Näin tänään kaupungilla Sabina Särkän
Ja vitsit miten kaunis ja pieni se oli. Taas muisti, miten paljon telkkari suurentaa - tai miten vääristyneen kuvan media antaa naiskropasta.
Kommentit (29)
kukas se on? en oo ikinä kuullutkaan
Mä näin vuosia sitten Martiina Aitolehden. Ja sekin oli tosi pieni. Vyötärö ihan olematon. Tissit oli kroppaan nähden isot.
Se on se yks missityttö.
Mä näin BB-Annen, jonka lihavuutta kovasti ruodittiin viime kaudella, ja sekin oli yllättävän pienikokoinen. Ylipainoinen toki, mutta ei mitenkään erottunut perusmassasta.
Mä näin viime viikolla Miss Suomi Lotta Hintsan ja se oli kans TODELLA pieni!
Minä olen joskus myös yllättynyt tuosta TV:n isontavasta vaikutelmasta. Esim. melko tunnettu malli, joka minusta TV:ssä ja lehtikuvissa näytti todella hyvältä, oli livenä suorastaan surkean laiha minusta... Tuli mieleen että enpä kyllä tuollainen haluaisi olla.
ne on oikeasti kokoa 34-36 ja pituutta vähintään 170cm
Näin Janina Frostellin joskus yli 10 vuotta sitten ja yllätyksekseni hän oli aika lyhyt ja siro, eikä mikään "pamela-ryntäinen" vaan hyvin sopusuhtainen kroppa. Pienet ja nätit nukkemaiset kasvot. Miten sitä olikaan kuvitellut hänet joksikin isokokoiseksi playboymalliksi kuten Victoria Silvstedt eli yli 180-senttiseksi jolla rintavarustus menee aina pystyssä ja pitkällä tuolla edessä :D
Muistaakseni Janina sanoikin joskus jossain haastattelussa tms ettei suostu kuvauksiin ilman teippauksia ja vartalomeikkiä :)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 22:45"]
J Taas muisti, miten paljon telkkari suurentaa - tai miten vääristyneen kuvan media antaa naiskropasta.
[/quote]
Media antaa "normaalista" naiskropasta liian lihavan kuvan vai mitä tarkoitat?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 02:10"]
Näin Janina Frostellin joskus yli 10 vuotta sitten ja yllätyksekseni hän oli aika lyhyt ja siro, eikä mikään "pamela-ryntäinen" vaan hyvin sopusuhtainen kroppa. Pienet ja nätit nukkemaiset kasvot. Miten sitä olikaan kuvitellut hänet joksikin isokokoiseksi playboymalliksi kuten Victoria Silvstedt eli yli 180-senttiseksi jolla rintavarustus menee aina pystyssä ja pitkällä tuolla edessä :D
Muistaakseni Janina sanoikin joskus jossain haastattelussa tms ettei suostu kuvauksiin ilman teippauksia ja vartalomeikkiä :)
[/quote]
kyllähän joku otti kuvan luomutissit vs. silkkarit
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 23:03"]
Mä näin vuosia sitten Martiina Aitolehden. Ja sekin oli tosi pieni. Vyötärö ihan olematon. Tissit oli kroppaan nähden isot.
[/quote]1
Ei se voi kovin pieni olla, kun vertasi esim Splash-ohjelmassa muihin tai sitten se on lihonut, jos tuosta on jo vuosia aikaa.
Mä kerran kuljin karita tuomolan takana
. Minä olen 176 cm ja 65 kg. Ihan normikroppainen.
tuomola oli yhtä pitkä kuin minä, mutta varmaan puolet kapeampi. Hän oli pituudestaan huolimatta pieni.
Minä näin Mattiesko Hytösen sunnuntaina Porvoossa (ja tämä ei ole provo, vaikka minuakin naurattaa :)). Hän tuli Runebergilla satamaan. Hän on kirjoittanut kirjan "Rinnanympärys 105" tai jotain sinne päin, ja olen kuvitellut hänet lihaksikkaaksi kasvojen lommoisuudesta huolimatta. Mutta voi, miten pieni hän oli! Minä olen 163/59 ja olin häntä isompi.
Joo Martina Aitolehti on kyllä tosi pieni. Ihan sopusuhtainen (tissejä lukuunottamatta) eli ei nyt näytä mitenkään nälkiintyneeltä, mutta hyvin siro myös. Veikkaan että painaa lähes 30 kiloa vähemmän kuin minä, vaikka en itsekään ole ylipainoinen...
Hassua koska kuvien ja telkkarin perusteella ei vaikuttanut erityisen pienikokoiselta. Tosin exänsä Esko on myös pienikokoinen, hartiat toki leveät mutta lyhyt ja muuten hoikka myös.
Muutenkin tuntuu että suomalaiset kutistuvat. :D Asun ulkomailla ja aina Suomeen tullessani tunnen itseni jättiläiseksi, kun suuri osa miehistäkin on minua pienempiä. Enkä kai oikeasti mikään superjättiläinen ole, reilu 170-senttinen, tosin olen aika rotevarakenteinen ja tällä hetkellä vähän liian pulleakin mutta kuitenkin normaalipainoinen.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 06:41"]
Mä kerran kuljin karita tuomolan takana
. Minä olen 176 cm ja 65 kg. Ihan normikroppainen.
tuomola oli yhtä pitkä kuin minä, mutta varmaan puolet kapeampi. Hän oli pituudestaan huolimatta pieni.
[/quote]
näin myös vuosi sitten. Hänen jalat olivat kapeammat kuin minun kädet. Sana laiha ei kertonut edes puoliakaan.
Olen opintovapaalla ja opiskelen isossa koulussa, jossa valtaosa on näitä n 20 v. Siellä ei ole yhtään näin laihaa tullut koko vajaa vuoden aikana vastaan.
Selkeä lollipop body
http://2.bp.blogspot.com/-3WBJ8dfthWA/TxcJxoqICWI/AAAAAAAAANw/psdv4tgvGGw/s320/karita+tuomola.jpg
Minäpä näin eilen Johanna Tukiaisen kaupungilla ja voiiiiiii kun se oli niin pieni! Ihan kylkiluut näkyivät! ;)))
Tuomolahan on ainakin ollut anorektikko. Lisäksi hän jossain vaiheessa joi pelkkää vetää niin kauan, että sai vesimyrkytyksen ja pyöryi suolan puutteeseen. Maailma on kova, kun ne, jotka ulkonäöllään pääsevät julkisuuteen joutuvat siellä pysyttelemään ja olemaan loppuikänsä samassa koossa.
Näin Lola Odusogan missiksi valintansa jälkeen ja voi kuinka siro ja pieni hän olikaan, kaunis kuin nukke.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 07:59"]
Joo Martina Aitolehti on kyllä tosi pieni. Ihan sopusuhtainen (tissejä lukuunottamatta) eli ei nyt näytä mitenkään nälkiintyneeltä, mutta hyvin siro myös. Veikkaan että painaa lähes 30 kiloa vähemmän kuin minä, vaikka en itsekään ole ylipainoinen...
Hassua koska kuvien ja telkkarin perusteella ei vaikuttanut erityisen pienikokoiselta. Tosin exänsä Esko on myös pienikokoinen, hartiat toki leveät mutta lyhyt ja muuten hoikka myös.
Muutenkin tuntuu että suomalaiset kutistuvat. :D Asun ulkomailla ja aina Suomeen tullessani tunnen itseni jättiläiseksi, kun suuri osa miehistäkin on minua pienempiä. Enkä kai oikeasti mikään superjättiläinen ole, reilu 170-senttinen, tosin olen aika rotevarakenteinen ja tällä hetkellä vähän liian pulleakin mutta kuitenkin normaalipainoinen.
[/quote]
Mkä on vyötärön- ja lantionympärysmittasi?
Olipa kivan positiivinen viesti. :)