Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, jos katselette naista pitempään, niin kuinka todennäköisesti olette kiinnostuneita hänestä?

Vierailija
03.08.2020 |

En nyt tarkoita mitään normaalia katsekontaktia keskustelussa enkä myöskään vilkaisua, vaan sellaista että silmänne vaeltaa naisessa tai jumittuu häneen vähän pitemmäksi aikaa.

Kun mies katselee näin, onko hän aina kiinnostunut (seksuaalisesti) tai ihaileeko naisen kauneutta? Vai katseletteko muutenkin, neutraalisti tai jopa negatiivisesti?

p.s. miehet vastatkaa, ei naiset...

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 100% varmuudella olen kiinnostunut seksuaalisesti, esteettisesti tai jollain muulla tavoin.

Vierailija
2/94 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen tietäväni vastauksen kysymykseen, mutta: mitä teette silloin, kun luette naisen t-paidan tekstiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan välttämättä tarkoita kiinnostusta.

Saatan (epäkohteliaasti, anteeksi) jäädä joskus esimerkiksi väsyneenä tai tylsistyneenä tuijottamaan jotakuta naista, jos hänen ulkoisessa olemuksessaan on jotakin poikkeavaa. Ei, vammaisia tai fyysisesti poikkeavia en tuijota, mutta saatan kiinnittää huomiota esimerkiksi pukeutumiseen, tatuointeihin, lävistyksiin tms.

Itse asiassa kiinnostavia naisia en lainkaan tuijota, vaan ennemminkin vilkuilen silmäkulmasta hermostuneen oloisena ja kaikin keinoin yrittäen välttää tuijottamista.

Vierailija
4/94 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut kauneudesta. Siskoni on todella kaunis. Kesällä tehdessämme yhdessä reissuja oli hauska seurata miten mies kuin mies jäi aina tuijottamaan. Omalle naiselle saatettiin puhua mutta katse seurasi aina siskoani. Huvittavaa!

Vierailija
5/94 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut 100% varmuudella.

Tällainen tilanne onkin käynnissä parhaillaan... :)

Ratkaiseva siirto on tulossa, kunhan vaan ensin tutustutaan rauhassa jonkinaikaa..

Vierailija
6/94 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaiseva siirto on tulossa, kunhan vaan ensin tutustutaan rauhassa jonkinaikaa..

Täh? Kauanko meinasit tuijottaa, ennenkuin teet asialle jotain?

Vierailija
7/94 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku siirto mielessä vai odotatko vain sopivaa hetkeä?

Vierailija
8/94 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostunut kauneudesta. Siskoni on todella kaunis. Kesällä tehdessämme yhdessä reissuja oli hauska seurata miten mies kuin mies jäi aina tuijottamaan. Omalle naiselle saatettiin puhua mutta katse seurasi aina siskoani. Huvittavaa!

Olin myös nuorempana kaunis ja miehet joskus jäivät silmistään niin kiinni, että oikeasti alkoivat piirittämään. Se oli ahdistavaa. Olin selibaatissa kymmenen vuotta.

Vierailija
9/94 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen tietäväni vastauksen kysymykseen, mutta: mitä teette silloin, kun luette naisen t-paidan tekstiä?

Miksi käytät tekstillisiä t-paitoja?

Vierailija
10/94 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytät tekstillisiä t-paitoja?

Koska niissä on tekstiä.

Vierailija
11/94 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Kauanko meinasit tuijottaa, ennenkuin teet asialle jotain?

No en siis varsinaisesti tuijota, mutta katson ja katselen pitkään.

Ollaan siis vietetty aikaa yhdessä jonkinverran ja ainakin minun mielestäni juttu luistaa..

Ja varmaan hänenkin mielestä.

Vierailija
12/94 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
13/94 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku siirto mielessä vai odotatko vain sopivaa hetkeä?

No sopivaa hetkeä tavallaan, mutta tykkään tutustua ihan rauhassa, ei ole kiirettä.. :)

Vierailija
14/94 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana saattoi jäädä katselemaan pelkkää ulkonäköä, mutta vanhemmiten huomio kiinnittyy kokonaisvaltaisemmin olemukseen. Pienet eleet yms. jotka saattavat paljastaa jotain oleellisesta henkilöstä.

Vierailija
15/94 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana saattoi jäädä katselemaan pelkkää ulkonäköä, mutta vanhemmiten huomio kiinnittyy kokonaisvaltaisemmin olemukseen. Pienet eleet yms. jotka saattavat paljastaa jotain oleellisesta henkilöstä.

Mutta katsominen ei välttämättä kerro ihastuksesta?

Vierailija
16/94 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50%.

Vierailija
17/94 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran olen ujo etten kehtaa tuijottaa kovin pitkään, vaikka mieli tekisikin. Ennenkkinkin sellaista salaa vilkoilua. Ja kyllä, olen kiinnostunut tällöin naisesta myös seksuaalisessa mielessä.

Vierailija
18/94 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva huomata, että miehet katselee. Pakko myöntää, mutta yli 40 v tämä ei ole enää itsestäänselvyys ja jokainen pienikin oletettu positiivinen katse on pieni piristys päivään :). Kommentti saa varmasti miljoona alapeukkua, kun eihän nykyisin saisi enää haluta miesten katseita, mutta ihan sama. Olen 70-luvulla syntynyt ja 90-luvun nuoruudessa sai nauttia näistä elämän pienistä iloista ilman mitään feminismisaarnaa. Nautin edelleen, tehköön muut mitä haluavat.

N43

Vierailija
19/94 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on tosi kiinnostunut katseista ja osa antaa liikaa merkityksiä katseille. He antaa joskus liikaa merkityksiä kaikenlaisille katseille ja ilmeille. Se on aina tulkinnanvaraista mitä kokija tulkitsee jos ei puhuta mitään. Sun pitää puhua ja jutella niin tiedät. Useat ei edes tajua mitä katsoo ja miten. Fakta.

Vierailija
20/94 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva huomata, että miehet katselee. Pakko myöntää, mutta yli 40 v tämä ei ole enää itsestäänselvyys ja jokainen pienikin oletettu positiivinen katse on pieni piristys päivään :). Kommentti saa varmasti miljoona alapeukkua, kun eihän nykyisin saisi enää haluta miesten katseita, mutta ihan sama. Olen 70-luvulla syntynyt ja 90-luvun nuoruudessa sai nauttia näistä elämän pienistä iloista ilman mitään feminismisaarnaa. Nautin edelleen, tehköön muut mitä haluavat.

N43

No juuri niin :) Olen myös 40+ ja tosiaankin nautin siitä, että saan näyttää hyvältä ja miehet luovat ihailevia katseita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme