Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Juuditissa ja Tommissa oli ihailtavaa rauhallisuutta ja tyyneyttä. Selvästi olivat onnellisia. Uskon, että he voivat elää loppuelämän yhdessä ❤️. He osaavat keskustella asioista ja olla rationaalisia. Toisin kuin Mira ja Matti, jotka ovat hyvin joustamattomia...
Tästä hieman kyllä paistaa läpi suomalainen ihanneluonne: tasainen, rauhallinen, ei kovin tunteellinen, järki-ihminen. Onhan nuo hyviä luonteenpiirteitä, mutta niiden vastakohdat ovat yhtä hyviä piirteitä.
Toi Juudit on varmaan sukua Iholla-Sannille, kun sama sukunimi ja taustat? Ei kai sisko sentään?
Vierailija kirjoitti:
SPOILERALERT!
Just katsoin tuoreimman Cmoren ennakkojakson.
Musta täällä on aivan turhaan soimattu Emmaa (ja Tuomasta). Ihan hyvin heillä näyttää menevän, ja Tuomas on ehkä enemmän sitoutunut koko juttuun kuin Emma. Musta he ovat suloisia yhdessä, ja toivon että heidän juttu kestää ja toimii.
En tiedä mahtaako Juuditin ja Tommin juttu olla lopulta pelkkää kaveruutta, ainakaan näin ulkopuolisen silmin nähtynä en huomaa heidän välillään yhtään sellaista romanttista kipinöintiä. Voi olla että johtuu siitä, että eivät ole samalla tavoin fyysisessä kontaktissa kuin muut kolme paria. Se saattaa muodostua myös huonoksi asiaksi, sillä kosketus on se joka syventää suhteen romanttiselle tasolle. Muutoin pysyttäydytään vain kaveriasteella.
Janne ja Kati on jotenkin "feikin" oloisia. En osaa selittää, mutta jotenkin niin, että molemmat hymyilee suu korvissa vaikka päässä liikkuisi ihan jotain muuta kuin onnea. Olivat jo yhden yön erillään, toivottavasti ei enteile jommakumman (veikkaan Katia) ahdistumista. Ihan kuin esittäisivät näytelmää nimeltä "täydellinen parisuhde", eikä kumpikaan osaa irtaantua rooleistaan ja astua tähän oikeaan elämään, jossa kaikki ei aina ole täydellistä ja tähtiin kirjoitettua.
Mira ja Matti. Jotenkin tuntuu, ettei Miran ja Matin huumorintajut kohtaa ollenkaan. Mira ei huomaa Matin heittoja vitseiksi, vaan ottaa ne tosissaan. Matti ei huomaa, ettei Mira huomaa, vaan jatkaa ja siitä syntyy ihan turhaa vääntöä. Ihmettelen myös sitä, että miksi lähteä tällaiseen ohjelmaan, jos muutto omasta kodista pois tuntuu täysin ehdottoman kielteiseltä. Mirasta nimittäin tulee sellainen käsitys, ettei hän ole muuttamassa yhtään minnekään eikä edes halua keskustella asumisjärjestelyistä sen enempää. Saati ajatella niitä. Jännä muuten, että kaikkien muitten kodit näytettiin, mutta ei Matin? Siis tässä uusimmassa jaksossa.
Positiivista muihin kausiin verrattuna oli se, että vielä tässä neljännessäkin jaksossa kaikki parit näytettiin vielä "positiivisessa valossa", siis että kenestäkään ei noussut vielä mitään "red flagia" tai sellaista fiilistä, ettei juttu tule kertakaikkiaan toimimaan. Eikä mitään riitoja tuntunut vielä olleen tai tulossakaan ainakaan teaserin perusteella.
SPOILER:
Heh, tein saman, katsoin ennen kuin aloitan työt ;)
Aika lailla kanssasi samoilla linjoilla. Mira on hirveän varautunut, ilmeisesti pelkää. Ehkä tuo pelko - tai luonne- tekee tosi jäykäksi. Huumorintaju=?
Emma ja Tuomas, heissä on potentiaalia. Hyvin suoraa dialogia, varsinkaan Emma ei peittele tunteitaan mitä Tuomas arvostaa. Mutta Emma riepu on niin voimallisesti tunteilla elävä, tarvitsee hirveästi tukea. Tuomas joutuu vähän työrooliin vapaa-aikanaankin, huolehtimaan toisesta. Jospa helpottuu alkustressin jälkeen. Katiin ja Janneen en oikeasti usko. Tunteet käyvät korkealla mutta kuinka hyvin oikeasti oppivat toisiaan, jotenkin kaikki jää hyvin pinnalliseksi. Jotenkin tullut olo, että Janne kykenisi parisuhteeseen, mutta Kati välttämättä ei, tarvitsee vain yleisön omille tunteilleen. Janne jo totesi heidän olevan toistensa vastakohtia. Tommi ja Juudit ovat löytäneet toisensa henkisellä tasolla, mutta tuleeko tuosta oikeasti parisuhdetta... Ihan kiinnostava kausi ja hyvä kun etenee, ehkä palstallakin päästään jo vähän irti ihmisten ulkonäöistä, tyyleistä ja vaatteista seuraamaan parien vuorovaikutuksia.
SPOILER SPOILER!!
.
.
.
.
.
Seuraavassa fiiliksiäni kotijaksosta pari parilta.
Mira ja Matti:
Tavallaan hyvinhän heillä on lähtenyt käyntiin, mutta joku näyttää tökkivän. Mattikin haastatteluissa jotenkin pyörittelee silmiään ja kehonkieli ei käy yksiin sen kanssa, mitä hän sanoo. Toki on mahdollista, että jännittää kameraa. Mutta on sentään ollut siinä Napakympissäkin, että kuinka paljon sitten voisi muka jännittää. Ehkä tämä pari on vaan liian samanlainen. Tuntuu, että kumpikin tarvitsisi sellaisen tyypin, joka vaan ottaisi syleilyynsä itsevarmasti. Golfarin kanssa seurustelu on muuten vihoviimeinen juttu. Olen kokeillut. Asuvat siellä kentällä! Miran koti on sellainen tyypillinen Järvenpää-koti. Live, Love, Laugh-kyltti vain puuttui. Joku irvaili aiemmin, että mistä muka bongasin Miran hoivavietin. No bongasinpa taas. Kämppä vuorattu lasten kuvilla.
Tommi ja Juudit:
Hyvin sujuu toistaiseksi. Onko heidän haasteensa mahdollisesti romantiikka ja sen puuttuminen? Vähän romantiikkaa peliin, niin hyvä tulee.
Kati ja Janne:
Pidin tästä parista alkuun. Nyt jostain syystä on vaivaannuttavaa katsoa heitä! En tiedä miksi. Esittävätkö he paria? Katin koti oli kuin Deko-lehdestä ja Jannen koti näytti espoolaisen insinööriopiskelijan opiskelijaboksilta. Kati oli vaan että ihanaa. Jos oma koti on Deko-lehdestä, niin tuskin on ollut vaikuttunut, mutta ei sanonut mitään. Elää kenties jossain valheellisessa kuplassa. En enää usko tähän keissiin niin paljon.
Emma ja Tuomas:
Emma mokaa tämän jutun? Toki saa olla oma itsensä ja se on suotavaakin, mutta tuntuu, että Emma ei kertakaikkiaan yhtään edes yritä hurmata Tuomasta. Näyttää aivan pystymetästä revityltä ja töksäyttelee mitä sattuu. Suorapuheinen olen itsekin, mutta kokemus on opettanut, että joskus kannattaisi olla hienotunteisempi. Etenkin parisuhteessa. Jotain pusukuvaa näytettiin. Näytti siltä, että Emma parin viinin jälkeen puoliväkisin pussaili Tuomasta. Ehkä katsoin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se Matin Tinderissä bongannut. Teksti oli pitkä ja huolella tehty. Ei maininnut avioliitosta mitään tyyliin: "olen harkinta-ajalla" tms. Ja asun Tampereella eikä mulla ole pitkä se ns. Etsintäsäde. Että Matti asunee edelleen Pirkkalassa.
Aika kova meno Matilla päällä, jos heti laittanut Tinderin pyörimään. Vaikuttaa kukasta kukkaan hyppijältä.
Onko muut bongannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen se Matin Tinderissä bongannut. Teksti oli pitkä ja huolella tehty. Ei maininnut avioliitosta mitään tyyliin: "olen harkinta-ajalla" tms. Ja asun Tampereella eikä mulla ole pitkä se ns. Etsintäsäde. Että Matti asunee edelleen Pirkkalassa.
Aika kova meno Matilla päällä, jos heti laittanut Tinderin pyörimään. Vaikuttaa kukasta kukkaan hyppijältä.
Onko muut bongannut?
En nyt sanoisi että on kukasta kukkaan hyppijä, kun eihän tuo avioliitto ollut kuin parin kuukauden suhde jos sitäkään. Jos ei tunteet syty, niin mitä varten pitäisi pitää jotain "suruaikaa", etenkin kun on varmaan ehtinyt sinkkuuttaan miettimään jo aiemminkin? Ehkä hän vain ihan tosissaan haluaa sitoutua ja perustaa perheen, miksi silloin pitäisi odotella jotain?
Vierailija kirjoitti:
SPOILERALERT!
Just katsoin tuoreimman Cmoren ennakkojakson.
Musta täällä on aivan turhaan soimattu Emmaa (ja Tuomasta). Ihan hyvin heillä näyttää menevän, ja Tuomas on ehkä enemmän sitoutunut koko juttuun kuin Emma. Musta he ovat suloisia yhdessä, ja toivon että heidän juttu kestää ja toimii.
En tiedä mahtaako Juuditin ja Tommin juttu olla lopulta pelkkää kaveruutta, ainakaan näin ulkopuolisen silmin nähtynä en huomaa heidän välillään yhtään sellaista romanttista kipinöintiä. Voi olla että johtuu siitä, että eivät ole samalla tavoin fyysisessä kontaktissa kuin muut kolme paria. Se saattaa muodostua myös huonoksi asiaksi, sillä kosketus on se joka syventää suhteen romanttiselle tasolle. Muutoin pysyttäydytään vain kaveriasteella.
Janne ja Kati on jotenkin "feikin" oloisia. En osaa selittää, mutta jotenkin niin, että molemmat hymyilee suu korvissa vaikka päässä liikkuisi ihan jotain muuta kuin onnea. Olivat jo yhden yön erillään, toivottavasti ei enteile jommakumman (veikkaan Katia) ahdistumista. Ihan kuin esittäisivät näytelmää nimeltä "täydellinen parisuhde", eikä kumpikaan osaa irtaantua rooleistaan ja astua tähän oikeaan elämään, jossa kaikki ei aina ole täydellistä ja tähtiin kirjoitettua.
Mira ja Matti. Jotenkin tuntuu, ettei Miran ja Matin huumorintajut kohtaa ollenkaan. Mira ei huomaa Matin heittoja vitseiksi, vaan ottaa ne tosissaan. Matti ei huomaa, ettei Mira huomaa, vaan jatkaa ja siitä syntyy ihan turhaa vääntöä. Ihmettelen myös sitä, että miksi lähteä tällaiseen ohjelmaan, jos muutto omasta kodista pois tuntuu täysin ehdottoman kielteiseltä. Mirasta nimittäin tulee sellainen käsitys, ettei hän ole muuttamassa yhtään minnekään eikä edes halua keskustella asumisjärjestelyistä sen enempää. Saati ajatella niitä. Jännä muuten, että kaikkien muitten kodit näytettiin, mutta ei Matin? Siis tässä uusimmassa jaksossa.
Positiivista muihin kausiin verrattuna oli se, että vielä tässä neljännessäkin jaksossa kaikki parit näytettiin vielä "positiivisessa valossa", siis että kenestäkään ei noussut vielä mitään "red flagia" tai sellaista fiilistä, ettei juttu tule kertakaikkiaan toimimaan. Eikä mitään riitoja tuntunut vielä olleen tai tulossakaan ainakaan teaserin perusteella.
SPOILER SPOILER
Osuit naulaan kantaan tuossa: ”Ikään kuin esittäisivät näytelmää nimeltä täydellinen parisuhde”. Juuri tämä olo tuli minullekin. Kati taitaa olla se näytelmän ohjaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muut bongannut?
Tapailin joskus yhtä urheilumiestä, joka oli myös kova golfaamaan. Matti on jotenkin samantyylinen. Se golfari oli jotenkin tunteistaal erkaantunut ja rasittavan pedantti. Luulen, että on jäänyt yksin, koska etsi täydellistä naista. Täydellistä naista ei ole olemassa.
SPOILER SPOILER!!
.
.
.
.
.
Itse katsoin myös viimeisimmän C-More-jakson:
Minulle tuli Emmasta ja Tuomaksesta ihan mukava kuva. Emma hiukan töksäyttelevästi sanoi joitain juttuja, mutta Tuomas tuntui ottavan huumorilla ja kiusoittelevan häntä. Taisivat puhua esim. jostain juomasta, niin Tuomas sanoi Emmalle, että se pitää muistaa, ettei Emma sitten (ilmeisesti ajomatkalla) kiukuttele. Tuo on sellaista kiusoittelua, josta mielestäni tulee kyllä ihan hyvä kuva parin välisestä dynamiikasta. Ja koskettelua heidän välillään oli nähtävissä suorastaan yllättävän paljon.
Mira ja Matti olivat hyvin kiusallista katsottavaa. Kumpikaan ei halua joustaa muuttoasiassa ja siitä tuli ikävä jännite parin välille.
Katista ja Jannesta jäi ihan hyvä fiilis. Vaikka Kati ei ehkä vaikuttunut Jannen asunnosta, niin oli mielestäni asiallista, että toimi juuri kuten toimi eli ei kommentoinut mitään ikävää ja oli kiinnostunut kämpästä kuitenkin.
Juudit ja Tommi: heiltä tosiaan näyttäisi puuttuvat romanttiset eleet. Voivat toki olla hitaastilämpiävää tyyppiä. Toivottavasti heillä alkaa sujumaan, sillä ovat paperilla niin hyvä pari. Ja toki viihtyvät toistensa seurassa.
SPOILER it luettuani mieleeni tuli seuraavaa:
Katin ja Jannen häitä katsoessani tuli jo sellainen fiilis, että ollaanko tässä oikeasti noin taivaissa häätunnelman vuoksi vai onko päällä kunnon show. Odotan mielenkiinnolla ensi viikkoa, kun näen sen jakson. Tavallaan surku, jos näin on. Tavallinen arki ja sen kestäminen ratkaisee oikeasti sen, että kenen naamaa sitä jaksaa katsella. Show ei pyöri kuin hetken, joku saa aina tarpeekseen.
Toivottavasti Emman itsetunto ei riko jotakin, mitä voisi syntyä. Toki tuossa alussa voi itse kukin jännittää kameroita ja koko kokemusta, mutta tietyt parit tuovat toisistaan esille myös vähemmän toivottuja piirteitä. Oikean puolison seurassa voi tuoda turvallisesti esille myös ne vähemmän kivat puolet, toinen kestää sen ja sama toimii myös toisin päin. Emma voi kaivata hieman normaalia enemmän tukea, mutta kun emme voi tietää oikeaa kokonaisuutta, on vaikeaa sanoa, että kuinka paljon vahvistusta hän itse asiassa on saanut ja onko tarkoituksella valittu esiin vain tietyt osat, jotta voidaan luoda haluttu kuva hänestä katsojille.
Joustamattomuus on huono merkki EA:ssa. Jos kumpikaan ei ole valmis joustamaan, niin kyllä se jo kertoo. Menestyneet parit ovat olleet joustavia, avoimia ja huumoria on löydetty. Jos kumppanin vitsit menevät ohitse, niin se on harmi. Keskinäinen huumori on suuri voimavara parisuhteessa.
SPOILER
Tylsä ja mitäänsanomaton jakso, turhaan koko viikon odotin.
Juudit ja Tommi: näytettiin tosi vähän, mutta se vähä mitä näytettiin, oli ihan normaalia keskustelua josta ei voi vetää johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen
Kati ja Janne: Yhdyn näihin kommentteihin että Kati vain esittää täydellistä elämää. Vaikea uskoa, että tästä tulisi mitään. Lähinnä vaan suukottelevat ja halailevat, ja Kati hokee ”ihanaa” ja hihittää. Näitä on vähän raskas seurata.
Mira ja Matti: molemmat melko voimakastahtoisia ihmisiä, en osaa sanoa ovatko loppupeleissä kovin hyvä match toisilleen. Ainakaan vielä ei ole suuria tunteita nähty, tosin haluavat selkeästi aloittaa tämän jutun rauhallisesti.
Emma ja Tuomas: Lempiparini, näissä on viihdearvoa. Tuomas tuntuu olevan tosi sitoutunut hommaan ja näillä kyllä tuntuu olevan ihan hauskaa yhdessä. Emma edelleen kiroilee ja on muutenkin välillä aika töksähtelevä, suusta voi tulla ihan mitä vaan. Mietin voiko Emman kanssa olla vähän jopa raskasta, vai onko Tuomas sen tyyppinen ettei tahdittomuus haittaa. Heidän kaupassakäyntinsä oli hauskaa seurattavaa, Emma vaan paineli menemään kuin tuulispää. Uskon kyllä, että tämä juttu voi kestää, koska molemmat täysillä mukana.
Kaikki parit on tosiaan näytetty positiivisessa valossa, juuri mitään negatiivisia kommentteja ei ole näytetty. Katinkin häipyminen yöksi kotiin näytettiin ilman draamaa, kaipaa vain hetken omaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
Juudit ja Tommi: näytettiin tosi vähän, mutta se vähä mitä näytettiin, oli ihan normaalia keskustelua josta ei voi vetää johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen
Kati ja Janne: Yhdyn näihin kommentteihin että Kati vain esittää täydellistä elämää. Vaikea uskoa, että tästä tulisi mitään. Lähinnä vaan suukottelevat ja halailevat, ja Kati hokee ”ihanaa” ja hihittää. Näitä on vähän raskas seurata.
Mira ja Matti: molemmat melko voimakastahtoisia ihmisiä, en osaa sanoa ovatko loppupeleissä kovin hyvä match toisilleen. Ainakaan vielä ei ole suuria tunteita nähty, tosin haluavat selkeästi aloittaa tämän jutun rauhallisesti.
Emma ja Tuomas: Lempiparini, näissä on viihdearvoa. Tuomas tuntuu olevan tosi sitoutunut hommaan ja näillä kyllä tuntuu olevan ihan hauskaa yhdessä. Emma edelleen kiroilee ja on muutenkin välillä aika töksähtelevä, suusta voi tulla ihan mitä vaan. Mietin voiko Emman kanssa olla vähän jopa raskasta, vai onko Tuomas sen tyyppinen ettei tahdittomuus haittaa. Heidän kaupassakäyntinsä oli hauskaa seurattavaa, Emma vaan paineli menemään kuin tuulispää. Uskon kyllä, että tämä juttu voi kestää, koska molemmat täysillä mukana.
Kaikki parit on tosiaan näytetty positiivisessa valossa, juuri mitään negatiivisia kommentteja ei ole näytetty. Katinkin häipyminen yöksi kotiin näytettiin ilman draamaa, kaipaa vain hetken omaa aikaa.
SPOILER
On kyllä totta, että vaikka Emma on töksäyttelevä, niin hän ei kuitenkaan ole pahantahtoinen. On sellainen luonnonlapsi tuulispää ilmeisesti. Ehkä jaksojen kuluessa Emma alkaa näyttäytyä paremmassa valossa. On sentään aito, eikä ainakaan esitä sitä näytelmää.
Vierailija kirjoitti:
Toi Juudit on varmaan sukua Iholla-Sannille, kun sama sukunimi ja taustat? Ei kai sisko sentään?
Olisikohan Sanni sitten Juuditin serkku? Yksi häissä olleista vieraista oli Kaarle Hurtig, jolta löytyy oma youtube-kanava nimellä ja kanavalla oli vähän aika sitten vieraana Sanni. Jos muistan oikein, niin jaksossa kävi ilmi, että Sanni ja Kaarle ovat serkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muut bongannut?Tapailin joskus yhtä urheilumiestä, joka oli myös kova golfaamaan. Matti on jotenkin samantyylinen. Se golfari oli jotenkin tunteistaal erkaantunut ja rasittavan pedantti. Luulen, että on jäänyt yksin, koska etsi täydellistä naista. Täydellistä naista ei ole olemassa.
Täydellistä ihmistä ei ole, se pitäisi jokaisen ymmärtää. On tietenkin mahdollista löytää itselleen täydellisesti sopivan kumppanin, mutta hän ei ole täydellinen ihminen. On hyvin surullista, että jotkut etsivät koko ajan sitä täydellistä kumppania, jota ei ole olemassa. Siinä menee ohitse monta hyvää, joista joku voisi olla se oikea, mutta menee ohitse, kun ei täytä jokin mentaalisen listan joka kohtaa.
On realistisempaa miettiä: millaisen ihmisen kanssa minun on hyvä olla? Kenen kanssa voin olla oma itseni ja kenen kanssa voin aidosti tukea häntä ja antaa hänen olla oma itsensä?
Eiklhän Mira ja Matti kaatuneet siihen ettei kumpikaan halunnut muuttaa omalta paikkakunnaltaan pois ja vähä kutina, että lapsi asia tulee kanssa hiertämään välejä. En usko, että Matti lämpiää lapsille lähitulevaisuudessa. Kun jäisi se golf ja oma rauha ja jos tosiaan tuntee Miran olevan väliaikaisratkaisu. Ja Mira taas kovasti haluaa lapsia melko pian, koska biologinen kello ja mahdollisuus ettei heti raskaudu tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
SPOILER
On kyllä totta, että vaikka Emma on töksäyttelevä, niin hän ei kuitenkaan ole pahantahtoinen. On sellainen luonnonlapsi tuulispää ilmeisesti. Ehkä jaksojen kuluessa Emma alkaa näyttäytyä paremmassa valossa. On sentään aito, eikä ainakaan esitä sitä näytelmää.
Laittaisin myös nuoruuden piikkiin, ettei aina ymmärrä ajatella mitä suustaan päästää. Tuomas tuntuu ottavan huumorilla <3 Mullekin nää kaks on lempipari, heitä on jotenkin ihana seurata kun ovat hirmu söpöjä yhdessä. Voi kun ois vuosisadan rakkaustarinan alkua tämä heidän juttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Eiklhän Mira ja Matti kaatuneet siihen ettei kumpikaan halunnut muuttaa omalta paikkakunnaltaan pois ja vähä kutina, että lapsi asia tulee kanssa hiertämään välejä. En usko, että Matti lämpiää lapsille lähitulevaisuudessa. Kun jäisi se golf ja oma rauha ja jos tosiaan tuntee Miran olevan väliaikaisratkaisu. Ja Mira taas kovasti haluaa lapsia melko pian, koska biologinen kello ja mahdollisuus ettei heti raskaudu tms.
Matti sanoi kyllä hääjaksossa muistaakseni, että hänelle sopisi perheenperustaminen piankin. Oma veikkaus on, että Matilla on kovat kriteerit tulevalle vaimolle. Jokuhan voi ajatella niinkin, että ohjelma on siitä hyvä, kun tulee kertarysäyksellä se kaikki tärkeät kriteerit täyttävä henkilö vastaan. Muistelen, että se Matin kotikin oli aivan järkyttävän siisti. Vähän tulee sellainen pedantti fiilis hänestä. Voin toki olla väärässä. Miralla selkeästi biologinen kello tikittää kovasti.
SPOILER
Itse kyllä veikkaan, että Miran ehdottomuus muuttoasiassa on ollut se, joka on saanut säröjä aikaan tuohon parisuhteeseen. Ehkä hän on ollut yhtä joustamaton muissakin asioissa? Matti sen sijaan sanoi, että hänen ymmärtääkseen avioliitossa tehdään kompromisseja, niin täytyy sellaista kohti (tässä muuttoasiassa) tähytä.
SPOILER
Seuraava C-more jakso on mielestäni aika mitäänsanomaton. Tutustuvat toistensa koteihin, parien välisiä asioita ei oikein näytetä ja asiantuntijat kommentoivat yleisesti asioita. Aika tylsä jakso omasta mielestäni. Kuitenkin ehkä yleisesti sanoisin, että Mira ja Matti yhdistelmä näyttää huonommalta nyt (Matin ja Miran välinen kommunikaatio on aika jäykkää mielestäni), Juuditista ja Tommista ei näytetty juuri mitään, Kati ja Janne vaikuttavat edelleen samoilta hihitteleviltä kuin aiemmin. Emma ja Tuomas vaikuttavat intohimottomalta, persooniltaan hyvin toimeentulevilta, joiden suhteen kesto riippuu kummankin tahdonvoimasta. Mikäli molemmat ovat hyvin kyllästyneitä olemaan sinkkuja, heillä saattaa olla ihan mukavaakin yhdessä, mutta jos kummallakaan hiemankaan on tunne, että haluaisi enemmän, niin suhde kaatunee intohimottomuuteen.