Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini ei pese juuri koskaan hampaitaan ja kittaa kokista ja suklaata

Vierailija
03.08.2020 |

Mutta hammastarkastuksessa hammashoitaja kehui kuinka hyvin on huolehdittu hampaista. Ei reikiä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se muumi kun ei ole reikiä lainkaan?

Vierailija
2/11 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, haluatko sä joskus saada kumppanin. Huonohampaisena läskinä on huonommat tsänssit, ellei supliikki ole hallussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Hyi hyi hyi

Vierailija
4/11 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä ei ole sitä kariesta aiheuttavaa bakteeria? Silloinhan niitä reikiä ei tule. 

Vierailija
5/11 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on mahdollista. Joillain vain on niin hyvälaatuinen hammaskalusto ja kiille kunnossa, että se kestää rankemmankin kohtelun. Toisilla taas ei kestä, vaikka miten harjaisi, hoitaisi ja söisi terveellisesti. Epäreilu maailma.

Vierailija
6/11 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kokis vaan ajanmittaan syövyttää hampaat, vaikka miten olisi hyvä hammaslaatu. Ilmeisesti on sitten ajatellut siirtyä suoraan tekareihin..? Kaikille varmaan on jo koulussa näytetty mitä tapahtuu hampaalle joka laitetaan yöksi kokis-lasiin...

Vierailija
7/11 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mahtaa kuitenkin hengitys haista aika kakalle. 

Vierailija
8/11 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen samaa ja olen aikuinen. Luulisi että olisin oppinut kun lapsena monta hammasta tuli revittyä irti reikien takia. Kaipa hampaatkin tottuu.

9/11 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miten jotkut ihmiset voivat olla pesemättä hampaitaan kahdesti päivässä tai edes kerran päivässä. Sehän tuntuu jo itsestäkin inhottavalta, kun on likaiset hampaat.

Kerran olin ihmeissäni, kun olin sairaanhoitajana töissä vanhusten vuodeosastolla sairaalassa, ja kollegani sanoi, että hänellä on tapana pestä hampaat vain iltaisin (hän tarkoitti siis potilaita)

Vierailija
10/11 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmettelet asiaa täällä jos olet kyseisen teinin vanhempi? Ole vanhempi ja kasvata lastasi.........

Vierailija
11/11 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos olet tämän teinin vanhempi, niin sano nyt herranjumala että alkaa hoitaa suuhygieniaansa. Ja joo tiedän monia joiden hampaidenhoito on aivan retuperällä eikä ikinä ole ollut yhtään reikää. Itse taas pesen ja hoidan kaikkien ohjeiden mukaan, en syö tai juo makeaa jne mutta melkein aina löytyy reikä. Tasan ei käy hammaslahjat mutta pointtina ehkä kuitenkin, että suu kannattaa pestää vaikkei reikiä helposti tulisikaan.