Epäilen, että puolisoni exä on narsisti/psykopaatti
Kommentit (33)
Tällä palstalla se on hyvin yleistä. Harvinaista taitaa, olla ettei sellaista miettisi exästään. Mitä sitten jos olisi, jos se kerran on ex?
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla se on hyvin yleistä. Harvinaista taitaa, olla ettei sellaista miettisi exästään. Mitä sitten jos olisi, jos se kerran on miehen ex? Mikä on se syy, mikä siinä haittaa teidän tämän hetkistä elämää?
Eiköhän se oo helpompi jättää vaan ne hankat ex puolisot sinne menneisyyteen ellei sitte ole jotain hyvää syytä minkätakia siinä täytyy edelleen roikkua
Sen juutalaisen shlomon kaavan mukaan ei ketään saisi ikinä diagnosoida .
Juu nää on nähty miten se ihana uus puoliso puhuu silmät kirkkaana siitä exästään erittäin vakuuttavasti ja kyllä tunnet sen nahoissas jos kehtaat epäillä ja loukata hänen tunteita kun hän on niin kovia kokenu.
On petetty ja ehkä jopa hakattu ja rahat viety ja exä käyttäny ne peleihin/viinaan/huumeisiin jne.
Tässä vaiheessa kannattaa vähä miettiä ja tutkia itse miten asia mahdollisesti on, ettei se oliski ihan päinvastoin ja se narsistipsykopaatti puhuuki itestään mutta omat tekemiset kertoo vaan ex puolison tekeminä.
Mistäkö tiedän?
Olen itekki langennu tämmöseen ansaan ja tiedän että osaa puhua erittäin vakuuttavasti ja loukkaantuu verisesti ja saattaa jopa pari kyyneltäki vääntää aluks jos loukkaat hänen tunteitaan ja vähättelet hänen kärsimyksiään.
Yks merkki mikä näiden lisäks on hälyttävää on se että ei ole myöskään töissä eikä juuri koskaan ole ollukkaan tai jos on niin työsuhteet kaikki lyhyitä.
Älkää nyt takertuko tohon työttömyysjuttuun. En tarkota sitä että kaikki työttömät on psykopaatteja vaan sitä että psykopaati/narsistit ei töissä hirveemmin viihdy kun siellä ei asiat suju niinku he haluaisivat jne
Piti vielä lisätä että nämä myös roikkuvat siinä vanhassa suhteessa ikuisesti ja haluavat sillä huomioo. Jos se ei auta enään niin sillon tulee vielä kaikenlaisia sairauksia jotka on myös sepitettyjä eikä näistä ole mitään todisteita jne
Jos kaikki merkit täsmää niin voi hiljaa mielessään sanoa että BINGO!
Tuet narsistia parhaiten, kun kehut häntä. Siis annat positiivista palautetta. "Olet hyvä äiti/isä, lapsesi ovat hyvin kasvatettuja, puet heidät kauniisti, on helppo sopia kanssasi kaikista asioista."
Ap ootko siellä? Vastaas nyt jotain
No mites tässä kävi?
Paljastuko nyt että oma puoliso oliki se psykopaatti?
Mistä tulevat nämä "Jos minä en tule toimeen ihmisen kanssa, on HEISSÄ oltava jotain vikaa! Minulla on oikeus antaa heille 'diagnoosi', kiusata heitä ja levittää juoruja." - ihmiset.
Ei itselle vaan tulisi mieleenikään, heillä täytyy olla päässä vikaa...
Tuliskohan ap kertomaan ketä tässä piti auttaa? Kumppanin exää vai kumppania selviämään traumoista joita tämä exä aiheutti
Voisko ap vastata kysymyksiin?