Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni maku miesystävästä

Vierailija
13.07.2013 |

Nuoli mua ekan kerran viime yönä ja oli kyllä niin huono.

Mulla ihan vitun huonot fiilikset jne. Miten joku ei osaa nuolla pimppiä? Ei siis kyllä tuntunut oikeen missään ja oli niin kuin joku täýsin tiedoton naisen anatomiasta olis ollut asialla.

Eipä tuo kyllä panemisessakaan mitään huippulaatua ole. Ikää meillä 35+

Yhdessäkin oltu jo pari vuotta

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pari vuotta yhdessä ja nyt vasta nuoli? Nuo jutut pitäisi testata heti suhteen alkumetreillä=) ettei tule sitten pettymyksiä.

Vierailija
2/11 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä neuvoit sitä millaisesta nuolemisesta pidät? Kaksi vuotta, niin varmaan uskalsit jo avata suusi...vai onko seksi asiat tabu puheenaihe sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohonko teidän suhteenne sitten kaatui? Ihan totta?

Sinun pitää kertoa miehelle, mistä hän pitää. Miehet eivät osaa lukea ajatuksia. Kokemusta on. Tosin jotkut miehetkin luulevat, että me naiset osaamme lukea heidän ajatuksiaan ja siten tiedämme, mistä he pitävät. 

Ensi yönä otat miehesi uuteen käsittelyyn. Ohjailet hienotunteisesti hänet oikeisiin paikkoihin ja kerrot muutenkin, millaisesta käsittelystä tykkäät. Samalla voisit kysyä vuorostasi, mistä se sinun miehesi pitää. 

Vierailija
4/11 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei "nuole".

Pistä vaihtoon tommonen saatanan metroseksuaali ja ota oikea mies.

"mutku se laittaa ruokaa ja hoitaa lapset"

Voi helvetti, ihme ettei miehiä arvosteta enää.

Vierailija
5/11 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda miestä.

Vierailija
6/11 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 13:11"]

Kai sä neuvoit sitä millaisesta nuolemisesta pidät? Kaksi vuotta, niin varmaan uskalsit jo avata suusi...vai onko seksi asiat tabu puheenaihe sinulle?

[/quote]

Eiku miehenhän pitää nämä asiat hallita jo alkiosta lähtien. On siis niiiiin äärettömän noloa, jos joutuu ottamaan puheeksi, miten se homma pitäisi hoitaa ;) Tämä on siis provo.

Vierailija
7/11 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi itku :(

Vierailija
8/11 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kaikkia miehiä pysty opettamaankaan. Jotkut vaan osaa sen homman luonnostaan!

Vierailija
9/11 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 13:40"]

Ei niitä kaikkia miehiä pysty opettamaankaan. Jotkut vaan osaa sen homman luonnostaan!

[/quote]

Eivät muuten osaa syntymästään asti.

Olen joutunut opettamaan melkein kaikille poikaystävilleni rakastelutaidot, joillekin ihan alkeista asti. Sitten on ollut hyvä jatkaa sen oikean naisen etsimistä, kun olen ensin opettanut heidät tavoille. Vähän olen ylpeäkin itsestäni, että olen osannut opettaa. 

Vierailija
10/11 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sentään neuvoit mistä pidät ja miten pitää 'nuolla' ? Syytä vain itseäsi jos et osaa neuvoa

Vierailija
11/11 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 13:40"]

[/quote]

Eivät muuten osaa syntymästään asti.

Olen joutunut opettamaan melkein kaikille poikaystävilleni rakastelutaidot, joillekin ihan alkeista asti. Sitten on ollut hyvä jatkaa sen oikean naisen etsimistä, kun olen ensin opettanut heidät tavoille. Vähän olen ylpeäkin itsestäni, että olen osannut opettaa. 

[/quote]

Olen pahoillani puolestasi.

Mielestäni jotkut vain osaavat paremmin. Ei se tekniikka, vaan intohimo. Lisäksi joillakin on vain luontevampaa seksi yleensä. Vähän kuin jotkut ovat luonnostaan parempia laskettelijoita, ruuanlaittajia jne. Ei oppi tietenkään ojaan kaada, mutta mestaria se ei lahjattomasta tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä