Esitätkö hurmaavaa saadaksesi haluamasi?
Asiakaspalvelutehtävissä toimivana miehenä minua kiinnostaisi tietää, kuinka usein naiset pelkästään esittävät hurmaavaa saadakseen haluamansa. Ei ole mitenkään harvinaista, että kohdalle osuu iloinen, nauravainen ja empaattinen naisihminen, josta jää jälkeenpäin tunne, että tykkäsiköhän tuo oikeasti minusta pikkasen. Olinko jotenkin olemuksellani ansainnut hurmaavan kohtelun? Vai onko se vain monien naisten luontainen käytöstapa, jolla he voittavat miehen hetkeksi puolelleen, ajattelevat ehkä mielessään että mikähän ääliö tuokin on, ja lähdettyään unohtavat koko jutun samantien.
Kommentit (2)
Mä olen oppinut tuon tavan vasta vanhempana, siis liki viisikymppisenä. Varmaan fiksummat naiset tajuavat sen jo nuorina, mutta osa nuorista naisista on varmaan kuten minäkin, eli ihan vilpittömiä. Oikeastaan vasta viime vuosina olen tajunnut, että jotkut pienet jutut sujuvat paremmin, kun käyttäytyy tietyllä tavalla erityisesti miehiä kohtaan. Juttu toimii tietysti myös toisin päin. Kivasti käyttäytyvää miestä on mukava palvella. Työn takia minäkin teen välillä asiakaspalvelutyötä.
Mun ei tarvi esittää mitään, luonnostani olen vähän flirtti naisillekin ja teen yleensä hyvän ensivaikutelman ja tavallisesti saan haluamani (esim. työpaikan olen saanut aina kun olen haastattelussa ollut).