Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapseni isä, väkivaltainen pikku prinsessa

Vierailija
15.07.2013 |

heips! olen tullut tilanteeseen jossa pitäisi tehdä valintoja ja pikaisesti. alkaa oma mittari olla täynnä. olemme olleet yhdessä lapsen isän kanssa kuusi vuotta, ja näihin kuuteen vuoteen sisältyy enemmän p****aa kuin normaalia parisuhde elämää.. mistähän alottaisin, no miehelleni kaverisuhteet menevät perheen edelle, oli sitten tilanne mikä hyvänsä. eli jos kaveri soittaa ja pyytää ryyppäämään ja vaikka lapsemme olisi kuinka kipeä, niin hän lähtee. kyselemättä.. joka kerta. ja minä jos joskus erheessä satun sanomaan jotain poikkipuoleista hänen kavereistaan niin minä olen se ruma lehmä joka saa katua että haukkui hänen kavereitaan. nuo reissut tosiaan saattavat venyä pahimmassa tapauksessa yli viikon mittaisiksi jos mieheni joutuu esim putkaan tai poliisivankilaan(hän on istunut vankilassa aiemmin törkeästä pitelystä) ei kuitenkaan minuun kohdistuneesta. vaikka heikkoina hetkinäni ottaisin häneltä mieluummin vaikka kunnolla turpaan että pääsisin eroon hänestä ja tietäisin että hänet hakattaisiin vankilassa naiseen kohdistuneesta väkivallasta. mieheni on monet kerrat ennen tuloani raskaaksi pahoinpidellyt minua ja alistanut, käyttänyt henkistä väkivaltaa ym.. en todellakaan tiedä miksi istun tässä kirjottamassa nettiin asiasta joka olisi monelle naiselle itsestään selvyys, olen varmaan itsekin jossain kohden sairastunut ja PAHASTI, olen kyllä ollut masentunut lukemattomia kertoja, mutta lapseme auttaa minua jaksamaan, ajattelen että lapselle on parempi jos hänen isänsä on mukana elämässä, he tulevat kyllä isänsä kanssa hyvin toimeen, silloin kun isälle sopii. isä kiroilee ja huutaa lapsen aikana, on jopa meinannut hänen nähtensä käydä minuun käsiksi. isää ei kiinnosta (varsinkin jos hänellä on krapula) jos jääkaapissa on tippa maitoa lapsemme iltapuuroa varten, hän juo sen jos itsestään hyvältä tuntuu. lapselle tehdään ennemmin puuro veteen. ja kaikkea tällaista pientä lukuista kiusaa arjessa minua kohtaan, kämpän pitää olla puti puhdas ja ruoka valmis kun hän tulee töistä (3 viikkoa ollut tyyliin elämänsä ensimmäistä kertaa töissä) ja hän alentaa minua kun minä en ikinä ole eläissäni töitä tehnyt ja kuinka hän painaa pitkää päivää saadakseen perheelle rahaa.. kaikki nuo kotityöt,pyykinpesut,lapsen hoito on ihan lomailua hänen mielestään mitä teen kotona kaiket päivät, sitten jos olen unohtanut viedä roskapussin saan kauheat huudot. en saa edes äitien päivänä nukkua tuntia pidempään, vaa hän nukkuu jos häntä väsyttää... hän ryyppää meidän rahoja ja väittää että minä tuhlaan ne kaikki kirpputoreille, josta kylläkin ostan lapsellemme vain tarpeellista käyttötavaraa yleensä... huoh.. kaiken huipuksi olen raskaana. kyllä, ja tälle kyseiselle hirviölle...  en jaksaisi edes kirjoittaa kaikkea mutta tiivistettynä tämä ihana kumppani on väkivaltainen,hullu,juoppo, naista alentava,naista hakkaava, oman onnen onkija, pikku prinsessa jolla täytyy aina olla jääkaapissa meetvurstia tai minä kävelen kauppaan vaikka rankka sateessa hakemaa sitä hänelle.. miten pääsen eroon tästä hullusta? auttakaa minua onko jollain samantapaisia kokemuksia? onko tämä narsismia vai mitä? help!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä edelliseen ; seksi elämämmekin on sitä että hän "houkuttelee" minut sänkyyn lipomalla kieltään ja esittelemällä sukuopuoli elimiään.. hyi hitto ja minua inhottaa!!! ei paljoa kiinnosta antaa,oikea sika

Vierailija
2/24 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko ikinä kuullut rivivaihdosta ja isoista alkukirjaimista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sun lapsen isä voi olla hemmoteltu prinsessa?? En tajua edes otsikkoa ja teksti näyttää sellaiselta puurolta yhteen putkeen, etten jaksa lukea.

Vierailija
4/24 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä äijä pihalle

Vierailija
5/24 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten isän läsnäolo on lapselle hyväksi, jos on meinannut sun kimppuun käydä lapsen nähden? Hei lue tekstis ajatuksella läpi ja mieti uudestaan. Koko tilannetta. Ehkä tajuat.

Vierailija
6/24 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene turvakotiin jatkuva väkivallan uhka on syy mennä turvakotiin. Sieltä he neuvovat ja auttavat uuden elämän alkuun ilman sika äijääsi

Vierailija
7/24 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan helpompaa lähteä ennen kuin lapsi syntyy, auttaisiko siinä että saisit yksinhuoltajuuden? Näin arvelen, tietääkö muut?

Toivottavasti pahoinpitelyistä on todisteita, oletko käynyt lääkärissä? Käy seuraavan kerran.

Vierailija
8/24 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten olet sille taas raskaana...

Vierailija
9/24 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen lisää että älä jää odottamaan seuraavaa kertaa, tuli ajatusvirhe mulla. lähde lapsen kanssa heti kun mies on seuraavan kerran poissa.

Vierailija
10/24 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä tiedät kyllä, että tuo ei ole tervettä eikä hyväksi edes sille sun miehellesi, että saa tuolla tavalla elää.

PS: vankilassa ei hakata vaimonhakkaajia, melkein kaikki siellä mukiloi muijaansa vapaalla ollessa...

Vierailija
11/24 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy olla provo. kukaan ei voi olla noin tyhmä, ettei olisi jo lähtenyt aikaa sitten...

tuollainen mies kuuluisi maan alle

Vierailija
12/24 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu asiasta neuvolassa. Ole kerrankin rehellinen äläkä kaunistele. Voit päästä uuteen alkuun turvakodin kautta, sillä on aivan totta, että itse sinä olet jo sairastunut.

Älä yritä selitellä, että on se lapselle parempi näin. Kyllä sinä ymmärrät, että lapselle on vielä ahdistavampaa kuin sinulle.

Vierailija
13/24 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika, lapsenne ansaitsevat paremman elämän!!!! Pyydä kaikki apu mistä vain saat. Turvakodista, seurakunnalta, sossuilta jne. Kirkon perheneuvonta on ilmaista ja hyvää jos sinne pääsee, on aika varattua, pitää kertoa kaikki ongelmat koska jonoa on.  Siellä voi yksinkin käydä ilman ukkoa. Ohjaavat sitten lapsetkin avun pariin tarvittaessa. Lykkyä! 

Vierailija
14/24 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja et eroa, koska...?

Vierailija
15/24 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ap, tuollainen isä ja perhe-elämä on kaikkea muuta kuin hyväksi lapsille. En ymmärrä miksi et ole jo lähtenyt, ihan kauheaa elämää tollainen. Miksi tuhlaat elämäsi tuollaiseen paskaan?

Vierailija
16/24 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis kotiäiti ja laiska tekemään mitään?

Melko pahaa yleistämistä että sun mies on AIIIIIIINA sitä ja tätä ja sinähän olet uhri. Tiesit mitä mies on tehnyt joskus aikaisemmin ja nyt se on sinulle joku "lyömäase". Epäilen, mutta sinä tuskin edes huomaat kirjoituksessasi pieniä asioita: makaisit, ja mies komentaa ylös.. Hassaat rahaa mutta mies juo.. Mies huutaa ja kiroaa mutta sinä vittuilet. Kas!

Hyvä parisuhde ei vertaa, ei kersku. Mitenköhän usein sun miehelle soitetaan että tule? Varmaan viikottain. Ja putkassakin on varmasti ollut parisuhteenne aikana usein. Että siitä kannattaa noin kirjoittaa. Miehelläsi ja SINULLA on selvästi ongelmia. Et voi saada suhdetta toimimaan jos jatkat tuollaista alentavaa käytöstä toista kohtaan -ja se vaan lisää miehen mielenkiintoa lähteä kotoa.

Miksi puuro pitää keittää maitoon? Te kun tunnutte kierivän rahoissa.. Pitäisi mennä pariterapiaan, neuvolakin tarjoaa terapiaan koska teillä on pieni lapsi kuuntelemassa TEIDÄN MOLEMPIEN KÄYTÖSTÄ! Teidän kuuluisi saada raha-asiat loppumaan, mies menee alkoholiryhmään ja hoitoon jos ei voi olla juomatta, mutta alko vie teiltä rahaa siinä missä sinun shoppailusi. :( Kurjaa syyttelyä. 6 vuotta on vähän parisuhteessa ja sinun mukaasi valtaosa siitä on ollut päänaukomista ja sekoilua. Olette pieniä, teillä on tiukka vaihe elämässä mutta suhdetta kuuluu hoitaa. 

Jos sinä syyttelet millainen toinen on niin miksi mies tahtoisi ollakaan kanssasi? Oletko narsisti? Eikö miehesi voi elää ilman sinua? Mikä pakko teidän on olla toisienne kanssa? Rakastavaa käytöstä en nhnyt aloituksessasi. Syytät miestä, sinussa ei ole vikaa tietenkään (yksipuolisesti mies on k-pää). Puhut miehen menneisyydestä ja vedät sen ilmeisesti kotona teillä riidoissa nykyhetkeen. Kuulostat kylmältä ja kovalta.

Elämä on päätöksien tekoa. Kyllä se alkaa jo siellä kirpparilla ja kaupan olutosastolla mitä ostetaan.

Jos et tee kotona niin mies saa siitä sanoa! Mies ilmeisesti silti käy töissä. Uusi vauva ei kestä teidän elämässä NYT. Teet abortin ja sitten suhdetta kuntoon järkkäämään. Mahtoikohan raskautesi olla vahinko vai sinun päätös? Kohta poraat ettei mies sitä tahdo ja jos välittäisit arjestanne niin olisit ajatellut tätä aikaisemmin.

Vierailija
17/24 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä todella typerä yksilö. Ei ole tullut pieneenmieleenkään lähteä lätkimään? Ja miksi teet lapsiakin vielä hänen kanssaan? Syytä itseäsi huonosta elämästäsi

Vierailija
18/24 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala heti etsiä itsellesi asuntoa, vaikka turvakodin kautta/avustuksella. Sinun on helpompi muuttaa ja aloittaa uusi elämä nyt kun ei ole vielä vastasyntynyt vauva kainalossa.

Vierailija
19/24 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta saamme lukea uutisista kuinka mies tappoi koko perheensä.. Hei haloo!!? Mieti sun lapsia edes! Tommonen mies on vaarallinen ja lapsille jää kauheat traumat, jopa loppuelämäksi! Sitäkö haluat, pilata lastesi elämän? Ja tuskin itsekään nautit tuollaisesta elämästä.. Nyt heti tekemään salaa suunnitelmaa (älä kerro miehelle!) ja lähdet turvakotiin etkä ikinä enää palaa!

Vierailija
20/24 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh. Tuntuu pahalta aina kun joku kirjoittaa jäävänsä lasten vuoksi. Lasten vuoksi pitäisi nimenomaan lähteä! Se isä voi olla isä joka toinen viikonloppukin, mutta tuollainen arki.. Lapset sitä sitten terapiassa aikuisena puivat, jos ovat onnekkaita ja osaavat hakea apua.

Turha sitä varmaan sanoa, et kuitenkaan uskalla lähteä. Mutta älä käytä lapsia tekosyynä sille että jäät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi