Välillä vaan iskee pohjaton suru, tänään sellainen päivä.
Suru siitä että oma aviomies ei halua seksuaalisesti oikeastaan lainkaan, tänävuonna seksiä on ollut huimaavat 2x.
Aika hyvin olen jo oppinut asian kanssa elämään, elämä täytyy työstä, kotijutuista, 2 kouluikäisestä lapsestamme yms mutta välillä kuten eilenillalla nukkumaan mennessä se tunne vyöryi taas päälle, suru ja epätoivo tämän asian vuoksi ja kun laskin käteni miehen selälle hänen asettuessaan nukkumaan niin tunsi vihlovaa kipua sisuksissani, oikeasti.
Vanhat merkit jos pitävät paikkansa niin tämä fiilis kestää 1-3vrk kunnes jää taas taka-alalle, mutta silloin kun tämä on ns päällä niin olo on aika ankea, en kuitenkaan olisi halunnut 30v iässä kuivahtaa kasaan (nyt 37v), tosin kroppani antaa säänn merkkejä muusta kuin kuivahtamisesta mutta ne "oireet" on vain pitänyt "tappaa" koska pettämäänkään en ole ruvennut.
No, ulkona paistaa aurinko.
Kommentit (23)
Onko teidän seksihaluttomilla miehillä jokin lääkitys, esim. masennuslääkitys? Jotkut lääkkeet vie halut.
Mulla on asiat määrällisesti paremmin, seksiä on n. kerran kuussa. Miehelle se on sopiva määrä, mulle taas ei. Mun toive olis että kerran viikossa tai edes pari kertaa kuussa, mutta kun ei niin ei. Ja kun tuon lisäksi ei ole hellyyttä eikä läheisyyttää niin ihan samoin kun sulla, välillä vetää mielen todella matalaksi :( Välillä tekis mieli lopettaa koko seksi kokonaan, sillä aina seksin saamisen jälkeen alkaa tehdä mieli lisää ja sitä ei saa kun seuraavan kerran kuukauden päästä. Siinä sitten kärvistellään aina se kuukausi ja kun on taas turtunut ja tottunut puutteeseen niin sitten saa sen kerran. Ja taas alusta. Helpommalla pääsis jos olis kokonaan ilman. Hormonikierukka vähän tasas tätä hommaa, ei itselläkään enää tee niin mieli, mutta ei sekään haluja kokonaan poista. Meillä ei edes ole enää pieniä lapsia, miehellä ei raskasta työtä. Kai se vaan on kyllästynyt minuun :(