Ihmisellä, joka sanoo lihavia ihmisiä ja
jopa lihavia lapsia läskeiksi, on päässään jotain pahempaa kuin läski.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 17:29"]
Miksei luuviuluksi haukkumisesta saa tuomiota? sama kun joissain HUOM joissain tummaihoisten piireissä saatetaan haukkua "valkonaamoja"
[/quote] Luuviulu on yhtä asiaton ilmaus kuin läski. Molemmat istuvat svistymättömien typerysten suuhun. Asialliset ihmiset eivät moisia sanoja ikinä käytä.
Mä en kutsu ketään muuta läskiksi, edes ajatuksissani, muuta kuin omaa itseäni. Mun mielestä omaa itseään saa kyllä kutsua milä hyvänsä rumallakin nimellä, jos haluaa.
Ihmisillä ei ole tapana nimitellä toisia sen paremmin kukkakepeiksi kuin läskeiksikään. En puhuttele edes omaa peilikuvaani "oksettavaksi läskiksi" tai 178/57 poikaani anorektikoksi. Minä olen ylipainoinen ja poika on "hyvin solakka ja kapealanteinen"
Toiset huorittelevat tai makustelevat ihra- ja hiki-paska-pillu -sanoilla, mutta kyse taitaa silloin olla ihan muusta kuin kanssaihmisen ulkonäöstä -Huutelijan korvien välistä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 19:22"]
Pitää olla pikkasen pläski.
[/quote]
Pitää olla jotain mitä heiluttaa, mitä keinuttaa...
Jos sä oot liian laiha niin sua palelee aina....
Oon sitä mieltä, että läskin täytyy saada tietää totuus kehostaan. Joten saa sanoa laardikasa :)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 19:57"]
Oon sitä mieltä, että läskin täytyy saada tietää totuus kehostaan. Joten saa sanoa laardikasa :)
[/quote] Olet laadutonta roskaväkeä.
Mitä niitä asioita turhaan kaunistelemaan. Jos tämä sievistely ja asioilta silmien sulkeminen jatkuu, niin kohta on ihan hyväksyttävää, että bmi on siinä 35 pintaan, eikä kukaan saa huomauttaa tälle "vähän keskivertoa isokokoisemmalle henkilölle" yhtään mitään.
Kyllä läski ihminen on läski, kutsui häntä sitten millä nimellä tahansa.
Ylipainoiseksi sanominen on sievistelyä, jos ihminen on selvästi lihava. Lihava on ihan kurantti ilmaisu, jota käyttävät myös ravitsemustieteilijät ja lihavuustutkijat jne ammattilaiset. Läski on haukkumasana.
[/quote]
Ja luuletko ettei itse tiedä totuutta kehostaan ? Voi että olet tyhmä ihminen, pidät varmaan itseäsi niin muita parempana ! Ja sinutko on tänne tarkoitettu, jotta voit "läskeille" kertoa totuuden heidän kehostaan ?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 20:06"]
Mitä niitä asioita turhaan kaunistelemaan. Jos tämä sievistely ja asioilta silmien sulkeminen jatkuu, niin kohta on ihan hyväksyttävää, että bmi on siinä 35 pintaan, eikä kukaan saa huomauttaa tälle "vähän keskivertoa isokokoisemmalle henkilölle" yhtään mitään.
[/quote]
Näitä kommentteja, kun lukee ei voi uskoa, että valtaosa ( ? ) kirjoittelijoista on aikuisia ja tod.näk. äitejä, vaimoja ym. Sun kirjoitus kertoo susta mulle, että olet sivistymätön, ilkeä ja epäempaattinen ihminen. Mä luulen, että sun tehtäväsi ei ole kertoa kenellekkään ihmiselle sen ulkonäöstä mitään ja eiköhän lihavuudesta huomauttaminen ole esim. lääkärin asia, tuskin sinun. Ikävää, mutta en koskaan pitäisi sinusta enkä sinun kaltaisistasi ihmisistä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 20:25"]
[/quote]
Ja luuletko ettei itse tiedä totuutta kehostaan ? Voi että olet tyhmä ihminen, pidät varmaan itseäsi niin muita parempana ! Ja sinutko on tänne tarkoitettu, jotta voit "läskeille" kertoa totuuden heidän kehostaan ?
[/quote]
Sille omalle keholleen voi myös sokeutua. Samaan tapaan kuin anorektikko näkee itsensä läskinä, myös läski voi nähdä itsensä "ihan vaan vähän isompana" tai jopa normaalikokoisena. Lihava, tuhti, ylipainoinen, läski... mitä väliä, ihan samaa ne tarkoittaa, eikä läski ole yhtään sen huonompi nimitys.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 20:29"]
[/quote]
Näitä kommentteja, kun lukee ei voi uskoa, että valtaosa ( ? ) kirjoittelijoista on aikuisia ja tod.näk. äitejä, vaimoja ym. Sun kirjoitus kertoo susta mulle, että olet sivistymätön, ilkeä ja epäempaattinen ihminen. Mä luulen, että sun tehtäväsi ei ole kertoa kenellekkään ihmiselle sen ulkonäöstä mitään ja eiköhän lihavuudesta huomauttaminen ole esim. lääkärin asia, tuskin sinun. Ikävää, mutta en koskaan pitäisi sinusta enkä sinun kaltaisistasi ihmisistä.
[/quote]
Olenko väittänyt, että sanon ketään päin naamaa läskiksi? En sano, enkä edes lihavaksi tai muutenkaan kommentoi painoa. Silti sana läski on mulle ihan yhtä neutraali sana kuin ylipainoinen. Läski tarkoittaa lihavaa ihmistä. Voin puhua jostakin ihmisestä, että hän on todella läski, mutta en mene päin naamaa kommentoimaan painoa.
Jos olisin ylipainoinen, minua ärsyttäisi paljon enemmän nämä sievistelevät ilmaisut ylipainosta, kuten "iso tyttö", "pluskokoinen" "muodokas nainen".
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 20:44"]
Jos olisin ylipainoinen, minua ärsyttäisi paljon enemmän nämä sievistelevät ilmaisut ylipainosta, kuten "iso tyttö", "pluskokoinen" "muodokas nainen".
[/quote] Ja JOS lehmät lentäisivät, olisi lennonkohdolla vaikeampi työ kuin nykyään.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 15:28"]
[/quote]
Jep. Niitä kutsutaan aivoiksi.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 15:28"]
[/quote] Läskiset aivot eivät ole niillä ihmisillä kyenneet ottamaan vastaan edes peruskäytöstapoja saati alkeellista sivistystä.
Jep. Niitä kutsutaan aivoiksi.
[/quote]
[/quote]
kyllä me läskit tiedetään olevamme läskejä ilman teidän normaalipainoisten huomautteluakin
Miksei luuviuluksi haukkumisesta saa tuomiota? sama kun joissain HUOM joissain tummaihoisten piireissä saatetaan haukkua "valkonaamoja"