Miksi Worcester kastike on loppu kaikista kaupoista?
Kommentit (81)
Jotkut kostuttaa sillä vessapaperinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasistinen kastike.
Kyllä Worcesterilaiset ovat rotunsa vuoksi olleet syrjittyjä jo vuosistaojen ajan.
Se kastike katos kun on ruskeaa. Paha juttu.
Mutta soijakastike on mustaa.
No ihan vit--un sama, musta tai ruskea. Ei kaikki voi olla punainen, valkoinen ja vihreä. Sit olis kuin koko ajan joulu.
Mutta soijakastike se vasta rasistista sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasistinen kastike.
Kyllä Worcesterilaiset ovat rotunsa vuoksi olleet syrjittyjä jo vuosistaojen ajan.
Se kastike katos kun on ruskeaa. Paha juttu.
Mutta soijakastike on mustaa.
No ihan vit--un sama, musta tai ruskea. Ei kaikki voi olla punainen, valkoinen ja vihreä. Sit olis kuin koko ajan joulu.
Mutta soijakastike se vasta rasistista sitten on.
Ehh...Kuule siellä K-kaupassa on sipsit myynnissä ja mausteet ja niissä on indi aani kuva!!!!! Se on rasistista.
K-ruoka.fi:stä ja S-ryhmän vastaavasta foodie.fi:stä näkee tuotteiden saatavuudet. Mä nyt katsoin vain omia lähikauppojani, ja Helsingin kantakaupungissa ainakin näissä on soosia:
K‑Market Freda
K‑Market Kotikontu
K‑Market Lönkan Herkku
K‑Market Pohjoinen Rautatiekatu
K‑Market Eerikinkatu
K‑Market Roba
K‑Supermarket Kaisaniemi
K‑Market Ruoholahti
K‑Market Rauhankatu
K‑Market Pietari
Eli pienistä kaupoista löytynee varmemmin kuin suurista. :)
Mäkin ihmettelen, että ne nachot on vielä myynnissä siellä.
Vierailija kirjoitti:
K-ruoka.fi:stä ja S-ryhmän vastaavasta foodie.fi:stä näkee tuotteiden saatavuudet. Mä nyt katsoin vain omia lähikauppojani, ja Helsingin kantakaupungissa ainakin näissä on soosia:
K‑Market Freda
K‑Market Kotikontu
K‑Market Lönkan Herkku
K‑Market Pohjoinen Rautatiekatu
K‑Market Eerikinkatu
K‑Market Roba
K‑Supermarket Kaisaniemi
K‑Market Ruoholahti
K‑Market Rauhankatu
K‑Market PietariEli pienistä kaupoista löytynee varmemmin kuin suurista. :)
Kiitos! Kaisaniemi here I come!!!!!!!!
Mutta onko tämä Worcester vaarallista? Mikä on anjovis ylipäätä? Sieni?
Vierailija kirjoitti:
Oon töissä kaupassa ja miettinyt samaa, hylly on tyhjänä jo toista kuukautta! En kyllä tiedä syytä, voisikohan olla koronan aiheuttamaa jos tehdas on vaikka suljettuna siellä Iso-Britanniassa? Esim. italialaiset tomaattisäilykkeetkin olivat aikaisemmin keväällä mahdottomia saada koronan takia.
Tomaattisäilykkeitä kai hamstrattiin keväällä ylenmäärin, muuallakin kuin Suomessa. Olisivatko britit keränneet kotivarat täyteen worcester-kastiketta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon töissä kaupassa ja miettinyt samaa, hylly on tyhjänä jo toista kuukautta! En kyllä tiedä syytä, voisikohan olla koronan aiheuttamaa jos tehdas on vaikka suljettuna siellä Iso-Britanniassa? Esim. italialaiset tomaattisäilykkeetkin olivat aikaisemmin keväällä mahdottomia saada koronan takia.
Tomaattisäilykkeitä kai hamstrattiin keväällä ylenmäärin, muuallakin kuin Suomessa. Olisivatko britit keränneet kotivarat täyteen worcester-kastiketta?
Ja oikein pelottava että mikä seuraavaksi loppuu. Esim missään ei ole enää myös Mon Cheri konvehteja, joissa kirsikka ja viina sisällä.
Se on loppu sen muodikkaan pastaohjeen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, mutta tilanne palautui suht nopeasti muiden tomaattisäilykkeiden suhteen, mutta tietyt italialaiset merkit kuten vaikka Mutti olivat loppu piiitkään sen jälkeenkin, juurikin koska tehdas oli ollut suljettuna tms. Mutta ihan kuulostaa järkeenkäyvältä teorialta kyllä
Miks on loppu Adidaksen deudorantit, häh?
Suomen Worcesterit on mun survivalbunkkerissa kaikki. Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Miks on loppu Adidaksen deudorantit, häh?
Kuulin Kiinasta että sieltä on raidat loppu niin siksi?
Monessa marinadissa osana tuo kastike, ehkä ihmiset ovat tänä kesänä joutaneet enemmän grillailemaan kun ei matkustaakaan oikein ole voinut?
Eikö kesäkeitto perinteisesti mausteta Worcesterilla ja sweet chilillä, on siis tehty paljon soppaa tänä kesänä...
Mitä siis mitä!
Teen itse aina Worcestershirekastikkeeni, markettikama ei ole mistään kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Voi tosiaan johtua koronasta. Ja brexitin jälkeen sitä ei tulla näkemään, kunnes saadaan neuvottelut käytyä loppuun. Voi hieman venähtää odotus.