Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, jos katselette naista pitempään, niin kuinka todennäköisesti olette kiinnostuneita hänestä?

Vierailija
03.08.2020 |

En nyt tarkoita mitään normaalia katsekontaktia keskustelussa enkä myöskään vilkaisua, vaan sellaista että silmänne vaeltaa naisessa tai jumittuu häneen vähän pitemmäksi aikaa.

Kun mies katselee näin, onko hän aina kiinnostunut (seksuaalisesti) tai ihaileeko naisen kauneutta? Vai katseletteko muutenkin, neutraalisti tai jopa negatiivisesti?

p.s. miehet vastatkaa, ei naiset...

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu. Jos näkee ensikerran, niin vaistomaista ja jos kyseessä pidempiaikainen tuttavuus, niin panetusta tai jopa ihastumista.

Onko katselun luonteessa jotain eroa, jos kyseessä on pidempiaikainen tuttavuus?

Jos on kaverillisessa mielessä kiinnostunut, niin ei. Jos on ihastunut, niin huomaat kyllä.

Avaa ny vähän!

Joo muakin kiinnostaa, mistä sen huomaa?

Luulin joskus olevani asiasta kartalla, mutta metsään meni, pahasti.

Vierailija
62/94 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostuksen aste on silloin 70%

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostuksen aste on silloin 70%

Vierailija
64/94 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomaan etttä tuo menee just niin päin että katon niitä naisia joilla ei ole mitään yhteistä ja taas niitä naisia joiden kanssa ehkä onkin jotain yhteistä hirveät riidat alkaa.

Vierailija
65/94 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kiinnostuksen asteen vaihtelevan mielivaltaisesti 10-100% välillä. Hyvät todennäiköisyydet, niin iske kiinni.

Vierailija
66/94 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuaako miehet miten törpön kuvan itsestään antavat jos tuijottavat naista oman kumppanin ollessa siinä vierellä.

Onko törppöä katsella miestä, koiraa, pulua, teslaa tai jotain rakennusta? Mihin perustat oletuksen, että miehen katseen kohdistuessa naiseen kyseessä olisi aina eroottista tai romanttista kiinnostusta?

Vierailija
67/94 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksi mies katsoo (lähinnä kasvoja ja silmiä) ihan avoimesti, eikä ota katsetta pois ennen kuin minä teen sen. Katseleeko muuten vaan vai haluaako jotain?

Vierailija
68/94 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan ujona miehenä uskalla ilman asiaa mennä puhumaan kenellekkään naiselle koska minusta se on tungettelevaa.

Vierailija
69/94 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yksi mies katsoo (lähinnä kasvoja ja silmiä) ihan avoimesti, eikä ota katsetta pois ennen kuin minä teen sen. Katseleeko muuten vaan vai haluaako jotain?

Miksi sinä katselet häntä? Katseletko muuten vaan vai haluatko jotain?

Vierailija
70/94 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hän katsoo ensin. Ja minusta on ihan kiva katsoa häntä.

Vierailija
71/94 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hänestäkin on ihan kiva katsoa sinua? Varo vaan, ettei se pääse ihastumaan.

Vierailija
72/94 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon että niin kävisi koska minä ehdin ihastua kun hän tuijottelee. Miksi vain tuijottaa?

Vierailija
73/94 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon että niin kävisi koska minä ehdin ihastua kun hän tuijottelee. Miksi vain tuijottaa?

Kysy siltä? Jos hänkin on ihastunut, mutta ujo?

Vierailija
74/94 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kiinostunut. Ja naiset, vaikka se oma nainen olisikin vieressä, kyllä se toinen kaunis nainen vie hetkeksi huomion ja ajatukset. Ei mahda mitään. Törppöä, ehkä juu mutta ei mahda mitään. Vietti on vietti ja kauniimpi vie huomion.

Vierailija
75/94 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu on eli en. Miksi siis tekee näin?

Vierailija
76/94 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on kiinostunut. Ja naiset, vaikka se oma nainen olisikin vieressä, kyllä se toinen kaunis nainen vie hetkeksi huomion ja ajatukset. Ei mahda mitään. Törppöä, ehkä juu mutta ei mahda mitään. Vietti on vietti ja kauniimpi vie huomion.

Jos on intohimoisesti rakastunut kumppaniinsa niin näkeekö silloin muita?

Vierailija
77/94 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuaako miehet miten törpön kuvan itsestään antavat jos tuijottavat naista oman kumppanin ollessa siinä vierellä.

Onko törppöä katsella miestä, koiraa, pulua, teslaa tai jotain rakennusta? Mihin perustat oletuksen, että miehen katseen kohdistuessa naiseen kyseessä olisi aina eroottista tai romanttista kiinnostusta?

Harvemmin sitä katse hakeutuu uudestaan ja uudestaan samaan kohteeseen jos mitään kiinnostusta ei ole. Selitä toki mikä muu voisi olla syynä.

Vierailija
78/94 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan katsella jotain naista välillä ihan mielenkiinnosta pidempäänkin. Ei se aina ole sitä, että "aah kun tota saisi" . Vaan joku voi olla viehättävä, toki seksuaalisesti toiset, toisissa kiinnostaa vain.. Kuinkahan sitä kuvailisi.. Itsevarmuus, tai kiinnostunut samoista asioista kuin itse, ja miehenä se yllättää positiivisesti. Kunstosalilla joskus ihailen, jos näin jonkun naisen nostavan isompia painoja kuin jotkut miehet, ollen kuitenkin naisellisia. Heitä en ajattele seksuaalisesti, ihailen hetken vain. Koska tiedän, että sellaiseen on tehty paljon töitä.

Kirjastossa käydessäni saatan katsahtaa naiseen, jonka huomaan ottavan hyllystä saman kirjan, jota itsekin hamusin..

Stokalla käydessäni huomioni voi kiinnittyä kauniiseen mekkoon ja korkokenkiin. Joita pukee kahvilla istuva kauniihko nainen. En häntä haluasi sänkyyni, pidän vain ihmisten kauneudesta.

Seksuaalinen olen, naismakuni on hyvin laaja.

Voin katsoa siis toista mielenkiinnosta, ja toista haluta sänkyyni.

Tiedä saiko tästä kukaan hevonpaskan verran selvää, mutta mitä väliä :)

Vierailija
79/94 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu on eli en. Miksi siis tekee näin?

Jos on ihastunut, vaikka varattu, jos tykkää muuten vain katsella sinua tai piintynyt tapa, jota ei tiedosta edes, voi olla lievästi autistinen esim. tai ihan vaan urpo?

Vierailija
80/94 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu sitten jos se oma nainen alkaa samalla tavalla katsella miestään komeampia? Kun ei vaan voi mitään asialle? Törppö nainen taitaa olla entinen nainen, harva mies kestäisi omaa lääkettään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi