Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tripla ollut floppi? Vai käykö siellä asiakkaita?

Vierailija
03.08.2020 |

Itse en ole käynyt, vaikka stadissa asun.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt monta kertaa ja aina on ihmisiä ollut käytävillä enemmän kuin kaupoissa. Monesti kaupoissa on henkilökuntaa ollut enemmän kuin asiakkaita. Mitään et kyllä menetä jos et siellä käy.

Vierailija
2/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän kolkko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut floppi. Mene katsomaan.

Vierailija
4/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut floppi, vaan menestys.

Jopa koronasta huolimatta.

Vierailija
5/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täynnähän se oli, ainakin ennen koronaa. Toisin kuin Redi, jossa itsekään en ole kertaakaan käynyt.

Vierailija
6/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on monella ketjulla (esim. Vila ja Emotion) todella pieni myymälä, mitä vähän ihmettelin.

Vierailija
7/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen! Ainakin ne puolalaiset vaatekaupat. Kerrankin vaatekauppa josta saa vaatteita.

Vierailija
8/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kävin lauantaina. Tungosta oli. Ravintoloihin oli jonot ulkona. Minusta se on mukava paikka ja nosti asumismukavuuttani Pasilassa huomattavasti. 

Vierailija
9/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn siellä ryyppäämässä baarissa joka päivä.

Vierailija
10/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole vielä kertaakaan käynyt. Ei ole mitään syytä mennä. Ei taida olla suomalaiset ihan järjen jättiläisiä, kun rakensi miljardin euron kauppakeskuksen nettiostamisen jatkuvasti yleistyessä. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_most_expensive_buildings

Mogiahan riittää, kun insinöörit ja merkonomit jyrää.

Vierailija
11/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn mä siellä cittarissa lähes päivittäin, kun duunista tulen.

Vierailija
12/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok käytettävyydeltään, mutta Helsingissä alkaa  jo olla liikaa ostoskeskuksia ja kuluttavista asiakkaista pulaa. Tripla painottuu minun kannalta liian paljon laaduttomaan pintamuotiin. Halvalla paljon! Mielestäni kosiskelee eniten nuoria ja köyhiä sekä velaksi hysteerisesti kuluttavia.

Vierailija
13/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastava aika koronan myötä ja kaupan digitalisaatio uhkana. Aika näyttää tienaako kauppakeskuksella oikeasti vai ei.

Vierailija
14/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must se on kiva

Vierailija
15/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tripla on rumuudessaan ja kolhoudessaan aivan järkyttävä esimerkki siitä ettei edes yritetä rakentaa viihtyisää kaupunkia. Joku/jotkut elää mukavasti loppuikänsä hyvin voideltuna, mikään muu, ei edes täysi puusilmäisyys ja ammattitaidottomuus, saisi ketään muuten hyväksymään tuollaista hirvitystä. 

Olen käynyt muutaman kerran, en löytänyt yhtään varsinaista liikettä (en ymmärrä miksi kaikki on pitänyt piilottaa jotenkin) mutta kaipa se on tarkoitettu läpikulkuliikenteelle. Koska erilaisia pikaruokapaikkoja ja kahviloita oli vaikka ja kuinka. Käykö lähistölle, muutaman kilometrin säteelle, rakennettavien asuinalueiden asukkaat Triplassa ostoksilla nähtäneen viiden vuoden päästä. 

Vierailija
16/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä yleensä asiakkaita on, ei ainakaan Redini tasoinen floppi. Itse kävin Viikissä eli kohtuu lähellä asuvana aluksi, mutta jotenkin vanhat kehien varren paikat Sello, Jumbo ja Itis on taas alkaneet enemmän vetää, on mukavampi mennä autolla niihin ja rauhallisempaa.

Vierailija
17/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mikä?

Vierailija
18/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvin vetää asiakkaita koronasta huolimatta. Itse pidän sitä Hesan parhaana. Yritin eilen kahville, en mahtunut. Asun ihan vieressä.

Vierailija
19/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haastava aika koronan myötä ja kaupan digitalisaatio uhkana. Aika näyttää tienaako kauppakeskuksella oikeasti vai ei.

Pelkästään pienellä Helsingin niemellä on kolme isoa kauppakeskusta. Lasketaan vielä päälle kaikki parikymmentä isoa kauppakeskusta lyhyen säteen sisällä keskustasta niin todellakin, voi kysyä onko järkeä. Kaikkiin ei tule ikinä riittämään asiakkaita. Pelkät joutilaat aikaansa kuluttavat eivät tuo yhdellekään liikkeelle tuloja. Suomalaisten ostokyky laskee koko ajan ja kauppakeskusten ajat alkaa olla takanapäin. Kansainvälisten (lähinnä kiinalaisten) sijoittajien kannalta on erittäin hyvä että vielä löytyy takapajuisia maita, kuten Suomi, joissa kuvitellaan että kauppakeskuksilla tienaa. Kehitysmaat on aina olleet tuottoisia sijoittajille.

Vierailija
20/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähin apteekkini on siinä. Suunnilleen samalla paikalla kuin vanhan aseman apteekki. Muuta en tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan