Ensitreffit alttarilla 2020 OFFICIAL
Alkaa vasta syyskuussa. Miten maltan odottaa?? Muita jotka haluaisivat jo tietoa pareista?
Toivotaan, että tällä kaudella ei tapahdu mitään kamalan hullua vaan parit ovat aikuismaisesti käyttäytyviä ja fiksuja. Toivoahan aina saa, vai mitä?
Kommentit (18026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa käyttää näitä lainauksia, mutta kommenttina pariin edelliseen juttuun: Monia miehiä varmasti viehättää juuri Miran tyylinen nainen, koska Miralla aika klassinen tyyli, ja hänestä huomaa heti, että hänet on kuin luotu äidiksi. Joku mies saa Mirasta varmasti hyvän puolison ja äidin lapsilleen. Katista ei välity samoja hoivavietti- tai äitiviboja.
Hmm.
Ylílaúdalla näkyy miesten erilainen mielipide joka on se, että Miralla on ylipainoa 20kg ja näyttää nelikymppiseltä.
Naisilla tuntuu olevan haasteita ymmärtää mitä miehet viehättyvät eniten naisessa: hoikkuudesta ja nuorekkaasta hyvästä ulkonäöstä.
Todella moni ihmetteli sitä, että Kati on vasta 29v vaikka näyttää nelikymppiseltä.
Yli´lau´dalla olevien miesten mietipiteelle annan saman arvon, kuin palaneelle puupennille. Eli en minkäänlaista. Sillä laudalla käy ihan sairasta porukkaa :(
Nuo yllä olevat mielipiteethän ovat totta, turha totuudesta on mieltään pahoittaa. Ko. palstalla on myös älykästä keskustelua, se pitää vain löytää. Tätäkin palstaa haukutaan läskien yksinhuoltajien temmellyskentäksi ja pahanolon purkukanavaksi, mutta onhan täällä tuon lisäksi muutakin keskustelua ja välillä ihan viihdyttävääkin.
totta, toinen näyttää ainakin 10 vuotta ikäistään vanhemmalta ja toisella on kymmeniä kiloja ylipainoa, tuo 20 kg on itseasiassa aika ystävällinen arvio. Luulisi naisen, "jonka unelma on tulla äidiksi", tiedostavan ylipainon vaikutuksen ja tekevän asialle jotakin.
Minun mielestäni Mira on fiksun ja kauniin näköinen nainen, tyylikäskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen sanon, että ei ole feikkaamista jos hääpäivänään haluaa näyttää kauniilta. Kauniimmalta kuin tavallisesti.
Vaikka kuinka viihtyisi arkena ihan millaisena tahansa niin kyllähän ihminen haluaa jotenkin juhlistaa tilaisuutta ja poiketa myös ulkoisesti siitä arkiminästään. Myös sen tulevan miehensä iloksi.
Kuinka moni avioitunutta naista täällä on mennyt vihille ihan samanlaisessa lookissa kun missä kulkee arkisin tai töissä?
Jos on niin miksi.
Tuolla kun joku sanoi, että miksi ei Emma voinut mennä sillä tyylillä alttarille jossa viihtyy arkisin.MInä menin työvaatteissa (jakkupuku) naimisiin maistraatissa, virallisten todistajien lisäksi mukana lapsemme. Kaikki eivät vaan arvosta prinsessajuhlia, mutta avioliittohan ei ole prinsessajuhlien järjestämistä varten, se on laillinen sopimus. Ja kohta neljänkymmenen onnellisen parisuhdevuoden jälkeen pyörittelen päätä kommenteille täällä. Eikö formaatin ajatus juuri ole kääntää fokusta pois ulkonäöstä ja ensi-ihastuksesta rauhallisempaan toiseen tutustumiseen. Nämä osallistujat, kuten ilmeisesti iso osa kommentoijista, on taitavi swaippaajia nettisovelluksissa. Ulkonäön perusteella etsityt parisuhteet eivät ole onnistuneet, tässä formaatissa yritetään saada ihmisiä keskittymään oikeasti tärkeisiin asioihin: luonteeseen, haaveisiin ja suunnitelmiin tulevaisuudesta, arvoista jne. Toivon totisesti, että nuo pariskunnat kykenevät siihen paremmin kuin kommentoijat. Ja toivon ettei näistä kommentoijista ketään valita seuraaville kausille ohjelmaan, kannattaa vaan jatkaa tindereissä etsintää ja pohtia onko parisuhde kuitenkaan se mitä haluaa, se kun on 99% muuta kuin häitä ja ulkonäköä .
Tietysti taas löytyi ainakin yksi "minä menin työvaatteissa naimisiin"-tyyppi. En nyt osannut eritellä, että yleensä työvaatteet ja arkivaateet eivät ole jakkupuku-linjaa. Itseasiassa sinun jakkupuku-työvaatteesi ovat varmaan niin hyvälaatuisia tai tyylikkäitä, että esimerkiksi minulla ei ole yhtään niin hienoa vaatetta kaapissani. Minulla ei siis todellakaan ole yhtään jakkupukua.
Kyllähän jotkut jopa ostavat ihan tarkoituksella ajattoman jakkupuvun häihinsä, se on ihan hyväksyttyä pukeutumista häissä. Että se siitä.
Luulen, että jos ihmisen työ on sellaista, että vaatii jakkupukua, niin ilmeisesti myös vaatii päivittäisen meikin ja hiusten laiton. Silloinhan tämän ihmisen arkityyli ja juhlatyyli ei niin paljon poikkea toisistaan. Tai jos miehellä vastaavasti on samantyylinen pukeutumiskoodi, niin sama juttu. Tämän miehen hiukset ja parta ovat oletettavasti myös töissä ojennuksessa. Voi kävellä suoraan vaikka alttarille.
Jne.
Suurin osa meistä tavallisista tallaajista kulkee arkisin ja töissä ihan muissa kamppeissa kuin jakkupuku tai liituraita, tätä ajatusta nyt lähinnä hain.
Kyllä hyvin ymmärsit sen itsekin, halusit vain närppiä.
Vierailija kirjoitti:
En osaa käyttää näitä lainauksia, mutta kommenttina pariin edelliseen juttuun: Monia miehiä varmasti viehättää juuri Miran tyylinen nainen, koska Miralla aika klassinen tyyli, ja hänestä huomaa heti, että hänet on kuin luotu äidiksi. Joku mies saa Mirasta varmasti hyvän puolison ja äidin lapsilleen. Katista ei välity samoja hoivavietti- tai äitiviboja.
Mistä revit Miran hoivavietin? Kehui jonkun pikkulapsen mekkoa häissä? Onpa varsinainen hoivavietti/ vuoden äiti! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.
Ylílaúdalla näkyy miesten erilainen mielipide joka on se, että Miralla on ylipainoa 20kg ja näyttää nelikymppiseltä.
Naisilla tuntuu olevan haasteita ymmärtää mitä miehet viehättyvät eniten naisessa: hoikkuudesta ja nuorekkaasta hyvästä ulkonäöstä.
Todella moni ihmetteli sitä, että Kati on vasta 29v vaikka näyttää nelikymppiseltä.
Yli´lau´dalla olevien miesten mietipiteelle annan saman arvon, kuin palaneelle puupennille. Eli en minkäänlaista. Sillä laudalla käy ihan sairasta porukkaa :(
Nuo yllä olevat mielipiteethän ovat totta, turha totuudesta on mieltään pahoittaa. Ko. palstalla on myös älykästä keskustelua, se pitää vain löytää. Tätäkin palstaa haukutaan läskien yksinhuoltajien temmellyskentäksi ja pahanolon purkukanavaksi, mutta onhan täällä tuon lisäksi muutakin keskustelua ja välillä ihan viihdyttävääkin.
totta, toinen näyttää ainakin 10 vuotta ikäistään vanhemmalta ja toisella on kymmeniä kiloja ylipainoa, tuo 20 kg on itseasiassa aika ystävällinen arvio. Luulisi naisen, "jonka unelma on tulla äidiksi", tiedostavan ylipainon vaikutuksen ja tekevän asialle jotakin.
Mutta mistäpä me tiedämme, vaikka olisikin yrittänyt laihduttaa? Ties vaikka on jollakin lääkityksellä. Ei hänelle valittu puolisokaan ole mihinkään body fitness-kisoihin kai tähtäämässä. Maailmassa on niin paljon kiinnostavampiakin asioita kuin jonkun ihmisen ylipaino. Jos asia on terveydelle haitallista, niin ehkä voisi vähän pudottaa. Muuten: Who cares?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luulen että Emman haukkuminen johtuu enemmänkin hänen luonteestaan kuin ulkonäöstä. Ulkonäköhän on ihan tavallinen, ei mitenkään ruma. Mutta tuo töksähtelevä käytös jotenkin rumensi myös ulkonäön. Toivottavasti uusissa jaksoissa luonne näyttäytyisi paremmin, uskon että hääpäivänä jännitti (luonnollisestikin) niin paljon ettei pystynyt olemaan oma itsensä.
Vasta nyt, kun katsoin hääjakson toisen kerran, kiinnitin huomioni siihen, miten Emma ja Tuomas puhuivat ikäänkuin eri kieltä. Ainakin parissa kohti Emma kysyi Tuomakselta jotain, jota T. ei ymmärtänyt. Tuomas teki vastakysymyksen tyyliin "mitä tarkoitat" ja "kuinka niin" (en nyt muista sanatarkasti). Tämä kielisi siitä, että heidän ajatuksensa liikkuvat eri "atmosfääreissä" ja väärinkäsityksiä saattaa jatkossa tulla enemmänkin keskinäisessä kommunikaatiossa.
Toisaalta ihmetyttää vähän että miksi ohjelman tuotanto on valinnut näyttää juuri nuo kaikki kohdat missä Emma näyttäytyy epävarmana vai eikö sieltä olisi tosiaan löytnyt mitään parempaa näytettävää..
Koska myös realityohjelmat käsikirjoitetaan ja ihmisille halutaan tietynlainen rooli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä revit Miran hoivavietin? Kehui jonkun pikkulapsen mekkoa häissä? Onpa varsinainen hoivavietti/ vuoden äiti! 😂
Ihan on silmät ja korvat päässä. Ehkä tulevat jaksot vielä näyttävät asian paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen sanon, että ei ole feikkaamista jos hääpäivänään haluaa näyttää kauniilta. Kauniimmalta kuin tavallisesti.
Vaikka kuinka viihtyisi arkena ihan millaisena tahansa niin kyllähän ihminen haluaa jotenkin juhlistaa tilaisuutta ja poiketa myös ulkoisesti siitä arkiminästään. Myös sen tulevan miehensä iloksi.
Kuinka moni avioitunutta naista täällä on mennyt vihille ihan samanlaisessa lookissa kun missä kulkee arkisin tai töissä?
Jos on niin miksi.
Tuolla kun joku sanoi, että miksi ei Emma voinut mennä sillä tyylillä alttarille jossa viihtyy arkisin."Myös sen tulevan miehen iloksi" Ei kaikkien miesten ilo ole se, että vaimo on meikannut. Itse olen aina ollut huono meikkaamaan/en ole osannut meikata. Olen siis tavannut mieheni ihan "saunapuhtaana" ja hänen mielestään olen aina ollut kaunis, ilman meikkiä. Muutamia kertoja olen meikannut ja miestä ne kokeilut ovat lähinnä naurattaneet. Eli olisihan hän todellakin ollut iloinen (nauravainen) alttarilla, jos olisin taas meikkaillut :)
Mentiin miehen kanssa naimisiin vain kahden todistajan läsnäollessa. Tuskin meistä kumpikaan olisi jaksanut alkaa häitä järjestämään. Hyvin päästiin naimisiin ja liitto on kestänyt jo hyvän tovin.
Ps. Kerran nuoruudessa eräs poikaystäväni(heitä on siis ollut elämässäni kaksi ja tämä jälkimmäinen on siis nykyinen mieheni)totesi aamulla ihmeissään, kun herättiin, että näytyn aamulla ihan samalta, kuin olin näyttänyt illallakin. Ihmettelin silloin, mitä hän sillä tarkoitti, mutta olen myöhemmin tajunnut, että jotkut näyttää illalla ihan erilaisilta kuin aamulla.
Hienoa! Onnittelut, olet päässyt naimisiin jo toisen poikaystäväsi kanssa ja hän hyväksyi sinut saunapuhtaana. Olette todella sopivat toisillenne, olet onnentyttö.
Mutta huomaathan, että muilla voi olla erilainen seurustelutausta ja myös erilaisia poikaystäviä.
Ja on myös toisenlaisia häätilaisuuksia kuin kahdestaan naimisiinmeno.
Ja jotkut naiset - ihan totta - haluavat meikata. Ja pukeutua kauniisti Ainakin juhliin tms. Ja heidän poikaystävänsä ja miehensä jopa arvostaa sitä. Ja myös toisinpäin, minä arvostan kun mies huomaa arjen ja juhlan eron pukeutumisessa ja hänellä on tilannetajua.
Niin me ollaan erilaisia.
Kolme miestä on jättänyt minut ulkonäköni takia ja ihan suoraan päin naamaa siitä sanoneet.
Rumana naisena voin kai silti osallistua keskusteluun? Eli en pidä itseäni täydellisenä...todellakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on niin miksi.
Tuolla kun joku sanoi, että miksi ei Emma voinut mennä sillä tyylillä alttarille jossa viihtyy arkisin."Myös sen tulevan miehen iloksi" Ei kaikkien miesten ilo ole se, että vaimo on meikannut. Itse olen aina ollut huono meikkaamaan/en ole osannut meikata. Olen siis tavannut mieheni ihan "saunapuhtaana" ja hänen mielestään olen aina ollut kaunis, ilman meikkiä. Muutamia kertoja olen meikannut ja miestä ne kokeilut ovat lähinnä naurattaneet. Eli olisihan hän todellakin ollut iloinen (nauravainen) alttarilla, jos olisin taas meikkaillut :)
Mentiin miehen kanssa naimisiin vain kahden todistajan läsnäollessa. Tuskin meistä kumpikaan olisi jaksanut alkaa häitä järjestämään. Hyvin päästiin naimisiin ja liitto on kestänyt jo hyvän tovin.
Ps. Kerran nuoruudessa eräs poikaystäväni(heitä on siis ollut elämässäni kaksi ja tämä jälkimmäinen on siis nykyinen mieheni)totesi aamulla ihmeissään, kun herättiin, että näytyn aamulla ihan samalta, kuin olin näyttänyt illallakin. Ihmettelin silloin, mitä hän sillä tarkoitti, mutta olen myöhemmin tajunnut, että jotkut näyttää illalla ihan erilaisilta kuin aamulla.
Hienoa! Onnittelut, olet päässyt naimisiin jo toisen poikaystäväsi kanssa ja hän hyväksyi sinut saunapuhtaana. Olette todella sopivat toisillenne, olet onnentyttö.
Mutta huomaathan, että muilla voi olla erilainen seurustelutausta ja myös erilaisia poikaystäviä.
Ja jotkut naiset - ihan totta - haluavat meikata. Ja pukeutua kauniisti Ainakin juhliin tms. Ja heidän poikaystävänsä ja miehensä jopa arvostaa sitä. Ja myös toisinpäin, minä arvostan kun mies huomaa arjen ja juhlan eron pukeutumisessa ja hänellä on tilannetajua.
Niin me ollaan erilaisia.
Vastaan tuon toisen puolesta: hienoa, sinä huomaat, että ihmiset erilaisia, suhtautuvat erillä lailla pukeutumiseen, juhliin ja hyvin paljon muuhun huomattavasti tärkeämpäänkin. Kuitenkin sinä tyrkytät muille malliasi ja muutamat palstalla eivät edes pysähdy stailaukseen vaan kehottavat kauneusleikkauksiin. Mihinkä perustuu tuo uskonne oman mallinne sopivuuteen myös muille? Pitkiin onnellisiin parisuhteisiin, kokemusasiantuntijoina neuvotte noin? vai annetaanko kaikkien olla erilaisia ja lopetetaan älytön ohjelman parien ulkonäön ruotiminen. Useampi täällä peräänkuuluttaa hyviä tapoja - mitä nämä tekstit kertovat kirjoittajiensa tavoista ja sivistyksestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kyllä tuo lapsikeskustelu, sillä oma pottunenäni ei kelvannut lapsilleni, vaan kaikilla on mieheni nenä. Sen sijaan maantienruskea tukkani on kaikilla lapsillani. Geeneistä ei koskaan tiedä.
Naurattaisiko vielä jos kaikki lapsesi olisivatkin perineet pottunenäsi?
NiimpäEn tiedä yhtään vanhempaa, joka olisi jotenkin korostuneen kiinnostunut siitä miltä oma lapsi näyttää. Ei voisi vähempää kiinnostaa ovatko lapseni jonkun mielestä kauniita tai komeita! Ovat lapsiani, ja vanhemmalle aina maailman kauniimpia ja rakkaimpia. En ollut tuo kenelle vastasit, mutta kommentoinpa kuitenkin.
Mutta kun ne omat rakkaat lapset joutuvat joskus astumaan ulos siitä lintukodostaan. Vaikka vanhemmat ja sukulaiset kuinka eivät välittäisi niin kyllähän maailma on raaka.
Ei sitä voi ohittaa. Ei tietysti saisi kiusata, mutta aina on olemassa vaara, että jonkun ulkonäöstä toiset lapset kiusaavat. Tai saattavat kiusata. Onhan se totta, että jos on joku erityispiirre niin siihen kiinnittyy huomio. Lapsen täytyy olla vahva, ettei siitä välitä. Kyllä kaunis tai tavallinen pääsee helpommalla.
En tarkoita, etteikö myös rumat ihmiset saisi mennä keskenään naimisiin, mutta ei silmiään tältä tosiasialta voi kokonaan ummistaa.
Minun ex-mieheni ei ollut lainkaan komea, oli jopa ruma ja hänellä oli myös ruma nenä ja huono iho. En sitä silllon tosiaan nuorena ajatellut, erosimme ja osin siksi, että en vain tottunut hänen ulkonäköönsä. Oli tietty muutakin.
Nyt jälkeenpäin olen ihan sydän kylmänä ajatellut, että mitä jos lapsi olisi perinyt juuri ne huonot ulkonäkögeenit. Tai vaikka vain osan. Mutta ei onneksi, suvussani on ilmeisesti vahva perimä ja lapsemme on perinyt sukuni ulkonäön.
En todellakaan olisi halunnut lapselle sitä miehen suvun rasitetta ulkonäöstä.
Saa kivittää.
Kestän kritiikin kirjoitti:
Kolme miestä on jättänyt minut ulkonäköni takia ja ihan suoraan päin naamaa siitä sanoneet.
Rumana naisena voin kai silti osallistua keskusteluun? Eli en pidä itseäni täydellisenä...todellakaan!
Älä nyt hyvä ihminen kutsu itseäsi rumaksi naiseksi.
Yksi parhaimmista kuulemistani avioliittoneuvoista kuuluu: emme halunneet luovuttaa samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Millä hakusanalla yliksen ketjut löytää?
Ei kannata, et halua masentua ja kyynistyä lopullisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on niin miksi.
Niin me ollaan erilaisia.Vastaan tuon toisen puolesta: hienoa, sinä huomaat, että ihmiset erilaisia, suhtautuvat erillä lailla pukeutumiseen, juhliin ja hyvin paljon muuhun huomattavasti tärkeämpäänkin. Kuitenkin sinä tyrkytät muille malliasi ja muutamat palstalla eivät edes pysähdy stailaukseen vaan kehottavat kauneusleikkauksiin. Mihinkä perustuu tuo uskonne oman mallinne sopivuuteen myös muille? Pitkiin onnellisiin parisuhteisiin, kokemusasiantuntijoina neuvotte noin? vai annetaanko kaikkien olla erilaisia ja lopetetaan älytön ohjelman parien ulkonäön ruotiminen. Useampi täällä peräänkuuluttaa hyviä tapoja - mitä nämä tekstit kertovat kirjoittajiensa tavoista ja sivistyksestä?
En minä mitään tyrkytä.
Mutta jos puhutaan nyt, että joku nainen haluaa kovasti parisuhteen. Mutta sitten hänellä on periaate, että mies saa huolia hänet saunapuhtaana ja sellaisena kuin hän on, ei mitään koristeluja tai ylimääräisiä krumeluureja.
Tietysti hänellä saa olla nämä periaatteet, ei ole väärin. Mutta on huomioitavaa, että hänen pitää sitten jostain löytää sellainen mies joka on samantyylinen tai ainakin hyväksyy tämän ihmisen sellaisenaan luonnonkauniina. Se miesvalikoima on silloin paljon pienempi.
Haluaa parisuhteen mutta haluaa pitää kiinni periaatteistaan.
Miksi ei silloin hiukan joutaisi jos pitää parisuhdetta tärkeänä.
Voin olla saunapuhtaana, mutta voin myös joskus meikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.
Ulilauta
Älykkyys
Valitse toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luulen että Emman haukkuminen johtuu enemmänkin hänen luonteestaan kuin ulkonäöstä. Ulkonäköhän on ihan tavallinen, ei mitenkään ruma. Mutta tuo töksähtelevä käytös jotenkin rumensi myös ulkonäön. Toivottavasti uusissa jaksoissa luonne näyttäytyisi paremmin, uskon että hääpäivänä jännitti (luonnollisestikin) niin paljon ettei pystynyt olemaan oma itsensä.
Vasta nyt, kun katsoin hääjakson toisen kerran, kiinnitin huomioni siihen, miten Emma ja Tuomas puhuivat ikäänkuin eri kieltä. Ainakin parissa kohti Emma kysyi Tuomakselta jotain, jota T. ei ymmärtänyt. Tuomas teki vastakysymyksen tyyliin "mitä tarkoitat" ja "kuinka niin" (en nyt muista sanatarkasti). Tämä kielisi siitä, että heidän ajatuksensa liikkuvat eri "atmosfääreissä" ja väärinkäsityksiä saattaa jatkossa tulla enemmänkin keskinäisessä kommunikaatiossa.
Minä taas käsitin, että Tuomas vastasi kohteliaisuuttaan kysymyksillä. Muistaakseni Emma kysyi esim. olenko jotain (tms.) liikaa. Mitä tuohonkin pitäisi vastata. Oli järkevää kysyä, mitä tarkoitat, vaikka varmaan T. ymmärsi oikein hyvin, mitä E. ajoi takaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luulen että Emman haukkuminen johtuu enemmänkin hänen luonteestaan kuin ulkonäöstä. Ulkonäköhän on ihan tavallinen, ei mitenkään ruma. Mutta tuo töksähtelevä käytös jotenkin rumensi myös ulkonäön
Tämä!!! En ekassa jaksossa kiinnittänyt sen kummempaa huomiota Emman ulkonäköön, mutta toisessa jaksossa en pitänyt hänen käytöksestään ja se vaikutti koko kokonaiskuvaan hänestä.
Ulkonäöstä viis, niin mulle ois ainakin miehenä ollut melkoinen turnoffi jo se että Emma hirnui kuin kolmen markan hevonen koko häätoimituksen ajan.
Ulkonäkökeskusteluun viitaten voisin vaikka kehottaa muutamia googlaamaan ”Jope Ruonansuu vaimo”. Niinpä niin.
Toisaalta ihmetyttää vähän että miksi ohjelman tuotanto on valinnut näyttää juuri nuo kaikki kohdat missä Emma näyttäytyy epävarmana vai eikö sieltä olisi tosiaan löytnyt mitään parempaa näytettävää..