Onko Aku Hirviniemi itseään täynnä oleva tyyppi
Kommentit (20)
En tunne. Ja tuskin kukaan muukaan tältä palstalta.
On nykyään tosi ärsyttävä! Ne sen youtubevideot on nolostuttavia.
Onkohan rasittava, monet itseään täynnä olevat ovat
Niina Lahtisen kanssa olivat sopiva pari, yhtä kahjoja. Uusi kihlattu Sonja Kailassaari vaikuttaa ihan liian järkevältä, ihmettelen mitä Sonja näkee Akussa? Mutta rakkaus on kuulemma sokea.
Vierailija kirjoitti:
Niina Lahtisen kanssa olivat sopiva pari, yhtä kahjoja. Uusi kihlattu Sonja Kailassaari vaikuttaa ihan liian järkevältä, ihmettelen mitä Sonja näkee Akussa? Mutta rakkaus on kuulemma sokea.
En tunne Hirviniemeä henkilökohtaisesti. - Minua kiusaa se, että luulen ja uskon tietäväni hänet, koska olen nähnyt hänet liian monta kertaa esiintyvän ja olevan naurettavan (tai naurattavan) roolissa. - Oikeastaan ainoa poikkeus, jonka saatan muistaa oli hänen roolinsa Aku Louhimiehen ohjaamassa Tuntemattomassa sotilaassa Hietasen rooli, jossa hän pärjäsi minusta ihan hyvin...
On myös jännä aatella miten mielikuvat aina syntyvät, jos ja kun aattellee myös niin, että Hirviniemi on koulutukseltaan maisteri kun taas kumppaninsa Kailassaari on (ruotinkielinen) ylioppilas.... Mutta moni pitää empimättä hetkeäkään Hirviniemeä Kailassaareen verrattuna oppimattoman junttina.
En tiedä, mutta se sen uusi muija on järkyttävä.
No soita ja kysy, äläkä täällä sössötä. Huoh....
No ei kuulu mun kaveripiiriin, joten mahdoton sanoa.
Aku on pettäjä, pettänyt Niinaa ja varmaan myös Sonjaakin.
Ei ole itseään täynnä vaan pelkkä tyhjä kuori.
On ja niin on myös Krista Kosonen
Ärsyttävä, liikaa esillä, pissa noussut päähän.
Mä ainankin tykkään Akusta.
Ja Sonjan kanssa ovat kivanoloinen pari.
MTV3.n aamuohjelman haastattelussa Luokkakokouselokuvan tiimoilta nosti esiin itseään