Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, "paljon" syövä hoikka. Mitä ole tänään

Vierailija
14.07.2013 |

syönyt ja kuinka paljon?

Oletko syönyt tavallista vähemmän, enemmän vai keskivertomäärän?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 00:30"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 00:12"]

N. 15 korvapuustia ( leivoin kolme pellillistä, jäi huomiseksi vielä.) 5 leipää, kolme lautallista kanaa ja pastaa, 1 pantteri-karkkipussi. Juomana maitoa alle litra (oli vähissä) ja mehua. 

Olen syönyt tänään normaalia vähemmän, nukuin myöhään, ja on ollut kiirettä/ stressiä koko ajan. 

Painoni n. 50 kg. 

[/quote]

Paljonko liikut?

Onko sulla lapamato vai kilpirauhasen liikatoiminta?

[/quote]

kilpirauhasen liikatoimintaa ei ole, lapamadosta en tiedä, mutta vuosia vanha mato jo olisi. Nyt kuitenkin selvisi, miksi söin eilen niin vähän, tulin nimittäin kipeäksi. 

Vierailija
2/58 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

* Aamulla 2 ruisleipää, jossa päällä kinkkua, juustoa ja kurkkua, jogurtti sekä pieni siivu mansikkapiirakkaa.

* Ennen ruokailua Snickers-patukka.

* Ruuaksi töissä 3 perunaa, jauhelihakastiketta, salaattia, 2 leipää ja jälkkäriksi vielä mansikkapiirakkaa.

* Ruuaksi kotona tonnikalasalaattia, näkkileipää juustolla...

* Illalla puolikas suklaalevy, pari kourallista pähkinöitä ja ruisleipä kurkulla.

Aika normaalia syömistä... Syön päivittäin jotain herkkuja esim. suklaata. Ja aika paljon leipää. Eli tosi hiilaripitoista kyllä... :( Olen 165 cm ja painan 53 kg. Moni kauhistelee kyllä annoskokojani ja jatkuvaa mässyttämistä, kun en liho. Olen 30v. ja elänyt teini-iästä asti näin eli paljon syömällä ja siideriäkin kuluu kyllä... En edes liiku paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

171cm, 52kg

aamulla 2 isoa kupillista maitokahvia hyla täysmaidolla, 2 reissumiestä emmentalilla mikrossa lämpimiksi kypsennettyinä. Tykkään et juusto tirisee kiinni leipään. 1 skyr vanilja-rahka. 

Lounaaksi iso lautasellinen täysjyväpastaa pestokastikkeella ja fetajuustokuutioilla. 6 mansikkaa.

välipalaksi puoli pakettia vaahterasiirappi-saksanpähkinä jäätelöä.. hups. Ja 2 hapankorppua. 

Illalliseks pinaatti-feta-munakas, pari palaa patonkia, salaattia paprikamajoneesilla ja suklaapirtelö. 

Tän lisäks noin 3 litraa vettä pitkin päivää ja illalla vähän lakritsinjuuriteetä. 

Vierailija
4/58 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 3/4 patonkia, suklaavanukkaan, lautasellisen pastaa ja kaksi riisipiirakka + pari keksiä. Olen juonut kahvia, teetä, mehua ja vettä.

Aika normi kalorimäärä varmaan tullut, mutta yleensä syön paljon terveellisemmin. Tänään en ehtinyt kauppaan joten piti syödä mitä kaapeista löytyi :/

Vierailija
5/58 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 08:10"]

Eiliset syömiset, oli vähän erikoinen päivä :D

Aamulla turkkilaista jugurttia siemenillä ja leseillä. Juoksulenkin jälkeen purkki Lidlin jugurttirahkaa (sokeriton valmiste). Iltapäivällä iso annos jätskiä kastikkeella, kermavaahdolla ja suklaarakeilla. Illalla pizza. Siis kokonainen pizzerian pizza.

Ei siis normaali päivä.

[/quote]

Tänään normaalihko päivä:

Aamupalaksi partis ja hödyt, lounaaksi salaattia, höyrytettyjä kasviksia ja possua grillattuna noin 150g. Vaaleaa patonkia aika monta palaa voin kanssa. Kahvia ja 6 keksiä. Iltapalaksi jugurttirahka. Vapaapäivä juoksemisesta.

Vierailija
6/58 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla proteiinijuomaa, lounaalla kanaa+riisiä, iltapäivällä smoothien jossa proteeinijauhetta, mustikoita ja oliiviöljyä, lisäksi noin muuten litra mustikoita, illalla kanaa+ riisiä, 25 g sokeritonta suklaata. Nälättää, oon vissiin syönyt ihan liian vähän mutta jotenkin ei tule syötyä tarpeeksi. En muutenkaan pyrkisi niinkään laihduttamaan vaan  miettimään terveysvaikutuksia mitä huono ruokavalio aiheuttaa (itseltäkin puuttuu kaikki kasvikset esim.), kuten vaikka syöpää. Pelkkä laihuus ei todellakaan tarkoita, että ihmisen kroppa olisi terve ja hyväkuntoinen tai edes näyttäisi hyvältä- kenties onkin huonompi homma jos voi syödä mitä vain lihomatta koska sitten vetää kitusiinsa vaikka mitä terveydelle vaarallista shittiä, itsekin olen näin tehnyt "kun en liho".

Vierailija
7/58 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kaksi kuppia kahvia mustana, kaksi jyväsämpylää margariinilla, salaatilla, kurkulla ja tomaatilla sekä kaurapuuroa. Aamupäivällä napostelin noin puoli paketillista suolakeksejä ja irtokarkkipussillisen lopuskat, siinä oli ehkä kourallinen. Puoliltapäivin kahvia ja pala pullapitkoa. Kahden maissa lautasellinen tofu-nuudeli-kasvispaistosta ja kurkku-tomaatti-salaattia, sämpylä margariinilla ja kurkulla, pari lasillista ananasmehua. Vähän myöhemmin taas kahvia. Kuuden maissa pinaattikeittoa, kananmuna, kaksi sämpylää margariinilla ja kurkulla tai tomaatilla, ananasmehua, maitorahkaa ja lakkoja. Iltapalaksi kahvia ja iltamässynä suolakeksejä, syön varmaan tuon tänään aloitetun paketin loppuun.

Vierailija
8/58 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes mitenkään erityisen hoikka (166/57), mutta vastaan kuitenkin.

Aamupalaksi pala ruisleipää juustolla, salaatilla ja kurkulla, kuppi maitokahvia ja 1,5 dl hillasoppaa.

Lounaaksi karjalanpiirakka voilla, juustolla, salaatilla ja kurkulla, pala raparperipiirakkaa ja pieni pala jätskiä (oli vieraita ja siksi herkuttelu)

Päivälliseksi makaroonilaatikkoa ja salaattia.

Iltapalaksi ruisleipä lohella ja nektariini.

Vettä pitkin päivää 1.5 litraa.

Normisyömiset tänään.

Vierailija
9/58 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita määriä syötte. Itse syön paljon vähemmän kuin suurin osa teistä laihoista ja olen lievästi ylipainoinen :(

Vierailija
10/58 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita määriä syötte. Itse syön paljon vähemmän kuin suurin osa teistä laihoista ja olen lievästi ylipainoinen :(

Vierailija
11/58 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/58 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla runsaskuituinen sämpylä, floraa, palvikinkkua ja tomaatti.

Keskipäivällä noin 3 dl marjoja ja vaniljakastiketta.

Kahden aikaan 300 g kaalipataa sekä kolme nakkia

Kuuden maissa kaksi ruisleipäpalaa, päällä yhteensä lähes 100 g munajuustoa + tomaatti

Kahdeksalta purkillinen persikkaviipaleita ilman mehua

Söin vähän tavallista vähemmän. Olen ikäisekseni hoikka, mutta nuorten mielestä sotanorsu = painoindeksi 23.

Vierailija
13/58 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon syöny tänään todella vähän eli

-aamulla paahtoleipää, voita, kinkkua. Päivällä makaronilaatikkoa ehkä pari desiä. Iltapäivällä makkara, hörppy limsaa, kourallinen suolapähkinöitä, kahvia. Illalla pienenpieni possunpihvi, päällä nokare valkosipulivoita. Illalla yksi olut. Tänään on masentanut koko elämä, siksi olen syönyt näin vähän. Ei ole ollut nälkäkään. Normaalisti syön reiluja annoksia ja 2-3 jäätelöä päälle. Painoindeksi 19, ikää 32

Vierailija
14/58 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kahvia, päivällä pizzan ja yhden suklaapatukan, iltapäivällä kahvia, rullakebabin (salaa), lohivoileipiä, tv-sekotuspussin, kolaa ja jäätelön. Iltapalaksi join kaksi puolen litran olutta.

Mitat on 195cm ja 87Kg, teen fyysistä työtä.

Vierailija
15/58 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

163cm/50kg

Varhaisperunoita (n. 8-10)
3 wilhelm-chilijuustomakkaraa
Purkillinen kermaviiliä, jossa sipulia
Lidlin mansikkajäätelöä (0,5 l)

Kahvia pari kuppia
Mehua useampi lasi
Vettä..

Vierailija
16/58 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka tarkoittaa nykyään tätä asiaa; nainen/mies on alle nollakokoa (euroopan mitoissa 25), pyrkimys olla kevyin ruumis arkussaan täydellisessä kropassa.

Entisajan hoikka oli normaalipainoinen, mutta nykyään normaalipainoiset ovat kokoa "lihava".

Anteeks, mut mikä on menny vikaan?!

Vierailija
17/58 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 00:15"]

hoikka tarkoittaa nykyään tätä asiaa; nainen/mies on alle nollakokoa (euroopan mitoissa 25), pyrkimys olla kevyin ruumis arkussaan täydellisessä kropassa.

Entisajan hoikka oli normaalipainoinen, mutta nykyään normaalipainoiset ovat kokoa "lihava".

Anteeks, mut mikä on menny vikaan?!

[/quote]

Ei kyllä päde miehiin ja on muuten sekava sepustus....

Vierailija
18/58 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon hoikka joo... Tämän päivän nukuin melkein kokonaan, kun nukutti, palailin just reissusta. Unen välillä mennyt seuraavaa:

Normiaamiainen eli

- kolme palaa ruisleipää. kaksi niistä runsaalla seesamitahnalla siveltyinä, yhden päälle kerros salaneuvos-juustoa
- paprika- ja kurkkuviipaleita leipien päälle
- 2 omenaa
- 1 purkki hedelmärahkaa
- iso kourallinen naturel-pähkinäsekoitusta
- monta kuppia maitokahvia. vähän pikakahvia väriksi, paljon maitoa.

Välipalaksi pussillinen kolakarkkeja. Nam!

Lounaaksi syön yleensä jotain itsetehtyä kana/kalawokkia, mutta tänään unenpöpperössä paistoin vain kolmen munan munakkaan. Sekaan sipulia, kesäkurpitsaa ja paprikaa, rouskutin alas kahden seesamitahnaruisleipäviipaleen kanssa.

Päivällisestä en vielä tiedä. Päätän sitten kun alkaa olla nälkä: mä siis tässä oon vasta lounasta nauttimassa :D

Yhteenvetona: epäsäännöllinen elämänrytmi, johon kuitenkin aina kuuluu iso ja täyttävä aamiainen. Päivän aikana syön mitä sattuu missä sattuu, joskus enemmän ja joskus vähemmän. Kahta samanlaista päivää ei ole. Paheena on irtokarkit, erityisesti salmiakki.

Vierailija
19/58 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

175cm, 53kg

Vastaan silti vaikka tämä päivä mennyt pienemmällä ravinnolla. Varmaan flunssaa tiedossa kun ei ruoka maistu, ja kurkku ikäävän tuntuinen.

Aamupala: kaurapuuro, jonka sekaan pilkottu yksi banaani, noin desi pakastemarjoja ja 1 rkl hunajaa. 4 kuppia maitokahvia ( täysmaidolla )

Välipala: omena

Lämminruoka; keitetty parsakaali, 3 keitettyä porkkanaa, 5 keitettyä tankoparsaa, 2 paistettua kanamunaa, paistettu kylmäpuristetussa rypsiöljyssä, mausteena mustapippuria ja ruususuolaa.

Välipala: mustikoita ja turkin jugurttia

Vihreää teetä kulunut päivän mittaan noin 8 kupillista.

Iltapala: 4 palaa jälkiuunileipää, oivariinia levitteenä, päälle viipaloitu tomaatti, tuorekurkkua, 2 keitettyä kanamunaa ja polar-juustoa. Lämminkaakao tehty puoliksi veteen ja puoliksi maitoon.

Eilen tuli huitastua 2 suklaalevyä päivän aikana!!! :D

Vierailija
20/58 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 07:47"]

164cm / 48kg

Tänään en oo ehtinyt syödä kun pari juustovoikkaria ja pari kuppia kahvia.

Eilen:

aamulla pari voileipää (oli ehkä kalkkunaa tai juustoa päällä ja margariinia) ja kuppi kahvia

Lounaalla käytiin Chicoksessa, söin jonkun naudan pihvin smetanalla, uuniperunoita ja jotain vihanneksia. 

Välipalalla pelkkä kahvi ja juomana oli matkassa Cocista.

Iltasella käytiin vielä Mäkkärissä, söin BigMac-aterian.

Illalla ennen nukkumaanmenoa join kupin kahvia ja söin vissiin jonkun leivän käntyn ja pari nektariinia.

Normaalisti en nyt kovin usein syö ulkona, mut oltiin koko päivä reissun päällä :) Ja normaalisti syön vaan yhden lämpiman aterian, aamu- ja iltapalan, pari välipalaa ja ehkä yöpalan, jos valvon pidempään. Tosin on niitäkin päiviä, että elän voikkareilla (joka aterialla pari) ja pullalla... (ja hörppään pahimmassa tapauksessa proteiinit jostain urheilujuomasta :D)

Nykyään en nyt syö mitenkään älyttömiä määriä, mutta koko ajan on pelko persiissä, että paino lähtee laskemaan... Imetysaikana olen joka ikinen kerta laihtunut 43-kiloiseksi, vaikka miten yritin syödä... 

[/quote]

olen samanpituinen, ja painan kaksi kiloa vähemmän. kolme lasta. joka kerta synnytyksen jälkeen paino on tippunu takasin 46kg :( syön ihan normaalisti, joskus enemmän joskus vähemmän päivän aikana. ärsyttää olla kukkakeppi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme