Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kissanpentu on mennyt piiloon ...

Vierailija
16.07.2013 |

Asun kolmiossa, kaikki paikat tutkin. Ei näy eikä kuulu. Olen huudellut ja houkutellut herkkupaloilla. En käsitä, missä se voi olla - ehdotuksia? Ulos ei ole päässyt.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvan sisällä, vaatekaapissa, nojatuoli käsinojan ja istuintyynyn välissä ...

Sellainen pieni pentu mahtuu niin uskomattoman pieneen tilaan, että sinä et edes tiedä sellaista olevan olemassa.

Vierailija
2/16 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso pyykkikori, pyykkikone, ja sieltä koneen takaa myös.

Kissanpennut osaavat tuon katoamisen! Voi löytyä myös sohvasta tai vastaavasta, minne pääsee kaivautumaan. 

Kyllä se löytyy, anna hetki olla jos haluaa olla omissa oloissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nro 2 ehdotit, noi paikat olen katsonut. Nyt se kisu on ollut hiljaa jo yli puoli tuntia. Se varmasti nukkuu, mutta missähän lie. Ap

Vierailija
4/16 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kissat "katosivat" kun heidät oli vasta meille tuotu. en löytänyt mistään ja itkuhan siitä tuli. monen tunnin päästä alkoi kuulua rapinaa; kissat löytyivät tietokonepöydän alta n. 10cm korkeasta ja 30cm leveästä tilasta ahtautuneena. siellä nukkuivat... katso kaikki mahdolliset ja mahdottomat pienet tilat, tai anna kisun vaan olla ja tulla sitten kun itselleen sopii. :-)

Vierailija
5/16 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain pennun vasta viime lauantaina, eli totutellaan tässä vasta yhteiseloon. Se on kertakaikkiaan ihana, söpö, tosi vilkas, leikkisä ja eloisa. Ja mielettömän hyvä kiipeämään. Se on tosi värikäs kissa: on oranssia, ruskeata, valkoista ja mustaa. Turkissa sekä pilkkuja/länttejä, että raitoja.

Se on piiloutunut aiemminkin: mm. pyykkikoriin (jota ehdotettiinkin), kukkaruukkuun ison kukan keskelle lehtien alle, sohvalla olevien koristetyynyjen alle, Ikean kassiin (joka oli sängyn päällä), omassa "pesässänsä" (joka on kantokopassa) olevan pyyhkeen alle ja vaatehuoneeseen varapatjojen väliin. Em. kerroilla olen sen löytänyt, nyt en osaa enää etsiä oikein mistään. Astianpesukoneenkin katsoin, kun se erään kerran meni sinne ritilöiden päälle, kun tyhjensin sitä.

Ei se ole voinut päästä asunnosta pois, joten odottelen tässä, että sille tulee nälkä/jano.

Vierailija
6/16 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisi viestin nro 6 laittoi ap.

Vierailija
7/16 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ollut joku laatikko tai kaapin ovi auki? Mun pentu oli kattilakaapissa kattilassa nokosilla erään kerran.Toisen kerran juuttuneena sohvan ja seinän väliin, silloin se naukui ja löysin äänen perusteella.

Naapurin pentu oli löytynyt, kun alkoi naukumaan kovasti: oli eteisen kenkäkaapissa pää alaspäin isännän kumisaappaassa.

Jos pentusi ei pidä ääntä, sillä tuskin on mitään hätää.

Vierailija
8/16 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyikö pentu jo? Jos, niin mistä?

Vierailija
9/16 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pentuna kisu änkesi pakastimen taakse,kaikki laukut ja reput katsottuna? 

Vierailija
10/16 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole löytynyt kisua. Pakastimen taakse ei pääse. Laukut ja reput tsekkasin, kiitti vinkistä, ei löytynyt.

Jos mä alan imuroimaan, niin tulisikohan katsomaan? Odottelen vielä, jos nyt haluaa lepäillä jossain kaikessa rauhassa.

Vierailija
11/16 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kattini meni kerran sokkeliin. Alkoi ihme maukuna, ja minä etsin ja etsin.  Siis kaapin sokkeliin alakautta, enkä olisi sitä sieltä löytänyt, ilman koiraa. Ulos katti ei tietenkään osannut tulla siitä pienestä raosta, joten jouduin turvautumaan sahaan.  Koiralle tulikin tutuksi täyttää komento "Näytä Siro", ja useimmiten koira vinkui vaatekaapin edessä.

Tarkista siis myös kaapit ja niiden ala- ja mahdolliset takasokkelit. Myöskin hattuhyllyt ja kaapin päälliset. Ja roskakaappikin...

Vierailija
12/16 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekattu nyt myös roskakaappi ja muutkin kaapit ja hattuhylly - ei löydy. Ap

Vierailija
13/16 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi 12:lle, kaappien/hyllyjen/lipastojen yms. sokkelit ovat usein sellaisia, että ne ovat edestä ja sivuilta umpinaisia, mutta takaa auki, joten kissa saattaa päästä sinne sokkelin sisään seinän ja kaapin/hyllyn/yms. välisestä raosta.

Kokeilepa naukua sillä lailla vienosti, kissa saattaa vastata, jos on hereillä. Kuulostaa hassulta, mutta tällä minä olen oman kattini pari kertaa paikantanut ;-)

Tuo 12:n kissanetsijäkoira kuulostaa tosi veikeältä!

Vierailija
14/16 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta! Tässä pöydällä oleva poikani lippalakki alkoi juuri liikkumaan. Pentu on ollut koko ajan nokosilla sen alla ihan nenäni edessä.

Vierailija
15/16 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kiittää vinkeistä - niillä on varmasti käyttöä jatkossa...

Vierailija
16/16 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo pikkupenikat ovat kyllä hyviä tekemään noita katoamistemppuja. Omani säikäytti minut kerran pahanpäiväisesti. Olin isäni luona käymässä ja illalla lähdin viihteelle ja tulin vasta seuraavana päivänä takaisin ja kisua ei näkynyt missään, vaikka sitä kuinka huutelin ja kutsuin. Sitä sitten pari tuntia siinä etsittiin pikkuveljen ja hänen kavereidensa kanssa (jopa pihalta, vaikka sinne ei ollut kaiken järjen mukaan voinut millään päästäkään) ja yhtäkkiä herra sitten vain ilmestyi sohvan alta, jonnekin sinne sohvan rakenteisiin lie kiivennyt nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi