Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tripla ollut floppi? Vai käykö siellä asiakkaita?

Vierailija
03.08.2020 |

Itse en ole käynyt, vaikka stadissa asun.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä yleensä asiakkaita on, ei ainakaan Redini tasoinen floppi. Itse kävin Viikissä eli kohtuu lähellä asuvana aluksi, mutta jotenkin vanhat kehien varren paikat Sello, Jumbo ja Itis on taas alkaneet enemmän vetää, on mukavampi mennä autolla niihin ja rauhallisempaa.

Tässäpä kaiken ydin. Jos menee kauppakeskukseen niin sinne on päästävä autolla. Miksi ihmeessä lähtisin shoppailemaan, ruokaostoksille ja syömään jos joudun kantamaan ostoksia mukana liikkeestä toiseen ja ruokaillessa vahtimaan ettei ohikulkijat varasta kasseja? Päälle vielä julkisilla tuskainen matka kotiin, edelleen kasseja raahaten. Käyn välillä Triplassa ja Redissä, aina autolla. Jos niissä ei olisi pysäköintiä TAI sen hinta nousee tolkuttomaksi en kummassakaan enää käy. 

Vierailija
22/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täynnähän se oli, ainakin ennen koronaa. Toisin kuin Redi, jossa itsekään en ole kertaakaan käynyt.

Minä taas pidän Redistä. Siellä on paljon liikkeitä joita ei ole muualla ja joissa olen saanut todella hyvää palvelua. 

Sanoisin että Redin aika on vasta tulossa. Ympärille tulee tuhansia uusia asukkaita joiden myötä asiakasmäärät tulevat kasvamaan reilusti. Siihen menee vielä kaksi, kolme vuotta mutta sen jälkeen REdissä riittää väkeä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ajateltu mennä Triplaan, kun käydään perheen kanssa Hesassa.

Vierailija
24/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä huntuväkeä vaikka kuinka joka paikassa.

Vierailija
25/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kauheasti pidä Triplasta. Se tulee hyvin kulkureittejeni varrelle, mutta se on liian iso. Joten käyn lähinnä vain neloskerroksen liikkeissä.

Vierailija
26/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn mä siellä cittarissa lähes päivittäin, kun duunista tulen.

Miten se onnistuu? Triplassa kun ei satu olemaan Cittaria.

Vierailija
27/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep

Vierailija
28/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme Triplassa n. joka toinen päivä. Hyvin sieltä löytyy mitä kaipaa ja aika edullinenhan tuo on shoppailla. Hyvät ruokakaupat. Ei toki mitään maalaispeltojen laatikkoprismoja, josta väki kantaa kakkapaperinsa vaan laadukkaat kaupunkilaisten makuun olevat ruokakaupat. K Superin Böölen tuotteet ainakin ovat loistavia. 

Vierailija
29/29 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman koronaa oltaisiin menty ensivisiitin jälkeen uudelleenkin. Lapset tykkäsi ja minäkin.

Aiemmin olemme asioineet lähinnä Omenassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi