Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tässä ketjussa tapahtuu? Kakaramaista toisten ulkonäön haukkumista ja arvostelua, homoksi leimaamista ilman syytä, spekulointia siitä, miksi nimenomaan NAINEN haluaa olla lapseton.
Viime vuoden ketjussakin melskasi mm. se Oskari-hullu mutta tässä on taso ollut kautta linjan uskomattoman alhainen. Onko korona mennyt joillakuilla jo aivoihin vai mikä selittää sen, että tämä keskustelu on niin ilkeämielistä arvuuttelua ja loanheittoa?
Oho, täällä on ihka aito itsemoderaattori-sheriffi paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä tosiasiaa ei haluta tunnustaa, että hyvännäköisen ihmisen on helpompi löytää kumppani. Mahdollisuuksia on enemmän. Jos on kaksi muuten aivan samanlaista ihmistä, niin sillä hyvännäköisellä on kyllä enemmän valinnanvaraa.
Muistaakseni jonkun tutkimuksen mukaan hyvännäköiset myös eroava useammin. Kaipa he tietävät, että voivat helposti löytää uuden, vaikkakin pinnallisen suhteen (joka myös päättyy eroon).
Vierailija kirjoitti:
Minusta Tuomaksen ja Emman kommunikointi on hyvin joensuulaista. Siis sellaista huumoria ja tavallaan myös bondailua, mikä on aika tyypillistä tälle alueelle. Noin meilläkin kaikella rakkaudella puhutaan puolisolle ja ollaan vuosikaudet oltu naimisissa.
Kyllä, olen itsekin Pohjois-Karjalasta kotoisin, eikä minulla tuossa Tuomaksen ja Emman kommunikoinnissa mikään kauhistuta eikä särähdä korvaan. Ei kaikkea tarvitse ottaa niin kirjaimellisesti ja vakavasti. Helposti saisi tosikon leiman, jos niin tekisi. 😊
Onko täällä joku Katin tuttu kirjoittelemassa Katista kaikenlaista ilkeää? Jotenkin niin monta Katia arvostelevaa samantyylistä viestiä aivan putkessa. Voisit jo lopettaa. Ei henkilökohtaisuuksia tänne.
Säälittävää tulla dissaamaan tänne jotain tuohon tyyliin kun toi heikkotasoisen kirjoitustaidon omaaja dissaa Katia.
Hänen naamastakaan turha jauhaa, kun ei geeneille mitään voi.
Tässä ohjelmassa näkee hyvin sen syyn miksi sinkkuna olo on niin mukavaa. Naiset ne jaksaa korjata miehen tomaattien leikkuuta, pyykinpesua yms. super arkisia asioita ihan niin kuin näihin olisi olemassa joku yksi ja ainoa tapa tehdä asiat "oikein". Jostain syystä naisille tuntuu kuitenkin olevan tärkeää että asiat tehdään juuri siten kuten he ovat tottuneet ne tekemään. Mistä sitten ikinä kumpuaakin.
Jos esim. tekisin uuden deittikumppanin kanssa yhdessä ruokaa, ei tulisi mielenkään alkaa ääneen ihmettelemään miten hän leikkaa kurkkua, paistaa jauhelihaa, asettelee lautaset jne.
t. Mies (joka on asunut yli 10v yksin ja selviää kyllä ihan omalla tavallaan arjen askareista ilman toisen päsmäröintiä)
Tuomaksella on myös kivat lasit! Ja hyväntuulista heittoa hänellä ja Emmalla kaupassa. He istuivat lähekkäin ja heillä oli selvästi hauskaa.
Mä näen kaikissa pareissa potentiaalia. Kati on kivan oloinen, jotkut nyt vaan ovat iloisia kun ihastuvat. Miksi pitäisi vaan olla vakava, että vaikuttaisia aidolta.
Ainut, joka jostain syystä herättää kysymyksiä ja sitoutumishaluttomuutta on Matti. Hänessä on jotain tuttua, jotain levotonta pelimiestä pinnan alla. Veikkaan että he eroavat, kaikki muut jatkavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä tosiasiaa ei haluta tunnustaa, että hyvännäköisen ihmisen on helpompi löytää kumppani. Mahdollisuuksia on enemmän. Jos on kaksi muuten aivan samanlaista ihmistä, niin sillä hyvännäköisellä on kyllä enemmän valinnanvaraa.
Muistaakseni jonkun tutkimuksen mukaan hyvännäköiset myös eroava useammin. Kaipa he tietävät, että voivat helposti löytää uuden, vaikkakin pinnallisen suhteen (joka myös päättyy eroon).
Jos ihminen on hyvännäköinen, se ei ole synonyymi sille, että hänen suhteensa on pinnallinen. Äläpä vedä mutkia suoraksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen on hyvännäköinen, se ei ole synonyymi sille, että hänen suhteensa on pinnallinen. Äläpä vedä mutkia suoraksi.
Kateelliset ne vaan kaakattaa.
Huh, ompas törkeää kommentointia täällä! Voitaisiinko ne toisten ulkonäön ja painon analysoinnit jättää jo pois? Melkoisen lapsellista toimintaa (oletettavasti) aikuisilta ihmisiltä.
Mielestäni kaikki osallistujat olivat kauniita tavallisia ihmisiä, joille toivoo kaikkea hyvää. Toivottavasti he löytävät ohjelman myötä onnen. Suosikkiparini on Juudit ja Tommi. Niin aitoja ja hyväntuulisia, että hymyilin koko jakson ajan.
t. 19v ensitreffit-fani
Te joiden mielestä Emman ja Tuomaksen sanailu on tyypillistä sikäläisille tai muuten hassunhauskaa ja vain tosikot pahastuu jne, selittäkää ihmeessä miksi vain Emma töksäyttelee ja nälvii ja miksi se on ok? Mun korvaan kuulostaa keskenkasvuiselta ja raskaalta tyypiltä. Ja epäilenpä vaan, että epävarmuuksissaan saisi ihmeesti draamaa aikaan, jos Tuomas heittelisi samanlaisia kommentteja.
Kyllähän nämä kaikki ihmiset aidosti etsivät rakkautta elämään, toivon sen vuoksi että edes joku pari jatkaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Tällaista olen miettinyt:
Matilla ja Miralla molemmilla rasvaprosentin selkeä tiputtaminen nostaisi heidän viehätysvoimaansa tosi merkittävästi. Tai ainakin mun silmiin molemmilla on tosi hyvät ja symmetriset kasvonpiirteet, mutta ylimääräinen rasva peittää kaikki terävät piirteet alleen.Tuosta kun lähtisi molemmilta ylimääräiset pois niin että leuka ja poskipäät korostuisivat, niin väittäisin että olisivat sen jälkeen ihan heittämällä tämän kauden komein / kaunein pariskunta.
Näkeekö kukaan muu asiaa samoin, vai olenko ihan hullu :) ?
Olet! :)))
Harmi sinänsä. Voin kuvitella millaisia toiveita ja odotuksia ohjelmaan osallistujalla on mielessään kun astelee papin luo. Itse mietin tuota ohjelmaa katsoessa, mikä vika näissä ihmisissä on kun ei ole onnistunut seuraa löytämään ilman ohjelmaa. Ja nopeastihan ne syyt löytyvät.[/quote]
Syyt voi kieltämättä arvata nopeasti ihan jokaisen kohdalla. Jännä miten ulkopuolisten on helppo nähdä näitä asioita, mutta ihmiset itse ovat varmaan niille syille aika sokeita.[/quote]
Minulle ei ile selvää, mistä syistä osallistujat eivät olleet ennen ohjelmaa päätyneet parisuhteeseen. Tosin en ole nänyt vielä hääjaksojen jälkeisiä jaksoja. Mutta voisitteko kertoa oman käsityksenne kunkin kohdalla?
Missä tilanteessa esitetyissä jaksoissa on paljastettu katsojalle tai Miralle Matin Napakymppi menneisyys, vai onko tämä vielä tullut esille
SPOILER SPOILER
.
.
Neljäs jakso katsottuna. Niskakarvat nousee pystyyn tosta Emman töksäyttelystä. Olkoot yleinen puhetapa jossain, mutta itse en arvosta tuollaista! Antaa vaativan ja tyytymättömän kuvan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Harmi sinänsä. Voin kuvitella millaisia toiveita ja odotuksia ohjelmaan osallistujalla on mielessään kun astelee papin luo. Itse mietin tuota ohjelmaa katsoessa, mikä vika näissä ihmisissä on kun ei ole onnistunut seuraa löytämään ilman ohjelmaa. Ja nopeastihan ne syyt löytyvät.
Syyt voi kieltämättä arvata nopeasti ihan jokaisen kohdalla. Jännä miten ulkopuolisten on helppo nähdä näitä asioita, mutta ihmiset itse ovat varmaan niille syille aika sokeita.
Minulle ei ile selvää, mistä syistä osallistujat eivät olleet ennen ohjelmaa päätyneet parisuhteeseen. Tosin en ole nänyt vielä hääjaksojen jälkeisiä jaksoja. Mutta voisitteko kertoa oman käsityksenne kunkin kohdalla?
Kerro syyttömiksi ovat sinkkuja.
40/50+ pentu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijat ovat kommentoineet, että ottaisivat mielellään vanhemman parin, mutta ei ole ollut hakijoita niin, että saisivat sopivan matchin. Mielestäni hekin kovasti haluaisivat 40/50+ parin ohjelmaan.
Mikä vanhempi tuo olis, olis 60+
Ihan kiinnostava ajatus, mutta ei sopisi enää tähän formaattiin.
Tässä viestissä on kyllä henkilökohtaista kaunaa.