Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

säälittää erään naisen isku yritykset, miksi nolaa itsensä?

Vierailija
13.07.2013 |

Olemme olleet 3vuotta yhdessä mieheni kanssa. Mieheni on yli 15vuotta minua vanhempi. Nyt eräs nainen, joka on kesän asuinpaikkakunnallamme on soitellut miehelleni, tarvitsi muka kaverille kyytiä keski-suomesta ja kun mieheni järjesti sen, ei tarvinnutkaan. Eli tuo oli tekosyy ottaa yhteyttä. Heti puhelun jälkeen mieheni soitti ja kertoi, että nainen oli puhelimessa sanonut kaikki pusi pusi muuta outoa, perään tuli vielä viesti, jossa sydämmiä. Eikä siinä vielä kaikki, oli kysynyt puh., että olemmeko vielä naimisissa ja mieheni sanoi, että onnellisesti naimisissa. Nyt tämä harakka oli laittanut fb-kaveripyynnön miehelleni ja viestin "kiitti viimeisestä komistus, pus <3 :)". Kuinka tyrkky ja tyhmä nainen voi oikein olla? Nainen on mieheni ikäinen, ei minkään näköinen, mutta kuulemma aika seksuaalisesti aktiivinen moneen suuntaan. Mieheni vastasi viestiin, että kuten puhelimessakin sanoi, on onnelliesesti naimisissa, eikä ole pitänyt muihin naisiin yhteyttä, eikä aiokaan ja toivotti hyvää kesää. Huvittaa vain, kun tuo naisparka ei varmaan tiennyt, että mieheni kertoo ja näyttää minulle kaiken. Eikä tuo ole ensimmäinen nainen kun miestäni yrittää, mutta selvästi tyrkyin ja tyhmin.

Mutta kysymys kuuluukin, miksi tuo nainen yritttää väliimme? Siis itseä ei (mikäli sinkku olisin) voisi vähempää kiinnostaa naimisissa olevat miehet. Niin ja itse olen siis nuori ja nätti, joten uhkana en tätä naista koe.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iät oli 34 ja 22?

Vierailija
2/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehesi sanoo tälle naiselle nätisti, mutta jämäkästi miten asia on. Sinähän et loppujen lopuksi liity tuohon asiaan mitenkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi, mä niin tunnistin yhden ystäväni tuosta. hän on viisikymppinen nainen ja on kyllä ehdottomasti koko ajan haku päällä, mutta on toisaalta myös pusipusia ihan kaikille ihmisille muutenkin. minunkin miehelleni esim. feissarissa. en pahastu hänen käytöksestään, koska tunnen hänet.

Vierailija
4/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä voi nainen olla eli SINÄ. Eiköhän jäljet johda sylttytehtaalle eli miehesi kyllä jollain lailla provosoi naisia, muuten tuollainen ei jatku.

Vierailija
5/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, hyvä vaan että tällaiset tåaukset nolaavat itsensä välillä :) luulevat saavansa aivan kaikki ja kaikkien suhteet poikki, omalle kohdalle myös tämmöinen sattunut mutta kyllä sai kauan tehdä itsestään ennen kun tajusi olevansa toivoton tapaus, ei onnellisiin parisuhteisiin pysty väliin tunkemaan :)

Vierailija
6/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on ihan varmasti miehesi käytöksessä, hän flirttailee tarkoitushakuisesti kaikkien mahdollisten naisten kanssa. Sanoit että on ollut muitakin, ei naiset ole niin tyhmiä (no ehkä joku yksittäinen tapaus) että ilman voimakasta rohkaisua tällaista peliä jatkaisivat. Miehesi antaa ymmärtää, että on kiinnostunut näistä naisista ja eroamassa sinusta. Hän vedättää naisia (myös sinua) nostaakseen omaa heikkoa itsetuntoaan. Hän ei tule ikinä muuttumaan. Todennäköisesti myös pettää sinua jossain vaiheessa jonkun kanssa ja jos löytää paremman näköisen jättää sinut.

Vierailija
7/7 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Aika pitkälle vietyjä johtopäätöksiä joillakin. Jos tätä nyt jatkui käytännössä kaksi päivää ja sitten se loppui miehen viestin jälkeen, niin en nyt olisi miestä epäilemässä mistään suurisuuntaisesta rohkaisusta... Kyllähän jotkut ihmiset flirttaa ja "yrittää" varattuja ihmisiä ilman mitään erityistä rohkaisuakaan. Minulla on ainakin kokemusta. Se loppuu kun ei rohkaise, mutta ilmeisesti ap:n miehen tapauksessa näin on ollutkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi