Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Tommin "osakkeet laskee" jakso jaksolta.
Laukoo kaksimielisiä vitsejä vakavalla naamalla. Vitsit ei osu eikä uppoa. Miksi joku viitsii ylipäätään heittää tollasta läppää.
Viimeisimmässä C Moren jaksossa olemus on erityisen tympeä. Kärsii selkäkivuista ja antaa sen näkyä. Ei osaa heittäytyä hetkeen ollenkaan. Todella törkeästi torjuu Juuditin ehdotuksen skumpasta. Istuvat kahdestaan kotona pöydän ääressä viettämässä juhannusta ja tunnelma on kuin hautajaisissa.
Tommi vaikuttaa tylsältä tosikolta ja työnarkomaanilta eikä elekielessä näytä olevan mitään kiinnostuksen merkkejä Juuditiin. En näe hänessä mitään potentiaalia, ikävä. Todellinen luonne taitaa tulla pikku hiljaa esiin ja siinä varmaan syy, että on vielä sinkku.
Juokse Juutit karkuun ja äkkiä. Ei homma tuosta parane.
Käsitin, etteivät Juudit ja Tommi juo alkoholia, skoolailivat häämatkallakin Lehtikuohulla. Mutta eihän se kauheasti muuta Tommin kieltäytymistä fiilistelystä. Tommista ei oikein ota selkoa, onko lintu vai kala. Juudit taas on supersymppis! Komppaan edellistä, aivan unelmavaimo jollekin aidolle ja maanläheiselle, jalolle puolisolle!
Tuomas on ihan mukava, Emmalla ehkä heikko itsetunto ja herkkä nahka. (Ja aina likaisen näköiset hiukset...)
Olen ehkä vähemmistöä, mutta Janne ja Kati on musta tosi söpö pari, täydentävät toisiaan. Ja Mira ja Mattikin ovat ihan hyvältä vaikuttava pari, ellei Matti sitten kaipaa vähän missimäisempää "kiekkovaimoa".
Draamaa ei kyllä ole nähty tällä kaudella vielä. Eihän sitä tarvitakaan välttämättä.
Kovan munan vispaaja, ikirunkkari iäinen.
Janne on ihan normaali. Kati on se joka ottaa kaiken tilan ja kaikkialla. Luonne on jo paljastunut ja sitä on todella vaikea kääntää pelkäksi positiivisuudeksi. Puhumalla päälle ja pitämällä sirkusta yllä, on pirunmoista kypsymättömyyttä ja itsekkyyttä . Ei siis edes normaali ekstrovertti. Ehkä jonkinasteen narsisti.
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
SPOILERKati vaikuttaa päällepäsmäriltä. Oli oikeasti tehnyt itselleen oman ostoslistan ja Jannelle oman ja arvosteli Jannen shoppailutyyliä. Huh huh! Toivon Jannelle lempeämpää naista.
Hieno yllätys ettei Matti syö kauheasti lihaa! Puhui tofusta ja nyhtökaurasta 👍🏻
Matilla on myös sähköauto. Matin pisteet nousee koko ajan. Myös Mira on herttainen.
Tämä ohjelma saa todella kiitolliseksi omasta onnellisesta parisuhteesta, jossa toisen naama ei reissussakaan ärsytä, molemmilla on samantyylinen läheisyyden ja vapauden tarve ja harvoin vastaan tulevat väärinymmärrykset ja erimielisyydet selviävät aina ennen nukkumaan käyntiä. Kyllä se niin on, että hyvä suhde ei ole työtä eikä siihen tarvita spesialisteja, vain kaksi rehellistä toisilleen sopivaa ihmistä, jotka muistavat kohdella toista kauniisti.
Tommista tulee jotenkin kylmä ja etäinen vaikutelma. Onko liian minimalisti ja erikoinen kaikkine aatteineen? Liikaa omassa maailmassaan? Jotenkin sellainen "sukupuoleton" tai aseksuaalinen fiilis.
Tän päivän maikkarin jakson perusteella pisti silmään:
Matin kommentti perheenlisäyksestä. Kertoi, kuinka Miralle se on itsestään selvää ja hänelle taas ykkösasia on löytää ohjelmasta puoliso. Ei kuulosta siltä, että asia on Matille erityisen tärkeä. Ihme juttu, jos asiantuntijat ovat vain katsoneet, että Matti suhtautuu lapsiasiaan myönteisesti "sitten joskus", muttei vastusta, jos Mira taas haluaisi lapsen piankin.
Samaa mieltä. Ja sitten tämä tehokkuus jopa ruokakaupassa, kun pitää jakaa lista puoliksi ja kilpailla ostosten teossa. Lisäksi hämmästeli ja ihmetteli kun Janne selviytyi ihan hyvin. Apua, itse kyllä teen puolisoni kanssa ostokset yhdessä ja otetaan ihan rennosti kaupassa. Katin pitää vetää kaikki tehokkaasti läpi, ilmeisesti avioliittokin on vaan yksi tehokas etappi joka vedetään vauhdilla läpi. Yhdestä sun toisesta osallistujat alkaa paljastua piirteitä, mistä selviää miksi ovat olleet sinkkuja.
Onko muita, joilla on muutamistakin pareista sellainen olo, ettei yhtään osaa lukea miehen fiiliksiä? Siis sellainen, että ulospäin tilanne näyttää olevan ihan ok, mutta ei olisi täysi yllätys, jos mies täräyttäisi kesken kauden/kauden lopuksi, että tämä oli nyt tässä?
Vierailija kirjoitti:
Kun Judit ehdotti skumppaa niin minusta Tommi sanoi että "Taas?". Eli oli ilmeisesti lähiaikoina juotu jo, eikä välttämättä halua juoda usein. Oli silti vähän tökeröä.
Eikö se heidän juomansa ollut alkoholitonta lehtikuohua? Ainakin jossain aiemmassa jaksossa oli...
Vierailija kirjoitti:
Deittailin kerran vähän Tommin oloista insinöörimiestä muutaman kuukauden. Minä ihastuin, hän ei, koska olin hänen mielestään liian pyöreä hänen makuunsa. Muuten kiva mies, mutta tuo tuntui kyllä julmalta, kun oltiin sitä ennen jo useita viikkoja tapailtu, harrastettu seksiä, puhuttu paljon kaikesta (ja tiesi jo, että se on minulle arka paikka, etten ole ihannevartaloinen) jne. Sitten tyyppi ilmoitti asian vielä julmalla tavalla liiankin suoraan, että olet muuten kaikin tavoin ihana, rakastava, kasvoista kauniskin, mutta vartalo ei sytytä... En tiedä, onko tällainen yleistäkin insinöörimiehillä, jotenkin ajattelu on omaan makuuni liian joustamatonta.
Kyllä on. Tapailin insinöörimiestä, joka myös hyvin suoraan toistuvasti seurustelumme alussa kertoi, että olen hänen makuunsa liian ylipainoinen. Tosin kehui myös muita ominaisuuksiani ja ilmeisesti tuli laskelmissaan lopulta siihen tulokseen, että muut omaisuuteni kompensoivat tämän puutteen. Mies lopulta lopetti myös painon kommentoinnin, kun hyvin selvästi sanoin, että se tuntuu minusta pahalta ja pyysin lopettamaan. Sen jälkeen ei kertaakaan ole asiaa ottanut esille. Hän ihan vilpittömästi ajatteli asian kommentoinnin olevan ok ja painon olevan mitattavissa oleva asia muiden joukossa. Nykyään olemme naimisissa ja onnellisia. Ja kyllä, olen ylipainoinen enkä muuksi muutu, ettei mitenkään ollut väärässä.
Ihania ne Juuditin kommentit esim. häämatkalla "kiitos, kun olet kanssani tässä" tms. <3 Viisas ja kaunis sydän näkyy ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hieman samat pohdinnat Tommin kanssa. Eikös se ollut juuri Tommi, joka haikaili jo kirjeessä kaunotarta? Olisiko sitten niin, että hän kaipaa kuitenkin naisellisempaa naista kuin Juudit?
Mihinkäs katosivat ne Juuditin sisaret(?), jotka moniäänisesti todistelivat, että Juudit on kaunotar? Uskaltauduin sitä ennen kommentoimaan Juuditin ulkonäköä. :)
Menkää nyt sanomaan Tommille, että on se kaunotar!
Eipä tuo Tommikaan ole sellainen mies, jolla olisi varaa olla liian kranttu. Tosi henkevä ja diippi jäbä joo, mutta ei tuo oikein vakuuta minua. Ulkoisesti ovat silmääni ihan sopusuhtainen pari. Saa jatkaa kaunottaren etsintää lopun elämänsä, jos ei ymmärrä pariutumisen inhorealistisia realiteettejä.
Tämä ei kuitenkaan poista ohjelman yleistä linjaa, missä vaatimattomamman näköisiä naisia yritetään parittaa hieman komeammille miehille. Harvoin tuo pidemmän päälle onnistuu.
Jos nyt ulkonäkö asioista jankataan, niin Juudit kyllä omaa komeamman ulkokuoren kuin Tommi.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ja sitten tämä tehokkuus jopa ruokakaupassa, kun pitää jakaa lista puoliksi ja kilpailla ostosten teossa. Lisäksi hämmästeli ja ihmetteli kun Janne selviytyi ihan hyvin. Apua, itse kyllä teen puolisoni kanssa ostokset yhdessä ja otetaan ihan rennosti kaupassa. Katin pitää vetää kaikki tehokkaasti läpi, ilmeisesti avioliittokin on vaan yksi tehokas etappi joka vedetään vauhdilla läpi. Yhdestä sun toisesta osallistujat alkaa paljastua piirteitä, mistä selviää miksi ovat olleet sinkkuja.
Olin vähän järkyttynyt tästä kauppakuvauksesta, kun lukaisin ketjusta aiemmin. Todella paljastava piirre ihmisessä. Katilla lienee se kaverijoukko - varmaan "rouvan ystävättäriä" - sellainen pätemisen ja performannin agenda.
Tommi vaikuttaa olevan tunteiltaan kylmä ja liian ohjelmallinen. Lukioikäiset ovat yleenä kirkasotsaisen periaatteellisia ja julistavia.
.
Oliko se tumma Tuomas? Siinä on mies makuuni, siis jos olisin 10v nuorempi ja lapseton. Tosi symppiksen oloinen mies, silti ei mikään nyhverö.
Vierailija kirjoitti:
Tän päivän maikkarin jakson perusteella pisti silmään:
Matin kommentti perheenlisäyksestä. Kertoi, kuinka Miralle se on itsestään selvää ja hänelle taas ykkösasia on löytää ohjelmasta puoliso. Ei kuulosta siltä, että asia on Matille erityisen tärkeä. Ihme juttu, jos asiantuntijat ovat vain katsoneet, että Matti suhtautuu lapsiasiaan myönteisesti "sitten joskus", muttei vastusta, jos Mira taas haluaisi lapsen piankin.
Hääjaksossa Matti sanoi kavereilleen, että hänelle sopisi perheenlisäys piankin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se tumma Tuomas? Siinä on mies makuuni, siis jos olisin 10v nuorempi ja lapseton. Tosi symppiksen oloinen mies, silti ei mikään nyhverö.
Myös mulle Tuomas olisi juuri ihannemies jos olisin 10-15 vuotta nuorempi. Hän vaikuttaa rennolta tyypiltä ja hänen seurassa viihtyisin, ei tarvitsisi esittää yhtään hienompaa mitä on. Hänellä on itsetunto kohdallaan, tuntuu olevan sinut itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tommista tulee jotenkin kylmä ja etäinen vaikutelma. Onko liian minimalisti ja erikoinen kaikkine aatteineen? Liikaa omassa maailmassaan? Jotenkin sellainen "sukupuoleton" tai aseksuaalinen fiilis.
SPOILER!!
Siinä kun Tommi astui ekan kerran Juuditin kotiin, ja totesi jotenkin että "onko tää kaikki yksin sun?" tms, niin mulle tuli ihan sellainen olo, että se sanottiin jotenkin halveksuvasti tms. Että kokee jotenkin olevansa itse parempi, kun asuu minimalistisesti kimppakämpässä eikä arvosta pätkääkään Juuditin omaa asuntoa. Ja Juudit vielä sanoi, miten on vasta muuttanut ja tykkää ihan hirveästi omasta kodistaan ja sitten tulee tuollainen mörökölli siihen ja antaa ymmärtää, että kamala on sekä koti että ihminen joka siinä asuu.
Samoin mä ihmettelin sitä skumppakohtausta. Kun juoma kerran oli alkoholitonta, niin miksi ihmeessä ei sitten voinut sitä lasia nostaa toisen seuraksi? Kumminkin ideana oli selkeästi juhlistaa Tommin saapumista Juuditin luo. Tosi tylysti töksäytti sen, että senkus vedät ihan itekses vaan, häntä ei ainakaan huvita.
Meillä on ihan samanlainen maku! Pelasin ajatusleikkiä, että kenet itse mieluiten valitsisin, ja minä - umpiheteronainen! - valitsin kaikista osallistujista Juuditin. Edellisellä kierroksella valintani osui Miinaan.
Nooh, ehkei meille romanssia syntyisi, mutta tuossa on kaksi naista, jotka ottaisin tosi mielelläni ystävikseni. Heillä on niin valtavan nätit aurat - ja kaikki!