Murhaajan seurassa on kieltämättä raskasta olla.
Tunnen yhden murhaajan ketä ei ole tuomittu murhasta, hän on mukava mutta raskasta seuraa.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Ihan piti tänne asti tulla kehumaan, miten tunnet jonkun oikein extrajännän?
Mietin sitä tässä itsekkin.
Voi olla ihan tappavan tylsää seuraa.
Millä tavalla tämä raskaus ilmenee?
Mä en edes nimettömänä nettiin kirjoittelisi. Vasikka.
Vierailija kirjoitti:
No asiat eivät luista miten pitäisi, pitää onnistua olemaan murhaajan itsesäälissä ja olla valmis säälimään jollain empatialla.
Asiat eivät yksinkertaisesti luista.
Jännä tuo Luis sana suomessa, se on maapallon yksi yleisimmistä nimistä ja suomessa sitä Luistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Bitch I slide.
Loiustaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No asiat eivät luista miten pitäisi, pitää onnistua olemaan murhaajan itsesäälissä ja olla valmis säälimään jollain empatialla.
Jännä tuo Luis sana suomessa, se on maapallon yksi yleisimmistä nimistä ja suomessa sitä Luistetaan.
Mitä tarkoitat ' asiat eivät luista' ja 'onnistua olemaan ..itsesäälissä'? Onko hlö noin yleisesti ottaen negatiivinen, eli kaikki on jotenkin hänen mielestään häntä vastaan jatkuvasti ja kerjääkö huomiota jollain tapaa itselleen kokoajan?
Vierailija kirjoitti:
Loiustaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä tuo Luis sana suomessa, se on maapallon yksi yleisimmistä nimistä ja suomessa sitä Luistetaan.Mitä tarkoitat ' asiat eivät luista' ja 'onnistua olemaan ..itsesäälissä'? Onko hlö noin yleisesti ottaen negatiivinen, eli kaikki on jotenkin hänen mielestään häntä vastaan jatkuvasti ja kerjääkö huomiota jollain tapaa itselleen kokoajan?
Olen nähnyt pahempìakin/pahemmankin murhaajia/murhaajan joilla on enemmän loistetta tiellään.
Vierailija kirjoitti:
Ota lääkkeet.
Taidan ottaakin nyt.
Poliitikko ?
Zinc
Niitähän ei koskaan tuomita erheistä, he ainoastaan kantavat vastuun, jatkamalla vastuullisesti samoissa tehtävissä, ettei maa kaadu.
Murhasta koituvan anteeksipyyntämisen ja esille tulon hetki ei ole mikään maineikas hetki. Sellainen vie paljon energiaa ja on raskasta. Ap
Laitetaanko rajat kiinni vai ei ?
Zinc
Joku tulee kyllä kuolemaan, jos auki pidetään ;)
Vierailija kirjoitti:
Osasit itse tulla tänne kehumaan miten kehuttju on ekstrajännä.
Vierailija kirjoitti:
Ite oot kàmeli! Öhöm!kamelinpasķa!
Vierailija kirjoitti:
Poliitikko ?
Zinc
Niitähän ei koskaan tuomita erheistä, he ainoastaan kantavat vastuun, jatkamalla vastuullisesti samoissa tehtävissä, ettei maa kaadu.
Ei ole politiikko. Voisi kyllä olla.
Ei politiikot murhaa.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanko rajat kiinni vai ei ?
Zinc
Joku tulee kyllä kuolemaan, jos auki pidetään ;)
Rajat kiinni!
Todella omituinen ketju, ettenkö sanoisi..