Ero ja mustasukkaisuus
Meillä on miehen kanssa 1,5vuotias lapsi. Suhteemme on ollut myrskyisä ja epätasapainoinen, jonka vuoksi erosimme, mutta päätimme kuitenkin lapsen takia jatkaa. Itse rakastan miestä, mutta en vain enään jaksa epätasapainoa. Mies haluaa hallita minua ja pitää minut kotona lapsen kanssa, mutta itse viillettää milloin missäkin ilmoittamatta mitään.
Nyt tilanne tosiaan se, että olemme eronneet...mies tätä halusi, mutta on kuitenkin mustasukkainen minusta ja tekee asiat vielä hankalammaksi eromme jälkeen. Mietin, että haluaako mies todella erota, eikä välitä, merkillistä nimittäin on se,mustasukkaisuus ja omistuksen halu ja lapsen asioiden hankaloittaminen. Yleensä tämä hankaloittaminen on normaalia vain, kun jätetty osapuoli haluaisi jatkaa ja siksi hankaloittaa asioita. Tiedä sitten, onko tässä kyse siitä, että olemme eronneet monesti ja mies pitää minua itsestään selvänä, ehkä hän ajattelee, etten ota uutta miestä enkä saisi ottaa. m
Lisäystä vielä edelliseen. Miten saisin tilanteen rauhoittumaan? Kun hän ei hallitse minua, hän kostaa minulle lapsemme kautta ja tekee asioista todella hankalia. Ajattelen, että onko kyse totutusta, rakastamisesta vai vain omistuksen halusta. Ainut syy, miksi olen yrittänyt kestää häntä on lapsemme, koska seueustellessamme hän ei koeta kostaq lapsemme kautta. Toki rakaatan häntä edelleen, mutta en vain jaksa epätasapainoa.