Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla ei vain ole ystäviä?

Vierailija
02.08.2020 |

Nuorempana minulla oli ne pari läheistä lapsuuden ystävää joiden kanssa tuli hyvin juttuun. Nyt opiskelujen vietyä eri suuntiin nähdään hyvin harvoin.
En ole osanut oikeastaan luoda lähelleni ketään uusia ystäviä. Toki nuo lapsuuden ystävät pysyvät aina ystävinä. Olisi kuitenkin kiva saada sellaisia uusia ystäviä, joiden kanssa kävisi vaikka kahvilla tai viettäisi tyttöjeniltaa yms.
Olen todella helposti lähestyttävä ja sydämellinen luonne. Olen ystävällinen ja mielestäni ihan hauskakin. Minulla on hyvä itseironia ja osaan keskustella syvällisiä keskusteluja ja heittää myös hauskempaa heittoa.
Missä vika? Muita kohtalotovereita, joilla ei ole ystäviä tai niitä on vaikea saada?
On myös hyvin vaikea ylipäänsä löytää näitä uusia ystäviä, koska nyt aikuisempana tietää jo, että kaikki eivät sovi itselle kavereiksi ja on ns joku "rima" ystävyyden rakentamiseen. Esim jos kemiat eivät kohtaa niin turha siitä on ystävyyttä rakentaa väkisin.
Olen kyllä miettinyt, olisiko syy siinä, että olen aika analysoiva ja psykologinen ihminen :D Tällä tarkoitan sitä, että keskustelen ehkä liikaakin kaikenlaisesta vakavasta ja syvällisestä.. en tiedä..

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vähän samanlainen juttu. Olen kaikinpuolin mielestäni kelpo ystävä, mutta silti ei tunnu oikein oikeanlaista kaveria löytyvän.. miehenikin aina ihmettelee, että mikseivät ihmiset tajua kuinka hyvä tyyppi olen. Ehkä ongelma on siinä, että ulospäin annan itsestäni hyvin energisen ja herskyvän vaikutelman. Onko se sitten sitä, että eivät uskallaudu olla seurassani luontevasti tms..

Vierailija
2/57 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olisin voinut kirjoittaa itsekin tuon aloituksen, niin samanlaisia ajatuksia. Ystäviä ei vaan tunnu löytyvän. Ap ja ensimmäinen kommentoija, missä päin Suomea asutte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, itselläni oli vielä opiskeluaikoina niitä koulukavereita, mutta nekin vain kavereita ja koulussa nimenomaan. En koskaan saanut kutsuja mihinkään illanviettoihin tai kahveille.

Kaikki olivat seurassani aina hymyileviä ja kohteliaita, mutta sitten tuntui että silti jäin tavallaan aina ulkopuoliseksi kaikesta.

Nykyään ei ole kuin vanha lapsuuden yståvä, jota näen todella vähän.

Onneksi on mies sentään. Olisi tämä elämä muuten aika yķsinäistä.

Vierailija
4/57 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ei ole ystäviä. Olen pidetty työkaveri ja se minulle on usein sanottukin. En vain ole ystävystynyt työkavereiden kanssa. Joskus olen yrittänyt soittaa ja viestitellä työkavereille, mutta ei sitten ole jatkossa tullut heiltä yhteydenottoja. Ystävät on kaikonneet. Ei oikeastaan selitystä miksi eivät enää pidä yhteyttä.

Vierailija
5/57 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi joka ilman ystävää/ystäviä

Vierailija
6/57 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te kaikki asutte? Ehkä voitaisiin sopia kahville menosta, jos asumme lähekkäin? :) 2

Vierailija
7/57 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse lienee kohtaanto-ongelmasta. Kauhean paljon hyviä tyyppejä ilman tosiystäviä :(

Vierailija
8/57 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

> "ei vain ole ystäviä"

> on kuitenkin kaksi lapsuuden ystävää joiden kanssa nähdään ja tullaan hyvin juttuun

Vierailija
9/57 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä te kaikki asutte? Ehkä voitaisiin sopia kahville menosta, jos asumme lähekkäin? :) 2

2 aloittaa -olen Oulussa :)

Vierailija
10/57 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Suomesta olisi ainakin ystävää vailla oleva.

Vierailija
11/57 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Vanhat ystävät muuttaneet kuka minnekin, yhteydenpito vähitellen jäänyt. Lapsuudenystävääni näen sentään muutaman kerran vuodessa, mutta hän ja sukulaiset ovatkin sitten oikeastaan ainoat ihmiset elämässäni.

27v ja Raumalle muuttamassa kunhan asunto löytyy.

Vierailija
12/57 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap asuu?

Vierailija
13/57 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisin itse kirjoittanut. Itse muutin parisuhteen myötä ja ne muutama lapsuuden ystävää jäi. Nähdään tosin edelleen mutta hyvin harvoin. Aikuisiällä todella hankalaa löytää uusia ystäviä. Mistä olet ap? Ja muut yksinäiset? Itse olen Itä-Suomen suunnalla. 😊

N30

Vierailija
14/57 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse lienee kohtaanto-ongelmasta. Kauhean paljon hyviä tyyppejä ilman tosiystäviä :(

Tällä palstalla ei ole hyviä tyyppejä. Täällä on vain perseenreikäpersuja.

Vierailija
15/57 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole minullakaan. En osaa olla avoin enkä luottaa ihmisiin joten vaikea on kehenkään tutustuakaan.

Vierailija
16/57 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tännekin joku ankeuttaja tulee alapeukuttamaan?

Vierailija
17/57 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin olisin itse kirjoittanut. Itse muutin parisuhteen myötä ja ne muutama lapsuuden ystävää jäi. Nähdään tosin edelleen mutta hyvin harvoin. Aikuisiällä todella hankalaa löytää uusia ystäviä. Mistä olet ap? Ja muut yksinäiset? Itse olen Itä-Suomen suunnalla. 😊

N30

Olen Pohjois-Pohjanmaalta. Te parisuhdenaiset olette rasittavia.

Vierailija
18/57 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Olen Pohjois-Pohjanmaalta. Te parisuhdenaiset olette rasittavia.

Aika jäykkä suhtautuminen, varmaan selittää miksi sinulla ei ystäviä ole.

Vierailija
19/57 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi Oulusta

Vierailija
20/57 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joitain kavereita periaatteessa, mutta kaikki tuntuvat ikävän väliaikaisilta kun tietää, ettei tulla asumaan samalla paikkakunnalla tulevaisuudessa.

Ja minulla on joku vaikeus lähentyä ihmisten kanssa kunnolla vaikka tosiaankin sitä kaipaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän