Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL

Vierailija
03.08.2020 |

Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?

Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?

Kommentit (18026)

Vierailija
2721/18026 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juudit on tämän kauden Miina. Aina ystävällinen, fiksu, empaattinen. Näkee toisen parhaat puolet. Todellinen helmi. Toivottavasti Tommi tajuaa kohdella tätä puolisoaan Heikkiä paremmin.

Vierailija
2722/18026 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti taisi kuitenkin harrastaa penkkiurheilun ja golfin lisäksi monipuolisesti liikuntaa ja urheilua. Moni on myös hieman ylipainoinen huolimatta siitä, että urheilee aktiivisesti ja kovaa. En pidä asiaa erityisen kummallisena. Herkut voi maistua kaikesta huolimatta. Mira taas ei taida liikuntaa harrastaa lainkaan? Juuri tuo, kun toisen elämä on aktiivista, haluaa esim. vesiurheilla häämatkalla ja toinen tahtoo istua terassilla näyttäen hyvältä. Arjessa toinen tulee olemaan menossa ja toinen möllöttää kotona ja ärsyyntyy siitä, ettei toinen ole paikalla viihdyttämässä. Pahin heikkous tuntuisi olevan kuitenkin ihan jo kommunikaation puolella heillä. En näe syitä parin yhteen laittoon, kun pelkkä sopiva ulkonäkö on heikko peruste.

Tällaisissa kommenteissa ihmetyyttää se, että ovatko nämä kommentoijat olleet itse koskaan parisuhteessa? Kun oletetaan, että kumpikin jatkaa omaa elämäntapaansa ja harrastuksiaan täysin entiseen malliin. Ei elämä ja vapaa-aika jatku täysin samanlaisena kuin sinkkuaikoina. Usein parisuhteissa puolisot alkaa yhdessä harrastamaan jotain, kokeilevat toistensa harrastuksia jne. Mutta olisi hassua kuvitella, että sinkut eivät voisi viettää vaikka aktiivista vapaa-aikaa siksi, että koska mahdollisessa tulevassa parisuhteessa sellaiselle ei sitten ole aikaa. Miksi esim. Mira ärsyyntyisi siitä, ettei kukaan ole häntä "viihdyttämässä", jos kerran on tähänkin saakka viihtynyt hyvin yksikseen ja kotosalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/18026 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Mattia ei onnista tässä formaatissa, niin suosittelisin hänelle tutustumista aasialaiseen tai eteläamerikkalaiseen tarjontaan. Latinalainenkin kulttuuri on vähän sellainen, että mies saa olla vähän macho, ja nainen on se, joka huolehtii kodista ja lapsista, mutta ei ole missään nimessä mikään uhri.

Vierailija
2724/18026 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerta kaikkiaan voi ymmärtää tätä Emman leimaamista rumaksi. Kauniimpi Emma on naiseksi, kuin Tuomas komea mieheksi. Parina ovat ihan ok, jos pelkästään ulkonäköä ajattelee. Tärkeintä kuitenkin on, että heillä vaikutti olevan paras meininki yhdessä viimeisimmässä jaksossa (katson yhden edellä). Eli arkea jo nähtiin seuraavassa jaksossa.

Vierailija
2725/18026 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

,

,

Aika tyhmä oletus Miralta, että ukko grillaisi ja remontoisi innoissaan. Ei kaikki miehet tykkää remontoida ja nikkaroida, varsinkaan toisen nurkissa. Sitä voi ihan itse ostaa valmiin pation jos haluaa.

Itse ainakin tykkään itse grillata, ja luulisi sinkkunaisen osaavan. Ihme nillitystä että miesten hommaa.

SPOILER

Täällä joku kirjoitti aiemmin, että kun joku asia on itselle tärkeä, niin kiinnostusta oikeaan tapaan tehdä se asia alkaa löytyä. Voi hyvin olla, että Miralla on tapana grillata ystäväporukalla. Ystäväporukassa taas voi olla juurikin se työnjako, että miehet grillaavat ja juovat kaljaa, naiset taas tekevät vaikka salaatin, juovat viiniä ja juoruavat. Tiedän tuollaisia pariskunta- tai ystäväporukoita. Tottahan toki Mira silloin haluaisi, että mies grillaa. Hän on voinut tähän mennessä olla se ainoa sinkku grilli-illoissa. Mirahan sanoi siinä klipissä, että miehET grillaavat. Tämä nyt oli vain spekulaatiota, mutta mahdollinen syy tuohon. Jos pariskunta on kahdestaan, niin asia voi olla toinen. Itse haluaisin silloinkin, että mies grillaa, koska olen surkea pihvinvalmistaja.

Siis juoruatteko te naiset aina kun ootte porukassa? Siis vaikka tekemässä sitä salaattia ja lipittämässä viiniä, niin sitten juorutaan? Ja miksi naisten juttelu on juoruamista, mutta miesten ei? ja naiset vielä itse ylläpitää tätä, että naisten puhe on juoruamista. Niin kuin nyt tuossakin kommentissa, jota lainasin. 

itse olen jo keski-ikäinen ja koskaan ei ole tarvinnut missään juoruta kenestäkään.  Juoruaminen on mielestäni pahanpuhumista jostakin(kenties pokukasta sillä kertaa puuttuvaa) ihmisestä, joka ei sillä kertaa ole paikalla. Ei ainakaan omalla kaveriporukalla ole tarve "juoruta"jatkuvasti.

Ihmiset voi puhua niin paljon muustakin, kuin "juoruta" jostakin. 

Vierailija
2726/18026 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

,

,

Aika tyhmä oletus Miralta, että ukko grillaisi ja remontoisi innoissaan. Ei kaikki miehet tykkää remontoida ja nikkaroida, varsinkaan toisen nurkissa. Sitä voi ihan itse ostaa valmiin pation jos haluaa.

Itse ainakin tykkään itse grillata, ja luulisi sinkkunaisen osaavan. Ihme nillitystä että miesten hommaa.

SPOILER

Täällä joku kirjoitti aiemmin, että kun joku asia on itselle tärkeä, niin kiinnostusta oikeaan tapaan tehdä se asia alkaa löytyä. Voi hyvin olla, että Miralla on tapana grillata ystäväporukalla. Ystäväporukassa taas voi olla juurikin se työnjako, että miehet grillaavat ja juovat kaljaa, naiset taas tekevät vaikka salaatin, juovat viiniä ja juoruavat. Tiedän tuollaisia pariskunta- tai ystäväporukoita. Tottahan toki Mira silloin haluaisi, että mies grillaa. Hän on voinut tähän mennessä olla se ainoa sinkku grilli-illoissa. Mirahan sanoi siinä klipissä, että miehET grillaavat. Tämä nyt oli vain spekulaatiota, mutta mahdollinen syy tuohon. Jos pariskunta on kahdestaan, niin asia voi olla toinen. Itse haluaisin silloinkin, että mies grillaa, koska olen surkea pihvinvalmistaja.

Siis juoruatteko te naiset aina kun ootte porukassa? Siis vaikka tekemässä sitä salaattia ja lipittämässä viiniä, niin sitten juorutaan? Ja miksi naisten juttelu on juoruamista, mutta miesten ei? ja naiset vielä itse ylläpitää tätä, että naisten puhe on juoruamista. Niin kuin nyt tuossakin kommentissa, jota lainasin. 

itse olen jo keski-ikäinen ja koskaan ei ole tarvinnut missään juoruta kenestäkään.  Juoruaminen on mielestäni pahanpuhumista jostakin(kenties pokukasta sillä kertaa puuttuvaa) ihmisestä, joka ei sillä kertaa ole paikalla. Ei ainakaan omalla kaveriporukalla ole tarve "juoruta"jatkuvasti.

Ohis, mutta tartutkohan vähän turhan voimakkaasti tuollaiseen lillukan varteen? Kuvittele ylemmän sanoneet sitten vaikka että "naiset höpöttävät omiaan ja juovat viiniä". Ajatus tuollaisesta porukka-illasta ja sen dynamiikasta tuli kuitenkin varmaan selväksi?

Mutta hyvä kun säntäsit paikalle kuuluttamaan, että SINÄ et ainakaan juorua koskaan, eikä SINUN kaveriporukassa puhuta koskaan paskaa! :D *facepalm*

Vierailija
2727/18026 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

,

,

SPOILER

Kaikkien ystävieni kanssa harrastan jonkinasteista juoruilua, kyllä. Myös ihan asiapitoisia kiinnostavia keskusteluja käydään. Kaikenlainen höpöttely ja keskustelu on mielestäni elämän suola.

Vierailija
2728/18026 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoiler

,

,

SPOILER

Ohis, mutta tartutkohan vähän turhan voimakkaasti tuollaiseen lillukan varteen? Kuvittele ylemmän sanoneet sitten vaikka että "naiset höpöttävät omiaan ja juovat viiniä". Ajatus tuollaisesta porukka-illasta ja sen dynamiikasta tuli kuitenkin varmaan selväksi?

Mutta hyvä kun säntäsit paikalle kuuluttamaan, että SINÄ et ainakaan juorua koskaan, eikä SINUN kaveriporukassa puhuta koskaan paskaa! :D *facepalm*

Todella välillä tartutaan lillukanvarsiin. Kukaanhan ei alun perin sanonut, että kaikki naiset juoruaisivat, vaan että tällaisia porukoita on. Kyllähän niitä on.

Vierailija
2729/18026 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerta kaikkiaan voi ymmärtää tätä Emman leimaamista rumaksi. Kauniimpi Emma on naiseksi, kuin Tuomas komea mieheksi. Parina ovat ihan ok, jos pelkästään ulkonäköä ajattelee. Tärkeintä kuitenkin on, että heillä vaikutti olevan paras meininki yhdessä viimeisimmässä jaksossa (katson yhden edellä). Eli arkea jo nähtiin seuraavassa jaksossa.

Emmalla ja Tuomaksella paras meininki yhdessä? Huhhuh

Vierailija
2730/18026 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän Aamulehdessä iso haastattelu Matista. Sieltä hyvin voi tulkita parin jo eronneen.

" Koskentausta myöntää, että palava rakkaus olisi hieno kokemus, mutta toisaalta seesteisen arjen ystävälle riittää tasaisempikin onni".

" muistoksi päivästä jäi rintaa koristamassa ollut valkoinen ruusu".

Kuvattu hänen kodissaan Pirkkalassa ja jutussa kertoo asioita, joita toivoo parisuhteelta.

Häissä Matin vanhemmat tulivat heti haukkana halailemaan Miraa ja äiti oli ihan täpinöissään. Tuli heti se fiilis, että olivat jo menettäneet toivonsa pojan suhteen ja nyt

poika oli ”ryhdistäytynyt” ja hankkinut vaimon alkaakseen kunnon perhemieheksi.

Mutta kun asiat eivät todellakaan ole näin yksinkertaisia. Ehkä joskus ammoisina aikoina, jolloin naiset olivat kauppatavaraa, tämä olisi toiminut.

Mira on kyllä varmasti ollut pettyneempi tilanteeseen kuin Matti. Hänen toivoisin löytävän jonkun miehekkäämmän miehen (eikä nyt ole kysymys ulkonäöstä). Matti jatkakoon

elämäänsä sinkkuna, se on simppeliä. Matti mainitsi häissä olevansa vaaka horoskoopissa ja

vaa’at karttavat riitaa viimeiseen asti.

Vierailija
2731/18026 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Mattia ei onnista tässä formaatissa, niin suosittelisin hänelle tutustumista aasialaiseen tai eteläamerikkalaiseen tarjontaan. Latinalainenkin kulttuuri on vähän sellainen, että mies saa olla vähän macho, ja nainen on se, joka huolehtii kodista ja lapsista, mutta ei ole missään nimessä mikään uhri.

Jep. Eräällä tutulla oli korkeat vaatimukset kumppanin suhteen. Pituus, koulutus jne. Lopulta "päätyi" aasialaiseen vaimoon.

Vierailija
2732/18026 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulehden haastattelussa:

"Matti kertoo etsineensä rakkautta Tinderistä peräti viiden vuoden ajan, mutta palvelun kautta löytyneiden treffikumppaneiden kanssa suhteet eivät edenneet treffejä pidemmälle.

– Olen pohjimmiltani aika ujo. Tinder-treffeilläkin tuli olo, että olen työhaastattelussa, eikä tutustumisesta tullut jännityksen takia mitään, Matti kertoo Aamulehdelle.

Odotukset sen suhteen, että Se oikea löytyy Ensitreffit alttarilla -ohjelman kautta, ovat korkealla.

– Ajattelin, ettei sopivan ihmisen löytyminen voi sujua heiltä ainakaan huonommin kuin mitä se minulta oli sujunut, Matti totesi Aamulehdelle."

Mulle piirtyy Matista sellainen kuva, että on oikeasti aika ujo ja kiltti. Koti näytti kivasti sisustetulta ja mies on pitänyt itsensä kiireisenä arjessa erilaisilla harrastuksilla ja laajalla ystäväpiirillä, mikä on luonnollista, kun omaa kumppania ja sitä kautta mahdollista perhettä ei vielä ole. Jännitti niin kovin häitäkin, että näytti saavan paniikkikohtauksen alttarilla. Naiset tuntuvat monesti edelleen etsivän sellaista alfaurosta, jolle ei heikkouksia sallita ja ujo ja kiltti mies saattaa jäädä huomiotta. Kyllä sitä itsekin muistaa sinkkuna miettineensä vaikka mitä kriteerejä kumppanille, kun liikaa aikaa ajatella oli, mutta lopulta sitä rakastui hyvin tavalliseen ihanaan kilttiin mieheen :) Toivottavasti Mattikin löysi joko ohjelmasta, tai löytää tulevaisuudessa naisen, joka hyväksyy hänet juuri sellaisena kuin on.

Vierailija
2733/18026 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomas ja Emma ei ole kyllä romanssia vielä nähnytkään. Tuomas yllättävän hyvin suhtautuu Emman oikutteluun ja lapsellisen töykeään käytökseen, mutta ei kyllä ihastusta ole kummankaan puolelta havaittavissa. Tuomas varmaan haluaa yrittää kuitenkin ja suhtautua tai puolustautua Emman käytökseltä huumorilla.

Helppo suhtautua töksäyttelyyn rennosti, jos ei ole tunteita mukana(?)

Vrt. viime kauden Olli otti tosi raskaasti Katjan tylyt kommentit.

Vierailija
2734/18026 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommilla sekä Juuditilla on ihana taito kohdata ihmisiä ja sen takia myös toisensa avoimin ja uteliain sekä hyväksyvin mielin. Tätä kieli jo miten levollisin ja hyvin mielin he hääjuhlaan tulivat ja miten Tommi oli keksinyt ja uskalsi esittää sen tanssin ja Juuditin reaktio siihen. Tuo avoimuus ja hyväksyvä asenne on jotenkin niin ihailtavaa, että mietin sitä yhä tänään vaikka jakso tuli jo eilen.

2735/18026 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutta tietoa Matista! Matti ei ole koskaan seurustellut.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/48a5bdb2-400c-46f6-9b5c-d651ea1…

Joten...?

Selittää asiaa, miksi Matti on niin omituisen hermostunut ja kankean oloinen. Tuskin onnistuu tämä kokeilu Miran kanssa. Alle tarvitaan yleensä vähän kokemusta ennen kuin pitkä suhde onnistuu.

Ei tarvita. Nimim.kokemusta on.

2736/18026 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän Aamulehdessä iso haastattelu Matista. Sieltä hyvin voi tulkita parin jo eronneen.

" Koskentausta myöntää, että palava rakkaus olisi hieno kokemus, mutta toisaalta seesteisen arjen ystävälle riittää tasaisempikin onni".

" muistoksi päivästä jäi rintaa koristamassa ollut valkoinen ruusu".

Kuvattu hänen kodissaan Pirkkalassa ja jutussa kertoo asioita, joita toivoo parisuhteelta.

Jaahas, että kesken ohjelman esityksen tämmöinen juttu! ???

Vierailija
2737/18026 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan tein lupauksen olla oman elämäni Miina. Se onnistui vaihtelevasti. Uusi tavoite on olla kuin Juudit. Rima on kyllä korkealla.

Vierailija
2738/18026 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmalla ja Tuomaksella paras meininki yhdessä? Huhhuh

Näitkö jo sen seuraavan jakson? Siellä kauppareissulla oli oikein reipasta ja hauskaa menoa.

Vierailija
2739/18026 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti ja Mira, varsinkaan Matti, eivät juurikaan katsoneet toisiaan hääjaksossa. Lyhyitä vilkaisuja ja pään kääntö pois.

Vierailija
2740/18026 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tsaukkitaukki kirjoitti:

Spoiler

.

.

.

.

.

.

Hääpäivän jälkeiset fiilikset mulla;

Emma ja Tuomas: kikatusta ja kömpelyyttä. Ties vaikka toimisi molemmat aika höppäniä. Hyi -hämähäkit kommentit minusta ihan ymmärrettäviä ja Tuomas otti ne huumorilla. Hienoa että Emma edes haluaa saman katon alle noiden örkkien kanssa, minä en menisi. Seuraavan jakson klipeissä mun mielestä hyvä fiilis jatkuu. Ehkä voisi toimia? (Ja Emma on oikein  nätti tyttö, kaikki nenäleikkaukista jne jankuttavat ilkeämieliset voisi sinne omaan silikoniplastiikkabotoxikuoppaan upota. Luonnollinen kauneus on parasta kauneutta!)

Juudit ja Tommi. Mukava ja fiksu pari, jotenkin vaan on pudonnut liikaa sinne kaveripuolelle. Onkohan molemmat tässä ohjelmassa laitettu vähän väärään leiriin? Jos ei ne itsekään sitä vielä tajua.

Satu ja Janne. Ei toimi. Liikaa sellasta tirskahtelua joka peittää väkinäisesti huonot fiilikset. Thihiii, vaimo tässä menee viettämään omaa aikaaa, thihiiiii saako vaimo pusun, thihihiiiii tosi mahtavaa mutta vähän jos tässä olisin vaikka itsekseni, thihiiiiiiii. Mulle tuli kulissifiilis, ei mene hyvin mutta esitetään telkussa. Thihihhiiiii.

Matti ja Kati. Jatkuvalla Pirkkalajankutuksella Matti hakee riidanaihetta. Päälisinpuolin kaikki hyvin mutta joku on huonosti. Jos vaikka tulis asuinpaikkariita niin saisi vahingossa syyn siihen että ei toimi. Kati ihan fiksusti sanoi, että ei vielä halua tätä keskustelua käydä vaan etenee rauhassa. Sen sijaan Masapoika jankuttaa.

Jos näistä joku jäisi niin veikkaisin Emmaa ja Tuomasta. Molemmat vähän höppäniä. 

ja ps sori jos nimet meni pieleen, tajusin kirjottaesssa että en ole näistä ihan varma.

Matti ja MIRA.

Aina joku saa nämä nimet väärin.

Satu???

Ketju on lukittu.