Miehet, jos katselette naista pitempään, niin kuinka todennäköisesti olette kiinnostuneita hänestä?
En nyt tarkoita mitään normaalia katsekontaktia keskustelussa enkä myöskään vilkaisua, vaan sellaista että silmänne vaeltaa naisessa tai jumittuu häneen vähän pitemmäksi aikaa.
Kun mies katselee näin, onko hän aina kiinnostunut (seksuaalisesti) tai ihaileeko naisen kauneutta? Vai katseletteko muutenkin, neutraalisti tai jopa negatiivisesti?
p.s. miehet vastatkaa, ei naiset...
Kommentit (94)
No sellainen vähän poissaoleva katse tarkoittaa, että mielessäni jo rakastelen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No sellainen vähän poissaoleva katse tarkoittaa, että mielessäni jo rakastelen naisen kanssa.
Jotkut miehet ovat hassuja, kun he ensin katsovat naista ja sen jälkeen heidän katseensa pysähtyy johonkin, vaikkapa pöydään kulmaan ja naamalla on muikea ilme. Ei jää epäselväksi, mitä mielessä liikkuu :D
Tottakai olen kiinnostunut, jos katselen pidenpään. Harvemmin tulee katsottua pitkään mitään epäkiinnostavaa.
Kauniita naisia on kiva katsella. Arvostan kauneutta. Kaunis nainen on luonnon taideteos. Kun hän vielä hymyilee ja on muutenkin positiivinen ja reipas, hän säkenöi valtavaa energiaa ympäristöönsä.
Tietenkin, kaikella todennäköisyydellä mies on kiinnostunut.
En koskaan katsele naisia pidempään. En varsinkaan, jos olen kiinnostunut.
Hyvin harvoin jos koskaan. Tykkään julkisilla paikoilla katsella ihmisiä riippumatta heidän sukupuolesta tai iästä. Ihmisvilinässä jokin saa katseen pysähtymään johonkin ihmiseen, joka jotenkin erottuu muista.
Hyviä tissejä ja peppuja voi katsella pitkäänkin ilman sen kummempaa kiinnostusta. Hyvärunkoinen nainen vain on niin kaunis ja silmä lepää 👍 Toki jos mies katsoo naista pitkään niin ei se ainakaan huonoa tarkoita.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet ovat hassuja, kun he ensin katsovat naista ja sen jälkeen heidän katseensa pysähtyy johonkin, vaikkapa pöydään kulmaan ja naamalla on muikea ilme. Ei jää epäselväksi, mitä mielessä liikkuu :D
Miehen mielestä on vähemmän pervoa katsoa muualle muikea hymy kasvoillaan kuin jos katsoisi naista samalla ilmeellä 😁
Katson monenlaisia naisia, mutta annan naisen nähdä että katselen ja katson esim silmiin pitkään vain jos haluan hänen kanssaan jotain enemmän.
Kaikki lähtee aina seksuaalisesta kiinnostuksesta, jos sitä ei ole ei tule olemaan mitään muutakaan. Se voi sitten johtaa muuhunkin.
Tässä naiset tekevät sen virheen kun yrittävät olla vähemmän seksikkäitä "ettei vääränlaiset miehet kiinnostu". Oikeasti vääränlaiset ja oikeanlaiset miehetkin kiinnistuu vain ensin pelkästään seksuaalisesti.
M44
Ei välttämättä. Katselen pitkään myös, joshän on joko hirveän näköinen tai omituinen. Kulkee nyt vaikka kadulla ilman kenkiä tai ostaa liikapainostaan huolimatta liian epäterveellistä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Katson monenlaisia naisia, mutta annan naisen nähdä että katselen ja katson esim silmiin pitkään vain jos haluan hänen kanssaan jotain enemmän.
Kaikki lähtee aina seksuaalisesta kiinnostuksesta, jos sitä ei ole ei tule olemaan mitään muutakaan. Se voi sitten johtaa muuhunkin.
Tässä naiset tekevät sen virheen kun yrittävät olla vähemmän seksikkäitä "ettei vääränlaiset miehet kiinnostu". Oikeasti vääränlaiset ja oikeanlaiset miehetkin kiinnistuu vain ensin pelkästään seksuaalisesti.
M44
Näinpä, naisen pitää vaan oppia suodattamaan miehiä ja valitsemaan ne oikeat :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Näinpä, naisen pitää vaan oppia suodattamaan miehiä ja valitsemaan ne oikeat :).
Jos on vähemmän seksikäs, naisesta kiinnostuu vähemmän tasokas mies, jolloin tämä haluaa naisesta muutakin. Tasokkaampi mies jatkaisi matkaa. Tässä varmaan se logiikka.
90 prosentin todennäköisyydellä olen kiinnostunut jos pidempään/useampaan kertaan katselen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita aina että on kiinnostunut.
Jotkut ovat myös mielenkiintoisen näköisiä vaikken olisi romanttisesti kiinnostunut. Jotkut näyttävät hassuilta, jotkut näyttävät muumeilta, jne. Kyllähän niitä katselee pidempäänkin ihan vain siksi kun on erikoisen näköinen, enkä tarkoita sitä negatiivisessa mielessä.
No tämä. Mutta itse (naisena) en pidä juuttuvista katseista. En ole mikään näyttelyesine. Varsinkin se ärsyttää, jos miehellä on kumppani vieressä/lähettyvillä. Silloin vilkaisen mieheen takaisin, luon surullisen katseen naiseen ja käännän katseeni tiukasti menosuuntaan. Harmittaa tuon naisen puolesta, millaisen (häntä) epäkunnioittavan possun seurassa joutuu olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat myös mielenkiintoisen näköisiä vaikken olisi romanttisesti kiinnostunut. Jotkut näyttävät hassuilta, jotkut näyttävät muumeilta, jne. Kyllähän niitä katselee pidempäänkin ihan vain siksi kun on erikoisen näköinen, enkä tarkoita sitä negatiivisessa mielessä.
No tämä. Mutta itse (naisena) en pidä juuttuvista katseista. En ole mikään näyttelyesine. Varsinkin se ärsyttää, jos miehellä on kumppani vieressä/lähettyvillä. Silloin vilkaisen mieheen takaisin, luon surullisen katseen naiseen ja käännän katseeni tiukasti menosuuntaan. Harmittaa tuon naisen puolesta, millaisen (häntä) epäkunnioittavan possun seurassa joutuu olemaan.
Turhaan sinä heitä mulkoilet :D Monille pareille toisten katsominen on ihan ok eikä siinä ole mitään epäkunnioittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiva huomata, että miehet katselee. Pakko myöntää, mutta yli 40 v tämä ei ole enää itsestäänselvyys ja jokainen pienikin oletettu positiivinen katse on pieni piristys päivään :). Kommentti saa varmasti miljoona alapeukkua, kun eihän nykyisin saisi enää haluta miesten katseita, mutta ihan sama. Olen 70-luvulla syntynyt ja 90-luvun nuoruudessa sai nauttia näistä elämän pienistä iloista ilman mitään feminismisaarnaa. Nautin edelleen, tehköön muut mitä haluavat.
N43
Ööh siis mitä? Mä oon feministi ja hyvännäköinen sellainen ja tykkään kun miehet katselevat. Katselen kyllä itsekin miehiä tasapuolisuuden nimissä jos näen joskus komean könsikkään!
Olen kiinnostunut ajattelemaan itsekseni miltä naisen hanuri näyttäisi kun kaluni uppoaa persikan puolikkaiden välistä anaaliin.
En ole kiinnostunut suhteesta satunnaisen vastaantulijan kanssa.
En ole kiinnostunut puhumaan satunnaisen vastaantulijan kanssa.
Olen perheellinen ja uskollinen mies.