Jaksaako siivooja siivota kotona
vai onko sotkuista vai meneekö rutiinilla omakin?
Kommentit (6)
Siivoan kotona vain viikonloppuisin. Pitäähän elämässä olla muutakin kuin pelkää siivoamista.
No en jaksa. Tosin oon aina ollut huono siivoamaan muutenkin, ellei siitä makseta palkkaa. ;)
Oonkin vain kesätöissä siivoojana. Se ammatti ei ole mikään kutsumus, jota haluaisin tehdä loppuelämäni. Nautin töissä siitä, kun työn jäljen näkee ja kun oon jonkun oikein pölyisen lattian mopannut puhtaaksi, mutta kotona siivouksen aloittaminen on vaikeinta.
Vaihtelevasti. Välillä laiskottaa ihan hirveästi mut ei meillä ihan hirveän likaiseksi koti pääse.
Mun äiti oli siivooja ja meillä olis varmaan ollut seudun sotkuisin huusholli ilman minua. Aika sotkuistam meillä silti oli. Äiti kyllä kävi jonkun koulutuksen ja vaihtoi kaupan alalle, mutta sotku pysyi.
Hahaa, monella muullakin on näköjään sama, eli kotona siivotaan vaihtelevasti. :-) Meillä on kotona yleensä sellainen ok siisteystaso, parissa tunnissa koti on kiitettävässä tasossa. Tai no, ikkunoita en ole jaksanut pestä lastenhuoneista vielä, sen voisi tehdä seuraavana pilvipoutaisena tyynenä päivänä, jos jaksan.. Ja lattioissa on taas varpaanjälkiä, jääkaapin ovi on läähmitty, samoin parvekkeen lasiovi ja ruokapöydän alla on murusia - ihan normaalia ja kotoista meillä ainakin on. :-)
Sanon aina asiakkailleni, että heidän ei tarvitse stressata minun tuloani ennen, Tykkään mennä sellaisiin kodikkaisiin ja asutun näköisiin koteihin ja siivota ne mukavan näköisiksi. Olen siivonnut myös kodeissa, joissa on edellisenä päivänä ihan selkeästi imuroitu ja missä pölyäkään ei löydy kuin hyvällä tuurilla. Pidän siivouksesta paljon, mutta kotona sen aloittaminen ei aina nappaa - jos on päivän aikana nostanut kolme kertaa imurin jo käyttöön, niin kotona imuroiminen alkaa jo tympimään.. :-)
mä ainakin jaksan ja haluan siivota,, tykkään asua siistissä kodissa