Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä et kehdannut kertoa edes terapiassa

Vierailija
14.07.2013 |

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 18:38"]

Minulla on paljon näitä asioita. Siksi olenkin miettinyt, että minun olisi varmaan parasta vaihtaa terapeuttia, mutta toisaalta olen kiintynyt häneen kaikessa ahdistavuudessaan.

En ole kertonut/vältän mainitsemasta mm.

- sitä että tupakoin

- että minulle on tehty abortti

- että mieheni juo oikeasti paljon enemmän kuin kerron

- että olen väkivaltainen

- että olen todennäköisesti jonkin sortin nymfomaani ja melkein jo hajottanut tämän suhteen sen takia

En pysty puhumaan terapiassa mistään mikä liittyy seksiin.

[/quote]

Oletko kertonut terapeutille, että sinun on vaikeaa puhua joistakin asioista? Kannattaisi kertoa. Hän voisi auttaa sinua ymmärtämään sen, miksi puhuminen on vaikeaa. Ehkä oppisit myös puhumaan niistä. 

[/quote]

Monelle terapeutillekkin on vaikea puhua seksistä, koska se ei kuulu koulutukseen. Eri asia on seksuaaliterapeutit ja seksologit.

Vierailija
42/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoittavien syönti ahdistukseen sai minut näpistelemään. Jotenkin impulssien hallinta meni ihan nolliin, ja myöhemmin en edes muistanut kaikkea. Normaalisti ei tulisi mieleenkään. Onneksi enää ei tarvitse syödä niitä, tunsin muuttuvani eri ihmiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin ekalle terapeutilleni aikanaan olevani ihastunut toiseen naiseen. Hän tuomitsi minua ja kehoitti "lopettamaan semmoiset hömpötykset" ja keskittymään ihan vaan perheeseeni. Sanomattakin varmaan selvää että se oli viimeinen käyntini ko. terapeutilla.

Myöhemmin kävin toisella, joka oli tosi hyvä, mutta tätä asiaa en koskaan nostanut esiin, vaikka se oli iso juttu elämässäni, luultavasti tuon ensimmäisen lyttäyksen takia. Onneksi oli muutakin käsiteltävää niin sain silti paljon irti terapiasta :).

Vierailija
44/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheterapeutille en saanut sanotuksi ärrää.

Vierailija
45/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että pelkään suihkuja. Siis en tavallisisia suomessa esiintyviä suihkuja, joissa on letkullinen suutinosa, vaan lähillä ulkomailla ja uimahalleissa esiintyviä yläsuihkuja, joita ei saa käteen. Samoin nämä suomessakin yleistyneet sadesuihkut ovat kammotus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan