Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen, että puolisoni exä on narsisti/psykopaatti

Vierailija
03.08.2020 |

Kuinka voin tukea häntä parhaiten?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne aina. Niin se puoliso sinustakin väittää seuraavalle.

Vierailija
2/33 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vahvat perusteet tälle ajatukselle. Haluaisin vinkkejä, kuinka voin tukea. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/33 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vahvat perusteet tälle ajatukselle. Haluaisin vinkkejä, kuinka voin tukea. -ap

Niinhän kaikilla on aina vahvat perusteet.

Vierailija
5/33 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi tukea puolisosi exää?

Vierailija
6/33 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisminhan näkee silmistä ja aurasta ja koiran käytöksestä. Tämä on ihan tieteellistä faktaa vauvapalstalla.

Vierailija
7/33 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko läheisessäkin tekemisissä puolisosi eksän kanssa, kun niin vakavasti epäilet ? 

Vierailija
8/33 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötäilet vaan puolisoasi, eikun... miten mahtaa ilmetä se hänen exän narsismi / psykopaatti "oireet"? Yksilöi vähän, niin helpompi yrittää neuvoa.

Vierailija
9/33 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän hän ole traumatisoitunut, mt lääkityksellä ja saa psykiatrista apua jos näin on ollut. Kaikki terapiassa istumattomat ja psykiatrista apua saamattomat on itse psykoja ja narskuja.

Vierailija
10/33 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tukea puolisosi exää? Ja vielä narsisti/psykopaatti sellaista 🤔

Vierailija
11/33 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahvat perusteet = vain se mitä puoliso on exästä kertonut ?

Vierailija
12/33 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitää tukea puolisoasi tai exäänsä tässä asiassa? Onko exä hullu vainoaja vai miten muuten uhka puolisollesi?

Ja millä perustelet epäilyt noista diagnooseista?

Vierailija
13/33 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen varran on kokemusta, että suhtaudun suurella varauksella siihen että joku maalaa exästään narsistia tai psykopaattia tai saa exä-juttujensa perusteella sinut epäilemään sellaista. Asioilla tuppaa olemaan puolensa ja puolensa.

Vierailija
14/33 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia edes ole olemassa. Länsimaisen "tieteen" keksimiä termejä. Ihmiset ovat sellaisia kuin ovat. Jos jäätte alakynteen ihmisen oudon käytöksen kanssa niin lähtekää pois. Jos se muuttuu fyysisesksi uhaksi, niin sitten puolustaudutte poliisien avulla. Jos se ei riitä niin sitten käytättte itse väkivaltaa. Hiiilikuitumaila on erittäin pätevä hulluntappoase.

Vierailija
15/33 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kertoman perusteella ei voi tehdä diagnoosia kenenkään persoonallisuudesta. Muista se.

T: psykologi

Vierailija
16/33 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hetkeäkään miettinyt onko puolisosi mahdollisesti narsistipsykopaatti? Exän tai kenen tahansa, jonka kanssa mennyt sukset ristiin, demonisointi voi viitata tähän mahdollisuuteen.

Vierailija
17/33 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos yrittäisit keskustella sen exän kanssa asiasta niin saisit asiasta vähän paremman kokonaiskuvan.

Kuuntele myös puolisos juttuja onko ne johdonmukasia vai muuttuuko tarina joskus ja osaako vastata sun kysymyksiin suoraan ilman hermostumista tai ihmeellisiä selityksiä joissa ei oo päätä eikä häntää.

Onko mitään todisteita joilla hän voi todistaa että ex puoliso oli hirviö? Esim tekstiviestejä?

Jos mikään näistä ei onnistu niin juokse ja kovaa!

Vielä semmonen että onkohan sun puolison ex mies vai nainen?

Onko puolisollas lapsia tämän exän kanssa?

Kerran vielä että älä usko mitään mihin ei ole mitään todisteita.

Olis kiva jos voisit vastata

Vierailija
18/33 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa historiassani on tapaus, joka nostattaa edelleen niskakarvani pystyyn. Alkuun uskoin ihan ehdoitta ja empaattisena, kun tyyppi kertoi kamalasta eksästään. Itse asiassa niitä kamalia eksiä oli sattunut hänelle useampiakin ja tunsin syvää sympatiaa. Kunnes aikaa myöten hahmoittui, että tyyppi itse oli aivan jäätävä ongelmavyyhti. Eron jälkeen oli pakko hakea lähestymiskieltoa, sen verran hurjaksi meni.

AINA kannattaa suhtautua varauksella, jos jonkun menneisyydessä on poikkeuksellisen (paljon) hankalia ihmisiä...

Vierailija
19/33 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa historiassani on tapaus, joka nostattaa edelleen niskakarvani pystyyn. Alkuun uskoin ihan ehdoitta ja empaattisena, kun tyyppi kertoi kamalasta eksästään. Itse asiassa niitä kamalia eksiä oli sattunut hänelle useampiakin ja tunsin syvää sympatiaa. Kunnes aikaa myöten hahmoittui, että tyyppi itse oli aivan jäätävä ongelmavyyhti. Eron jälkeen oli pakko hakea lähestymiskieltoa, sen verran hurjaksi meni.

AINA kannattaa suhtautua varauksella, jos jonkun menneisyydessä on poikkeuksellisen (paljon) hankalia ihmisiä...

Tässä on fiksu näkemys. Toki, voi olla myös niin, että hyvin kiltti ihminen ei osaa lähteä vetämään ajoissa, haluaa uskoa toisesta hyvää jne, ja on siksi helppo "saalis" hankalille ihmisille ja pääty useampaankin huonoon suhteeseen. Mutta jos kyse on tästä, niin harvoin se kiltti jälkeenpäinkään haukkuu muita ihan hirveiksi, joten exien narsisteiksi leimaaminen on jonkinasteinen hälytysmerkki.

Mun ex alkoi haukkua omaa exäänsä tosi rumasti ja mä sanoin heti, etten halua kuulla, varmaan on vikoja, mutta ei ole mun asia. Joten ylipäänsä jos exäänsä haluaa puida jatkuvasti, on sekin hälytysmerkki.

Vierailija
20/33 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisminhan näkee silmistä ja aurasta ja koiran käytöksestä. Tämä on ihan tieteellistä faktaa vauvapalstalla.

Minulla ainakin kotieläin on reagoinut tasan yhteen henkilöön omituisesti. Normaalisti rento lötkökissa joka yleensä tulee viereen höpöttämään ja hinkkautumaan vieraiden jalkoihin jätti aina selvän hajuraon tähän yhteen henkilöön, köyristi selkänsä ja jähmettyi jos henkilö teki yllättäviä liikkeitä tai vaikka nousi seisomaan jne. Tiedän muuta kautta että henkilö on pettänyt kaikkia tyttöystäviään ihan ulkomaita myöten, jätti aviovaimonsa törkeästi, ja kohteli tätä koko liiton ajan tosi kylmästi.

Tasan tarkkaan luotan tässä asiassa kissani antureihin, kotieläimet kun ovat hyviä lukemaan kehonkieltä ja intuitioita. Pidän tuon henkilön mieluusti kädenmitan päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi