Trump on vegaani ja tämä mättää ituhippejä
Trump juo alkukantaisista appelsiineistä taikamehua jossa on oikea ph-arvo ja siihen taikamehuun trumpilla on hyvät oikeasta muovista tehtyjä kanistereja. Trump syö roskaruokaa koska se on arvoltaan se ruoka muonaa eikä ravintoa kuten hänen mehunsa.
Media on kateellinen, Trump jaksaa vegaanisesti mennä tekemään päivittäin neuvotteluita appelsiinin voimin. Trump ei tarjoa mehuaan kellekkään, Trump on vegaani.
Trump paistaa pihvinsä well done jotta pihvistä tulisi muonaa.
Maapallo on kateellinen trumpille. Suomessakin ituhipit saavat vain tuorepuristettua appelsiinimehua kaupasta mutta ne eivät ole alkukantaisista appelsiineistä tehty. Vaikutusvaltaiset ituhipit miettivät että miten teljiä Trump organisaatio mutta appelsiinien tahmaisuus on mahtavempaa kuin tahmea kukka ja sisukkaampaa... Trump pystyy suojaamaan hänen appelsiinmaisuuden ja appelsiini dynastian salamurhilta. Oranssi on rakkauden energiakenttä ja rakkauden väri, samoin korkeimman varoituksen väri. Kuumat maturet pettävät miehiään kuin he fantasioivat trumpista juoden fanttaa ja toivoen pääsevän rakkaudessa fanttalla appelsiinien tasolle.
Appelsiini älykkyysosamäärä on jännä juttu. sitrusälykkyys.
Kommentit (8)
Ap on tainnut nauttia hieman liikaa taikamehua
Vierailija kirjoitti:
höpöhpöpöhpöhpö vegaani EI SYÖ hampurilaisia!
Ei ihan niinkään välttämättä.
Tajuatko sinä nihilisti että muona on kylläisyyden tunnetta korvaava ruoka mistä ei tule kylläiseksi eikä siitä saa runsautta/ravintoa?
Minä olen super vegaani ja minä murskaan hampurilaisen. En mene vegaanina ostamaan 75e wague pihviä ja kypsentämään sitä raa-aksi sisältä.
Voi että olet käpy!
Lihasta tehty muona ei ole lihaa!
Muanaa on myynnissä niin paljon koska muonasta on kylläisyydentunnetta kaikkien eri ruokavalioiden noudattajille ja minulla on vegaani ruokavalio ja omat muonat siihen. Jos ette kestä sitä niin te olette rehellisesti vaaraksi muille ja teidät pitäisi viedä vankimielisairaalaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko sinä nihilisti että muona on kylläisyyden tunnetta korvaava ruoka mistä ei tule kylläiseksi eikä siitä saa runsautta/ravintoa?
Minä olen super vegaani ja minä murskaan hampurilaisen. En mene vegaanina ostamaan 75e wague pihviä ja kypsentämään sitä raa-aksi sisältä.
Voi että olet käpy!
Muanaa on myynnissä niin paljon koska muonasta on kylläisyydentunnetta kaikkien eri ruokavalioiden noudattajille ja minulla on vegaani ruokavalio ja omat muonat siihen. Jos ette kestä sitä niin te olette rehellisesti vaaraksi muille ja teidät pitäisi viedä vankimielisairaalaan
https://fi.wikipedia.org/wiki/Veganismi
Veganismi on elämäntapa, jossa pyritään välttämään eläinperäisiä ainesosia sisältäviä tuotteita, kuten liha- ja maitotuotteita sekä nahkaa, villaa ja turkiksia[1][2] sekä eläimillä testattuja tuotteita, kuten kodin puhdistusaineita ja kosmetiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on tainnut nauttia hieman liikaa taikamehua
Ja sä oot psykoosis. mä en edes juo mehuja ravinnoksi. jos Trump tarjoisi minulle taikamehua niin sanoisin että anna Juha Sipilälle tai Sauli Niinistölle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että olet käpy!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Veganismi
Olen vegaani enkä kuulu yhtään mihinkään ismiin ja se on elämää ja elämä. Sinä voit ottaa ihan ittellesi sinun veganismin elämäntavoillasi elämättä elämääsi
Elämäntapa ei ole elämää
123 tarkastuskoodi