Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
4961/18026 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cmore jakson tunnelmia:

Tommi himmailee ja nihkeilee. Seuraavan jakson pätkässä sanookin, että katselee ja tunnustelee. Ei tunnu kyllä lämpiävän.

Emmalla ja Tuomaksella menee vaihteeksi ihan ok, koska eivät näe toisiaan. Puhuvat suoraan olevansa kaveritasolla. Se ohjelman historian eroottisin kohtaus? 😂😂😂 Tuomas hieroo leualla Emman hartioita. Ei suutele. Muutenkaan ei mitään eroottista kyllä ilmoilla. Seuraavassa jaksossa jo taas riidellään ja Emma puhuu Tuomaksen heittäneen hanskat tiskiin.

Katista ja Jannesta tuntuu, että yritetään leikata mukaan jotain kysymystä herättävää pätkää, ettei olisi niin päivänselvää että jatkavat. Kauniisti puhuvat toisistaan.

M&M, ihan ok meininki. Vähän vieraskoreaa vieläkin. Mira tuntuu kaipaavan enemmän puhetta ja pussaamista. Matti himmailee, ehkä ujouttaan.

Kaikenkaikkiaan hyvin mitäänsanomaton jakso jälleen.

Älä sekoita. Eroottinen kohtaus nähtiin viime viikolla tv:stä. Nyt puhut jostain eri kohtauksesta ja sanot, että eihän SIINÄ mitään eroottista ole.

Se missä katsovat jotain esitettä Kolilla? 🤔 Hyvin vaikea keksiä mitä kohtausta pystyt tarkoittamaan.

Oletit siis, että viime viikolla täällä keskusteltiin jaksosta, joka vasta tänään tuli maksavien CMore-käyttäjien katsottavaksi ja jonka me muut näemme ensi viikolla?

Tuo leukahieronta oli tulevan jakson klipissä cmorella viime viikolla eli tämän illan tv-jaksossa. Oletin joo, että siitä oli kyse. Sitä en pysty mistään tietämään katsotko jaksosi mistä. Enkä kyllä totta puhuen eroottisesta latauksesta t&e välillä, kun itse en sellaista näe.

Vierailija
4962/18026 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin harmittaa Juuditin puolesta. Hän vaikuttaa ihanalta ihmiseltä ja hänelle soisi suhteen, jossa olisi enemmän hehkua. Vaikkei edelliskausien nimiä tähän kannattaisi nostaa, leikittelen kuitenkin ajatuksella, olisiko rauhallinen, pohdiskeleva, syvällinen, terävä ja huumorintajuinen Heikki sopinut Juuditille paremmin. .

Ei olisi. Heikillä oli vauvakuume jo kuvausten aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4963/18026 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolivar kirjoitti:

C More

Järkyttävä tuo Katin ja Jannen kauppareissu... Tehokasta varmasti, mutta...  Hieman meni yli. Rasittavaa kuunneltaa myös tuo Katin valitus liiallisesta läheisyydestä yms.  Jos tarvitsee fyysisesti noin paljon tilaa, onkohan ollut asiantuntijoiden haastatteluissa täysin rehellinen... Jotenkin tuntuu oudolta, että tarkoituksella paritettaisiin ihmiset, joista toinen haluaisi koko ajan olla kiinni toisessa ja toinen vain ahdistuu siitä. Janne ansaitsee parempaa.

Tommi ei lämpene Juuditille, mies on kylmä kuin kala. Juudit on täysillä mukana, mutta ei saa nähdyn perusteella minkäänlaista vastakaikua.  Juuditkin ansaitsee parempaa Jannen tavoin. Miralla ja Matilla on eniten toivoa, mutta Matti voisi lopettaa tuon ihme leukailun ja sanoa, mitä oikeasti milloinkin tarkoittaa. Rasittavaa tuollainen "en ole siivonnut" -kiusoittelu ja kämppä on kuitenkin supersiisti. Toivottavasti pysyvät yhdessä. ja Matti pääsee tuosta leikin laskusta yli ja alkaa keskustella "aikuisten oikeasti".

Emma ja Tuomas. Surullista, että Tuomaksella taitaa olla hanskat jo lyötynä tiskiin. Eipä siitä häntä toki syyttääkään voi, Emma taisi tosiaan näyttää kaikki huonoimmat puolensa heti alkumetreillä. Kuitenkin toivoisin, että he vielä löytäisivät toisensa.  Eipä sitä kukaan huvikseen lähde toisen koiraa lenkittämään vain siksi, että olisi edes jollain tavalla toisen elämässä mukana. 

Elina Tanskanen kertoi kuinka hienoa on käydä kumppanin löydyttyä yhdessä kaupassa, kun se yksin on usein ankeaa ja arkista. Hupaisaa, että Katin ja Jannen kauppareissu oli leikattu aika pian sen jälkeen. Kati näytti jaksossa muutenkin varmaankin ikävimmät puolensa.

Mira ja Matti olivat läheisimmät tässä jaksossa. Miralla on paljon ruutuaikaa pohdinnoissaan. Molemmat heistä nousivat myös minunkin mielestä potentiaalisimmin jatkavaksi pariskunnaksi. Mira on aidosti mukana, ja toivoten Mattikin ja osin vieraskorea, "brassaileva" käytös olisi vain omaa ujoutta.

Enma ja Tuomas, minäkin elättelin heidän suhteensa toivoa. Aika surullinen ja luovuttanut meno oli, kun muut parit edes jotenkin yrittivät juhlia juhannusta.

Vierailija
4964/18026 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kati on todella törkeä Jannea kohtaan. 

Itse hyökkäsi jo häissä kuin sika limppuun... koko ajan pussaili Jannea.

(Janne sanoi, että oli salaa toivonut yhtä pusua jo hääpäivänä, eikä olisi arvannut, että pussailuksi meni koko ilta.)

Yhtäkkiä ei sitten saa edes kädestä pitää. 

Ei ihme, että Janne menee ihan hämilleen, että missäs nyt mennään.

Vierailija
4965/18026 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Cmoreen mahdollista saada jotain ilmaista kokeilua jos on sen aina tarjolla olevan kokeilun jo käyttäny? Joku mainitsi aiemmin jonkun kampanjan. Ärsyttävää kun tää on täynnä spoilereita.

Vierailija
4966/18026 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kati on todella törkeä Jannea kohtaan. 

Itse hyökkäsi jo häissä kuin sika limppuun... koko ajan pussaili Jannea.

(Janne sanoi, että oli salaa toivonut yhtä pusua jo hääpäivänä, eikä olisi arvannut, että pussailuksi meni koko ilta.)

Yhtäkkiä ei sitten saa edes kädestä pitää. 

Ei ihme, että Janne menee ihan hämilleen, että missäs nyt mennään.

Eihän siinä ole mitään ihmeellistä että Katin innostus hiipui. Janne ei ollut sitä mitä Kati toivoi, ja eiväthän he todellakaan sovi toisilleen: liian eri rytmit ja persoonallisuudet.

Tälläinen tilanne nopeasti johtaa hyvin tavallisesti siihen että toinen tuskailee kun ei saanut mitä halusi. Ja toinen jää ihmettelemään miksi ei kelpaakaan enää.

Luonnollista, aika harmillista, mutta ei sen vakavampaa. Avioliitossa yrittänee aika pitkäänkin vaikka tietää ettei tule toimimaan. Tavallisesti ei olisi lähtenyt edes tutustumaan.

Vierailija
4967/18026 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos se Tommin kuori nyt murtumassa? Omat vibat oli internetdiagnoosina narsisti. Vai onko sittenkin se "kämppis" alkanut houkuttamaan?

Vierailija
4968/18026 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juudit vaikuttaa tosi miellyttävältä, lämpimältä ja hyväntahtoiselta ihmiseltä!

Mietin että Janne ois sopinut Juuditille: siinä ois ollut kaksi rauhallista ihmistä. Mietinkin miksi heitä ei laitettu yhteen, mutta ehkä lapsiasia vaikutti jos Janne haluaa lapsia ja Juudit ei.

Multa mennyt ohi...siis onko Juudit sanonut ettei halua lapsia? Jotenkin muistan et Tommi otti sen puheeksi ja Juudit myötäili Tommia tyyliin et se on hänellekin ihan ok, mutta onkohan? Ison lapsiperheen kasvatit harvemmin haluaa olla lapsettomia, jos perhe-elämä on ollut mukavaa. Toki lapsettomuus ei ole aina oma toive. 

Ison lapsiparven kasvatit  juuri haluaakin olla lapsettomia. Asun lestaseudulla ja tiedän pareja, joissa toinen osapuoli on lesta ja toinen ei. Tämä lesta/ex lesta ei halua lapsia, koska on saanut niistä lapsuudenperheessään ihan tarpeeksi. Toinen osapuolihaluaa ja kriisihän siitä tulee.

Aika moni lestanainen jää aviottomaksi, koska osasyynä juurikin se, että jos otat miehen, voi olla, että saat 15 lasta. Ei kaikki suurperheessä eläneet ole lapsirakkaita. Ja tytöt varsinkin ovat jo alle kouluikäisenä joutuneet hoitamaan pienenpiä sisaruksiaan ja  sitä sitten riittää hamaan tulevaisuuteen. Ensin omat pienemmät sisarukset, sitten omat lapset ja vielä lapsenlapsetkin..... Kaikki ei vaan halua.

Vierailija
4969/18026 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER

.

.

.

Tässä jaksossa selvisi kyllä paljon. Tommi, Tuomas ja Matti ovat lyöneet jo hanskat tiskiin. Olen yrittänyt suhtautua positiivisesti Katiin, mutta nyt toivon, että Janne lähtisi ja äkkiä. Kamala jos kaikki tehdään Katin ehdoilla. En tiedä miten te muut näette positiivista Matin ja Miran suhteessa, kun nainen koko ajan valittaa, että haluaa hellittelyä. Siis suoraan sanoo ja anoo fyysistä läheisyyttä, mutta mies ei voi sitä antaa kuin koiralle. Matti ei ole ihastunut Miraan, se on ainakin selvää.  

Tuntui tosi pahalta Juuditin puolesta se kuohuvasta kieltäytyminen. Seuraavassa jaksossa Tommi näyttääkin puhuvan, ettei tunne samoin kuin Juudit. Tuomaksella oletin olevan jotain halua jatkaa avioliittoa, mutta ovatkin vaan kaveripohjalla. 

Vierailija
4970/18026 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Cmoreen mahdollista saada jotain ilmaista kokeilua jos on sen aina tarjolla olevan kokeilun jo käyttäny? Joku mainitsi aiemmin jonkun kampanjan. Ärsyttävää kun tää on täynnä spoilereita.

Telian asiakkaille ja op asiakasomistajille on ainakin jaksoja tarjolla.

Vierailija
4971/18026 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin harmittaa Juuditin puolesta. Hän vaikuttaa ihanalta ihmiseltä ja hänelle soisi suhteen, jossa olisi enemmän hehkua. Vaikkei edelliskausien nimiä tähän kannattaisi nostaa, leikittelen kuitenkin ajatuksella, olisiko rauhallinen, pohdiskeleva, syvällinen, terävä ja huumorintajuinen Heikki sopinut Juuditille paremmin. .

Siis tarkoitatko Miinan Heikkiä?

Luettelemasi ominaisuudet eivät mikään sovi häneen, paitsi terävä.

Miten ihmeessä kiltille Juuditille Heikki sopisi sen paremmin kuin ei kiltille Miinallekaan? 😮

Ilkeä Tommi tai ilkeä Heikki?

Vierailija
4972/18026 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juudit ja Janne olisi ihana pari? Tai ehkä kaatuisi lapsiasiaan. En vaan jaksa Katia ja Tommia enää ollenkaan. Ajattelin, että tällä kaudella säästyy siltä tunteelta, että haluaa vaan parin eroavan. Ja tässä sitä taas ollaan. 

Vierailija
4973/18026 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

.

.

.

Tässä jaksossa selvisi kyllä paljon. Tommi, Tuomas ja Matti ovat lyöneet jo hanskat tiskiin. Olen yrittänyt suhtautua positiivisesti Katiin, mutta nyt toivon, että Janne lähtisi ja äkkiä. Kamala jos kaikki tehdään Katin ehdoilla. En tiedä miten te muut näette positiivista Matin ja Miran suhteessa, kun nainen koko ajan valittaa, että haluaa hellittelyä. Siis suoraan sanoo ja anoo fyysistä läheisyyttä, mutta mies ei voi sitä antaa kuin koiralle. Matti ei ole ihastunut Miraan, se on ainakin selvää.  

Tuntui tosi pahalta Juuditin puolesta se kuohuvasta kieltäytyminen. Seuraavassa jaksossa Tommi näyttääkin puhuvan, ettei tunne samoin kuin Juudit. Tuomaksella oletin olevan jotain halua jatkaa avioliittoa, mutta ovatkin vaan kaveripohjalla. 

Matilla on sen verran juminen seurusteluhistoria että äijä ei välttämättä osaa kunnolla ottaa härkää sarvista. Onneksi Mira kuitenkin vihjailee aika suoraan ja rohkaisee. Olihan heillä sellaista kivaa koskettelua siinä ja se saunahomma alkoi mennä hurjaksi..

Vierailija
4974/18026 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne ja Kati: siinä vasta laitettu ääri-ekstrovertti ja introvertti yhteen.

Jannessa ei kylläkään ole mitään introverttiä. Hän on rauhallinen, mutta ei rauhallisuus tarkoita introverttiyttä. Päinvastoin Jannehan vaikuttaa ottavan hyvin vahvasti kontaktia ulospäin. Hän on tilanteissa läsnä ja suuntautuu kohti ihmisiä.

Vierailija
4975/18026 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

.

.

Se oli ihana hetki kun Mira ja Matti olivat saunan jälkeen siinä laiturilla kylpytakeissaan! Mira oli kaunis saunanraikkaana, oon aina ihmetellyt sitä sanontaa mutta häneen se päti.

Kunhan oppivat tuntemaan paremmin ja vähän rohkaistuvat niin heissä on kyllä potentiaalia! Aluksi kiinnitin heihin vähiten huomiota, koska en kokenut kumpaakaan kovin kiinnostavina mutta nyt ovat ehdottomasti lempipari ja itseasiassa ainoa pari jonka uskon pysyvän yhdessä!

Siis ei voi olla totta, Mira näytti naamaltaan ihan kamalalta siinä laiturilla!

Vierailija
4976/18026 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne ja Kati: siinä vasta laitettu ääri-ekstrovertti ja introvertti yhteen.

Jannessa ei kylläkään ole mitään introverttiä. Hän on rauhallinen, mutta ei rauhallisuus tarkoita introverttiyttä. Päinvastoin Jannehan vaikuttaa ottavan hyvin vahvasti kontaktia ulospäin. Hän on tilanteissa läsnä ja suuntautuu kohti ihmisiä.

Janne kertoi itse, että ihmisten kanssa olo antaa Katille energiaa, kun häneltä se sitä puolestaan kuluttaa. Sitä tässä varmaan tarkoitettiin ekstrovertti/introvertti vertailulla.

Vierailija
4977/18026 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vähän ymmälläni Juuditin ja Tommin kanssa.

Juudit on mielestäni mukava, ihminen jonka minä haluaisin ystäväkseni. Hänessä on jotain sellaista kovin arvostettavaa aitoutta ja rehellisyyttä, ja tuon parisuhteen kanssa hän on hellyyttävän varovainen ja haparoiva 'pikkutyttönen'.

Tommi on myös 'kiva kaveri' mutta jotenkin tuntuu että hän on ehkä 'liian vähän' mukana tuossa projektissa? Onko kyse siitä, että hän näkee Juuditissa 'vain' kivan kaverin (vaikka se onkin mielestäni myös onnistuneessa parisuhteessa ehdoton edellytys) ? Vai onko hän oikeasti vain niin aseksuaalinen ? Minun mielestäni hänen puoleltaan ei oikein tule sellaista parisuhteen orastuksen viehättyneisyyden oloa.

Vai onko hänen vaikea asennoitua siihen tosiasiaan, että Juuditin lapsuus on ollut hyvin uskonnollinen?

Vai onko hän vain sellainen 'tossukka' ettei hänen päivänsä ja elämäänsä (työn lisäksi) kummoista kuulu?

En oikein saa mitään otetta hänen persoonastaan?

Tommi  vaikuttaa pohjimmiltaan kurinalaiselta ja vaativalta persoonalta, jonka kriteerit on korkealla eikä selvästikään Juudit niitä täytä. Kaveripohjalla näköjään mennään, vaikka Juudit selvästi haluaisi enemmän. Juudit on selvästi myös perhekeskeinen ja hyvin luonteva lähestymään toista, mutta Tommi ei kykene samaan. Ikävää katsella Tommin etäistä asennetta Juuditiin.  Tuntuu, että kun Juudit ei ole heti alussa vastannut Tommin kriteereitä, niin Tommi ei halua edes yrittää. Lisäksi ei mahda mitään, että Tommista tulee kyllä ne homo-/ tai biseuksuaalisuusfibat, mutta on jo sen ikäinen et varmasti tuntee itsensä ja tuskin olisi lähtenyt mukaan parisuhdeohjelmaan, jos olisi esim. bi.  

Miksi bi ei voisi mennä naimisiin? Ajatteletko, että he ovat ihmisiä, jotka haluavat joka toinen viikko toista sukupuolta, eivätkö pysty sitoutumaan vain yhteen sukupuoleen?

Minusta on kyse samasta, kuin hetero valitsee sen yhden kumppanin, eikä enää hypi muiden sänkyihin, vaikka kuinka tekisi mieli. Eiköhän bi:tkin ole kykeneväisiä uskollisuuteen?

Ei taas oikein liity EAhan mutta minä en kyl tiedä miten tuo on, onko se bi:lle sitten jossain vaiheessa ok, että toinen noista mieltymyksistä vaan tukahdutetaan? Vai onko he jotakuin kaksiavioisia?

Elkää vaan alapeukuttako vaan opettakaa tietämätöntä.

Mun ainoa 'tietoinen' kokemus on bi:stä joka oli naimisissa naisen kanssa mutta petti häntä ja lähti toisen miehen matkaan. Joten minä en o oikeasti tiedä miten venasin kokee ja minkälaiset ne heidän tarpeet molempiin sukupuoliin on!

Olen bi ja täydellisen yksiavioinen. Ihastun ihmiseen sukupuolesta riippumatta eli sillä kummat värkit haaroissa on, ei ole mitään väliä. Kun vakiinnun, en koe jääväni mistään paitsi siksi etten pääse toisen sukupuolen kanssa sekstailemaan. Minulle riittää juuri se ihminen johon olen rakastunut ja vain hänen kanssa haluan harrastaa seksiä.

Heterotkin pettää ja lähtee toisen mukaan. Bi ei välttämättä lähde sen takia, että kaipaa toista sukupuolta. Vaan siksi, että ei ole tyytyväinen suhteeseen ja haluaa jotain muuta. Ihan niinkuin heterokin.

Jatkan vielä vähän.:

En siis tarvitse kumpaakin sukupuolta. Haluan yhden rakastettavan ihanan ihmisen vierelleni kulkemaan. Oli se sitten mies tai nainen :)

Kiitos tästä asiallisesta vastauksesta.

Tieto lisää ymmärrystä ja hyväksyntääkin, joten pahoittelut jos minä olen antanut ymmärtää jotain väärin - olen ehkä tosiaan kuvitellut ja käsittänyt väärin, että bi tarvitsisi ne molemmat kokemukset läsnä elämäänsä, ei vaihtoehtoisesti vaan sekä-että.

Olishan se aika taakka, jopa vamma, jos ei pystyis elämään ilman molempien sukupuolien eroottista kosketusta...

Vähän sama kuin joku sanoisi, et ei voi elää, jos ei saa vaalean ja tumman miehen eroottista kosketusta. Ehkei ihan noin alkeellisia eläimiä olla, kuitenkaan?

Äskettäin jossakin Ylen ohjelmassa haastateltiin bi-naista, joka kertoi että aina naisen kanssa suhteessa ollessaan hän kaipasi miestä ja miehen kanssa taas naista. Oli siten löytänyt polyamorian, joka vastasi tarpeisiinsa. Toki polyamoria ja biseksuaalisuus ovat eri asioita, mutta en ensinmainittuja kuvaisi alkeellisiksi eläimiksi. Aika raju määritelmä.

Tai vammaksi.

Wikipedia: Vamma= Elämänlaatua rajoittava & pysyvä.

Jos et pysty elämään yhden ihmisen kanssa, vaan tarvitset polyamorisen suhteen, niin mielestäni kyse on elämänlaatua rajoittava tekijä. 

Onko sana vamma sinulle kirosana, kun noin koit, lähes loukkaannuit?

En loukkaantunut. Mielestäni polyamorista elämäntapaa vain ei voi rinnastaa vammaan. Käsittääkseni mahdollisuus omannäköiseen elämään ja ihmissuhteiden toteuttamiseen on pikemminkin vapauttavaa.

Vierailija
4978/18026 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Judit ehdotti skumppaa niin minusta Tommi sanoi että "Taas?". Eli oli ilmeisesti lähiaikoina juotu jo, eikä välttämättä halua juoda usein. Oli silti vähän tökeröä. 

Vierailija
4979/18026 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Judit ehdotti skumppaa niin minusta Tommi sanoi että "Taas?". Eli oli ilmeisesti lähiaikoina juotu jo, eikä välttämättä halua juoda usein. Oli silti vähän tökeröä. [/syytä

Eivät käytä alkoholia, joten aika harmitonta olisi useinkin kilistellä. Tylyä oli kieltäytyminen.

Vierailija
4980/18026 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

=

=

=

=

=

Mua jotenkin oikein sattui se Tommin käytös Juuditin puolesta. Oma ex oli juuri tuollainen, että kun oli itse ajatellut jotain mukavaa niinkuin se Juuditin skumpalla kilistäminen niin hän vastasi jotain vastaavaa kuin Tommi ”vedä vaan”. Eikä siis kyse ollut vain alkoholista, kaikki vaikka yhdessä kokkaaminen torjuttiin just tuolla lailla melko tökerösti. Sai mut vetäytymään aika pahasti kuoreeni enkä sitten enää uskaltanut ehdotella mitään ja suhde olikin siinä. Toki tulkitsen tätä nyt tuon oman kokemukseni kautta, mutta pahaa teki katsoa tässä uudessa jaksossa tuota vuorovaikutusta.

Mirasta ja Matista sen sijaan tuli hyvä mieli, Matti jotenkin tuntui vähän avautuvan siitä jäyhästä tamperelaisesta ja näytti uusia puolia. Näytti siltä että molemmilla vähän tuikki silmät kun olivat toistensa seurassa. Toki pientä jännitystä silti havaittavissa

Tuollainen töksäyttely on kyllä ikävää. Tulee mieleen oma exä, kerran uutenavuotena ehdotin, että jos otettaisiin vähän viiniä. Hän sitten meinasi torpata ajatuksen eka jostain syystä. Laittoi sitten kuitenkin pullon kylmään ja lopulta veti sen itse kovaa vauhtia. Täytti aina oman lasin ja minulle ei tarjonnut samalla, kielsi mua jopa ottamasta lisää, sain yhden lasin. En kehdannut siinä vaiheessa puuttua kun meillä oli vieras. Myöhemmin sanoin, että ei tuntunut kivalta niin hän laittoi vitsailun piikkiin, että miten minä tuollaisesta loukkannun.

Valitti aina kun en keksinyt meille kuulemma mitään tekemistä. Silloin kun koitin niin hän torjui kaiken. Kerran leivoin ja koristelin koko päivän, että voidaan syödä ja viettää aikaa yhdessä. Tästäkin häneltä tuli myöhemmin jotain sanomista, että leivoin vain siksi kun olin viikko sitten ollut jossain juhlissa??? Ei hänkään keksinyt ikinä tekemistä, mutta minua syytti etten yrittänyt tarpeeksi vaikka mikään ei ollut hyvä jos yritin.

Ketju on lukittu.