Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä tapana ostaa tuotteita kaupanpäällisen takia?

Vierailija
20.11.2025 |

Olen monen uutiskirjeen tilaaja ja niistä tulee välillä tarjouksia, joissa saa ilmaislahjan, jos tilaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hanki mitään vain sen takia, että saisin jonkun kaupanpäällisen. Jos tarvitsemani asian mukana tulee kaupanpäällinen, niin kiva, varsinkin jos se on joku kiva eiä mikään turhuus.

Vierailija
2/6 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin. Kun lehtimyyjä alkaa luetella kaupanpäällisiä, lopetan puhelun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua mitään kaupanpäällisiä. Ne on poikkeuksetta jotain rojua.

Eli en osta mitään vain siksi, että saan kaupanpäällisiksi rojua. En myöskään ole tilannut yhtään uutiskirjettä.

Ja jos ostan jotain tarpeellista, että myyjä yrittää saada kaupan tarjoamalla kaupanpäällistä, niin sanon, että otetaan se kaupanpäällinen pois ja alennetaan hintaa 50 €.

Vierailija
4/6 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikkea myydään nimenomaan kaupanpäällisillä. Messuilla kerran lehtimyyjä piti todella pitkän myyntipuheen. Saat kaupanpäällisiksi tämän ja tämän. Sitten vielä tämän. Eikä tässä vielä kaikki .. Lopulta siinä pöydällä oli 17 erilaista krääsää kaupanpäällisenä. Mahtoi myyjä ihmetellä kun sanoin ettei kiinnosta.

Vierailija
5/6 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupanpäälliset vois lopettaa kokonaan. Turhaa rojua ja ympäristöhaittaa, kun nakataan ne roskiin. Esim. lehtitilaukset ois kiva tehdä ilman niitä ja määräaikaisesti. Kun määräaika loppuu, niin lehdetkin loppuisi ilman erillistä ilmoitusta tai puhelinterroria.

Vierailija
6/6 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin kysyn itse kaupanpäälliseksi jotain halpaa, mutta tarpeellista tavaraa. Pesukoneen asentaja jätti ylimääräisen sovittimen, kun mainitsin, että olen sellaisen ostanut kolmeen kertaan ja joka kerta se on jäänyt vanhaan asuntoon.

Yleensä ottaen kysyn, voinko saada vielä paremman alennuksen ilman kaupanpäällisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi