Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Murhaajan seurassa on kieltämättä raskasta olla.

Vierailija
03.08.2020 |

Tunnen yhden murhaajan ketä ei ole tuomittu murhasta, hän on mukava mutta raskasta seuraa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lähin työkaveri on tappanut ihmisen. Useamman viikon pilleri- ja viinareissun jälkeen lähti ryyppyporukassa eksältä henki. Hyvinkin raa´asti.

Hän oli pari vuotta alkuun nilkkapannan kanssa töissä ja nykyään sitten ilman... Aivan käsittämätöntä ajatella, että tämä ihminen on oikeasti tappanut jonkun. Kaipa ne aineet sitten sekoittavat pään oikeasti niin pahasti, että ihminen muuttuu totaalisesti. Nythän tuo on ollut raitis vankilasta pääsyn jälkeen.

Mä viihdyn hänen seurassaan, pidän jopa hänestä monella tavalla ja samalla kauhistelen. En ole lapsiani tämän lähelle päästänyt, vaikka muut duunikaverit pitävät tätä "hyvänä mummona". Mutta he eivät tiedä koko totuutta, ovat tulleet meille vasta jälkeenpäin duuniin, enkä mä tai esimies olla juoruiltu asiasta.

Kerran tuo itse sanoi pikkujouluissa, että kun hänellä on sitä vankilataustaakin... Monet jäi suu auki katsomaan sitä ja nauraa pärähtivät. Hyvä vitsi. Eivät edes uskoneet vankilassa oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi