Onko tripla ollut floppi? Vai käykö siellä asiakkaita?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Täynnähän se oli, ainakin ennen koronaa. Toisin kuin Redi, jossa itsekään en ole kertaakaan käynyt.
Minä taas pidän Redistä. Siellä on paljon liikkeitä joita ei ole muualla ja joissa olen saanut todella hyvää palvelua.
Sanoisin että Redin aika on vasta tulossa. Ympärille tulee tuhansia uusia asukkaita joiden myötä asiakasmäärät tulevat kasvamaan reilusti. Siihen menee vielä kaksi, kolme vuotta mutta sen jälkeen REdissä riittää väkeä.
Ollaan ajateltu mennä Triplaan, kun käydään perheen kanssa Hesassa.
On siellä huntuväkeä vaikka kuinka joka paikassa.
En kauheasti pidä Triplasta. Se tulee hyvin kulkureittejeni varrelle, mutta se on liian iso. Joten käyn lähinnä vain neloskerroksen liikkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Käyn mä siellä cittarissa lähes päivittäin, kun duunista tulen.
Miten se onnistuu? Triplassa kun ei satu olemaan Cittaria.
Käymme Triplassa n. joka toinen päivä. Hyvin sieltä löytyy mitä kaipaa ja aika edullinenhan tuo on shoppailla. Hyvät ruokakaupat. Ei toki mitään maalaispeltojen laatikkoprismoja, josta väki kantaa kakkapaperinsa vaan laadukkaat kaupunkilaisten makuun olevat ruokakaupat. K Superin Böölen tuotteet ainakin ovat loistavia.
Ilman koronaa oltaisiin menty ensivisiitin jälkeen uudelleenkin. Lapset tykkäsi ja minäkin.
Aiemmin olemme asioineet lähinnä Omenassa.
Tässäpä kaiken ydin. Jos menee kauppakeskukseen niin sinne on päästävä autolla. Miksi ihmeessä lähtisin shoppailemaan, ruokaostoksille ja syömään jos joudun kantamaan ostoksia mukana liikkeestä toiseen ja ruokaillessa vahtimaan ettei ohikulkijat varasta kasseja? Päälle vielä julkisilla tuskainen matka kotiin, edelleen kasseja raahaten. Käyn välillä Triplassa ja Redissä, aina autolla. Jos niissä ei olisi pysäköintiä TAI sen hinta nousee tolkuttomaksi en kummassakaan enää käy.