Asiakaspalvelijat! Vanhin vitsi? OV
Kootaanpa tähän kuolemattomia kamalia vitsejä, joita asiakaspalvelijat saavat työssään kuunnella! Aloitan maanantaina vihdoinkin työpaikassa, johon ei kuulu asiakaskontakteja, ja sen kunniaksi olisi kivaa hieman piehtaroida näissä :)
Asiakaspalvelija: "--, ole hyvä."
Asiakas: "Yritän olla."
AARGH! :D
Kommentit (142)
"pieni lasku".
Saako olla muuta? "sun puhelinnumero".
Juhlapyhinä: "sä varmaan joulun/pääsiäisen/juhannuksen kunniaksi tarjoot tän" "paas itsenäisyyspäiväalennukset" "eikö muka saa alennusta, missä sun vappumieli on"
Puhelinvaihteessa: annatko talouspäällikölle? (toimitusjohtalle, myynnin esimiehelle...)
Muahhahhaaa.
"Tää on varmaan ilmainen kun tässä ei ole hintaa."
Kun antaa kassakuitin asiakkaalle - "ei se käy verotukseen"
tai samassa tilanteessa "saat pitää loput"
Kyllä on hassunhauskaa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 11:25"]
"Tää on varmaan ilmainen kun tässä ei ole hintaa."
[/quote]
Tämä se on! kaikista typerin, kulunein ja idiootein lausahdus. Asiakas kertoo sen mairea hymy naamallaan kuvitellen olevansa ainoa, joka on keksinyt tuon nauruhermoja sykähdyttävän vitsin.
Huoh. Enää ei jaksa siihen vastata edes sillä kohteliaalla naurahduksella. Joku kerta vielä kilahdan :D
Jos skanneri ei meinaa lukea ean-koodia tai hinta ei koodilla löydy: "Se on ilmainen sitte, eh-he-he." Ja tämä oli jo yli 20 vuotta sitten...
en ole asiakaspalvelija, mutta mieheni on ekspertti tällaisten nolojen ja kuluneiden vitsien heittelijänä. siinä vaiheessa, kun hän marketin kassalla heittää, että "ja tinkiähän aina saa, eikö vain" lähden kävelemään, ettei kukaan yhdistä mua häneen. *nolo naurahdus*
Tästäkin murheesta päästään kun kassat automatisoidaan. Vitsailkoot viivakoodinlukijalle.
Oij! Mun eksä onkin siis ollut hauska mies! Tuo "ole hyvä - yritän olla" on sen vakiolausahduksia. Ja jos hinta puuttuu, niin "tää on sit varmaan ilmainen".
Oli sillä varmaan jotain muutakin, mutta tietyistä syistä yritän olla ajattelematta koko ihmistä.
Latte maidolla.
Tää on jostain syystä varsinkin jokin miesten vakiovitsi.
Jos johonkin kysymykseen ei tiedä vastausta: "NIIN, sähän oot vaan töissä täällä!", joo niin olen, mutten kaikkia firmaa / myymälää / henkilökuntaa koskevia asioita tiedä kuin apteekin hyllyltä heti...
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 12:39"]
Latte maidolla.
[/quote]
En tajuu tätä? :D
Lihapiirakka munalla ja maito rahalla.
Kaikenlaisten alennusten kärttäminen. "Paljousale" kun ostaa kaksi tuotetta, tai "hyvät alennukset päälle kun tämä on niin arvokas" - öö, osta jotain halvempaa jos ei ole varaa? Työskentelen merkkivaatteita myyvässä ketjumyymälässä, ei meidän hinnoissa ole neuvotteluvaraa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 12:45"]
Latte maidolla.
[/quote]
[/quote]
Haloo kun latte on maitokahvi niin eihän siihen tarvitse maitoa pyytää.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 12:45"]
Latte maidolla.
[/quote]
[/quote]
Haloo kun latte on maitokahvi niin eihän siihen tarvitse maitoa pyytää.
[/quote]
Aa, mä en tiennyt mikä latte on :D Ne on kaikki vaan kahveja mulle, latet ja cappuccinot sun muut :D En siis oo koskaan ollut missään kahvilassa töissä niin miten tuota nyt sitten tietäis :D
- Tee-ihminen
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 12:48"]
Kaikenlaisten alennusten kärttäminen. "Paljousale" kun ostaa kaksi tuotetta, tai "hyvät alennukset päälle kun tämä on niin arvokas" - öö, osta jotain halvempaa jos ei ole varaa? Työskentelen merkkivaatteita myyvässä ketjumyymälässä, ei meidän hinnoissa ole neuvotteluvaraa.
[/quote]
JOO NÄMÄ! Mulla oli ex joka etsi kaikkialta aina sen tuotteen, jossa oli jotain vikaa, jotta sai sen 10 % alennuksen... NIIN NOLOA! :D Kai noita köyhiä ihmisiä on sitten enemmänkin :D
Joka saamarin pääsiäisviikolla toivotetaan "munarikasta pääsiäistä"
ja jouluna "oletkos ollut kiltti, pukilla on sitten pussit täynnä"
tai joku variaatio...