Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä et kehdannut kertoa edes terapiassa

Vierailija
14.07.2013 |

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 18:49"]

On ihan viisasta osata rajata asioitaa. Kummallinen ajatus, että terapeutille pitäisi kertoa avoimesti "kaikki". Ei tarvitse. Mitä terapeutti tekee mm.tiedolla, että asiakkaansa tupakoi, tai että on tehty abortti (mikäli henkilön ongelmat eivät juuri keskeytyksen ympärille kulminoidu)? Ei kaikilla asioilla ole terapian edistymisen kannalta merkitystä!

[/quote]

Ei varmaankaan erikseen olekaan tarkoitus mainita, itse vain peittelen tuollaisia asioita viimeiseen asti.

-15-

Vierailija
22/45 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 18:22"]

LOL, onko terapiassa käynti palstalla yleistäkin?

Sen kyllä jotenkin uskoo kun lukee näitä juttuja :D

[/quote]

Pahimpia ovat käsitykseni mukaan ne, jotka pitävät itseään niin terveinä, että heillä on varaa pilkata niitä, jotka ovat ymmärtäneet oman avun tarpeensa ja hakeneet itselleen ammattiapua. 

Usein sanotaan myös, että "terveen" ja hullun erottaa ainoastaan yksi asia: diagnoosi. 

[/quote]

Niin, näissä "terveissä ja normaaleissa" on oikeasti todella tasapainottomia ja suorastaan häiriintyneesti käyttäytyviä ihmisiä aika paljon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/45 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismia en kehdannut kertoa. Masennuksen takia kävin

Vierailija
25/45 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin liittyvät asiat.

Vaikka olen pettänyt suhteen aikana ja yhdessä välissä hankin yhden yön juttuja baarista jatkuvasti. Seksikumppaneita on ollut kymmeniä.

Vierailija
26/45 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kehdannut kertoa näitä asioita;

- näen kodissani avaruusolion joka tuijottaa minua, sillä on jotain suunnitelmia

- kodissani on paljon henkiä, ne ärsyttää minua välillä

- juttelen näille hengille paljon silloin kun olen yksikseni

- joskus kun katson jotain henkilöä silmiin, tuntuu että pystymme lukemaan  toistemme ajatukset. En uskalla ikinä tämän takia katsoa terapeuttiani silmiin.

- olen käyttäytynyt seksuaalisesti joskus todella holtittomasti

- masturboin välillä monta kertaa päivässä

- käytän välillä liikaa alkoholia

Nämä kaikki on totta.

Vierailija
27/45 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluista pakkomielteustäni. Esim että saatoin joskus kytätä mukamas rumia hampaitani kailki päivät. Nyt katselen lapsen luomia. En kehtaisi sanoa muuta kuin että neuroottisia ajatuksia on. Tosin en nyt käy terapiassa. Pääseekö ihminen muuten toistamiseen kelan tukemaan terapiaan? Olen läpikäynyt yhden kirvatun jakson vajaa 10 v sitten. 

Vierailija
28/45 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro mitään, etenkään sitä että olen slteorioihin uskova vainoharhainen hullu joka ei halua mitään tietojaan yhtään kenenkään raportteihin koska ne ei millään voi olla salaisia vaikka salassapidettäviä olisikin! Kaikki viranomaiset ne saa tietää aina mutta kuka muu vielä..

Vierailija
29/45 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken muun kerroin, paitsi sen että koin terapeuttiani kohtaan seksuaalista vetoa :D. hän kuuskymppinen ja minä parikymppinen!

Vierailija
30/45 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka voit käydä terapiassa kertomatta mitään? Vai käytkö taikinaterapiassa? 

Vierailija
31/45 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:37"]

En ole kehdannut kertoa näitä asioita;

- näen kodissani avaruusolion joka tuijottaa minua, sillä on jotain suunnitelmia

- kodissani on paljon henkiä, ne ärsyttää minua välillä

- juttelen näille hengille paljon silloin kun olen yksikseni

- joskus kun katson jotain henkilöä silmiin, tuntuu että pystymme lukemaan  toistemme ajatukset. En uskalla ikinä tämän takia katsoa terapeuttiani silmiin.

- olen käyttäytynyt seksuaalisesti joskus todella holtittomasti

- masturboin välillä monta kertaa päivässä

- käytän välillä liikaa alkoholia

Nämä kaikki on totta.

[/quote]

Viittitkö sanoa sille avaruusoliolle, että tulee käymään täällä? Mul ois asiaa sille.

Vierailija
32/45 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 32! Hyvä idea :) Seuraavan kerran kun se tuijottaa mua suurilla silmillä kysyvällä katsellaan, voi ystävällisesti ohjata sen teille :) Mikä sun osoite on? T.31

Vierailija
33/45 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että minulla oli kokonaan kaksoiselämä. Siis sen terapiankin ohella. Toinen minä. Se toinen oli eläkkeellä ja osti sijoitusasunnon. Salassa jopa mieheltä. Petti ja valehteli sujuvasti.

Vaihdoin terapeuttia ja hänelle uskalsin puhua paremmin. Hän ei tosin ymmärrä kaksoisolennon vakavuutta ja kärsimystä mitä asioiden salailu aiheuttaa. Nyt yritän pikkuhiljaa integroida asioita itseeni ja yhdeksi kokonaisuudeksi.

Vierailija
34/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 22:38"]

Että minulla oli kokonaan kaksoiselämä. Siis sen terapiankin ohella. Toinen minä. Se toinen oli eläkkeellä ja osti sijoitusasunnon. Salassa jopa mieheltä. Petti ja valehteli sujuvasti.

Vaihdoin terapeuttia ja hänelle uskalsin puhua paremmin. Hän ei tosin ymmärrä kaksoisolennon vakavuutta ja kärsimystä mitä asioiden salailu aiheuttaa. Nyt yritän pikkuhiljaa integroida asioita itseeni ja yhdeksi kokonaisuudeksi.

[/quote]

Oliko se toinen sitten töissä, kun toinen oli eläkkeellä? Kiinnostaisi kuulla lisää.

Terv. myös kaksoiseläjä

Vierailija
35/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkoneuroosistani ja nuoruuden kauheista seksikokemuksistani. muutenkin riitti kyllä kerrottavaa, ei sillä.

Vierailija
36/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhun teraputilleni kaikesta muusta paitsi siitä, että minulla on parisuhteeni ulkopuolella seksisuhde.

Vierailija
37/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin terapeutille kaikesta muusta, mutta en kertonut vahingollisesta ja pakkomielteenomaisesta internettuttavuudestani.

Vierailija
38/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut puhua terapeutille paljon mistään. En tiedä, oliko syynä se, että henkilökemiamme eivät toimineet, vai siitä, että oon aika toivoton tapaus, mutta varsinaista terapiasuhdetta ei tainnut välillemme syntyä. Kuitenkin terapeutti puhui, niin kuin sellainen olisi olemassa ja se kyllä ärsytti. Kyllähän hänen olisi pitänyt ammattilaisena ymmärtää, ettei sellaista välillämme ollut.

Mulle olisi varmaan ollut parempi jonkin muun kuin analyyttisen koulukunnan terapeutti, tai vaikka sellainen, joka olisi jotenkin pystynyt välillä ottamaan jonkin muun kuin analyyttisen terapeutin roolin. En osannut puhua ja terapeuttikin oli sitten vain hiljaa.

Vierailija
39/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt kertomaan, että pidin terapeuttia nirppanokkaisena hienostorouvana, jonka olemus viestitti minulle, ettei hänellä ollut mitään yhteyttä tavallisen ihmisen tavalliseen elämään. En pystynyt kertomaan, että olin valinnut itselleni väärän terapeutin hienon ansioluettelon perusteella, kun olisi pitänyt luottaa ensimmäisen minuutin aikana virinneeseen tunnelmaan. Mistään seksiin liittyvästä en pystynyt puhumaan.

Vierailija
40/45 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että minua on lapsena seksuaalisesti käytetty hyväksi. Hävettää niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän