

Älä höpsi.

Vierailija
639/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Offtopic, mutta näin viime yönä unta, että Juudit haastatteli mua johonkin työpaikkaan ja meidän maton alta löytyi Tuomaksen Tarantella 😅 Tais olla mielenkiintoinen eka jakso, kun tuli uniinkin!😁

Vierailija
640/18026 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä höpsi.

Sinä höpsit nyt. Ihan perää alkuperäisessä kommentissa oli.

-eri

Ketju on lukittu.