Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljon kuukaudessa kosmetiikkaan?

Vierailija
13.07.2013 |

Itse tunnustan käyttäväni keskimäärin 100 - 150 € (siihen olen laskenut myös hiusvärit, shampoot, rasvat... jne). Olenko keskiverto suomalaisnainen kosmetiikan kulutukseltani? Mites muut?

Pinnallinen ap

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hankin kosmetiikkaa suoraan maahantuojalta + netistä, jos ostaisin normikaupasta, menis vajaa 100 euroa

Vierailija
2/9 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useina kuukausina 0,- euroa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kasvovoide, 34 eu, sitten saattaa mennä pari kuukautta että ei mitään

Vierailija
4/9 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisikin mielenkiintoinen haaste - olla yhden kuukauden ajan käyttämättä yhtään. Tai kokonaan meikkaamatta. Puolustuksekseni täytyy sanoa että minulla on taipumus voimakkaaseen punastumiseen (olen asiakaspalvelualalla) ja keskivertoa (ainakin luulen niin) tummemmat silmäpussit...

seliseliseli :)

Pinnallinen ap

Vierailija
5/9 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 20 e. Vuoden lopussa kirjanpito sanoo 250 e. Omistan aika kattavat varastot kohta vanhaa kosmetiikkaa, osa taatusti jo on. Käytän varastot loppuun ennen kuin ostan mitään. Tänään loppui 8 v vanha huulikiilto. Joo, ei ole fiksua.

Vierailija
6/9 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...enkä käy kampaajalla, en osta juuri koskaan vaatteita, kenkiä, laukkuja... Tuhlaan siis vain lempi "harrastukseeni" kosmetiikkaan..

Sarjassamme seliseli-jatkuu

Pinnallinen (?) ap

Vierailija
7/9 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ooh.. Miten saat pidettyä itsesi niin hyvin kurissa että saat vanhat käytettyä ensin? Minulla on nyt esim. 5 eri meikkivoidetta osa useammassa sävyssä (osa markettitavaraa, selektiivistä). Peitevoiteita kuutta erilaista (niissä sama homma: osa kallista, osa halpaa... ja taas useissa sävyissä)

Nolostunut ap

Vierailija
8/9 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ooh.. Miten saat pidettyä itsesi niin hyvin kurissa että saat vanhat käytettyä ensin?"

anteeksi, tarkennus: sinulle kuutonen

ap

Vierailija
9/9 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

50€/kk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme