Mies haluaisi erota.
Olen se heikkolahjainen 40v joka on tänne kirjoitellut.Nyt mieheni on vissiin kyllästynyt elättämiseeni ja haluaisi erota.Mulla ei ole mitään tuloja,ei ystäviä,tuttuja tai sukulaisia niin miten voin tästä lähteä?mies varmasti pitäisi lapsen.
Kommentit (5)
Ihan ei nyt mene mulla jakeluun.. mies ei jaksa enää elättää, mutta kielsi sulta työllistymistyön? Hieman on ristiriitaisia nämä sun viestisi, sen lisäksi että mikään neuvo tai ohje ei ole sulle koko keväänä kelvannut mitä täällä annettu. Pitäisiköhän sun miettiä uusi provotarina, alkaa vähän tämä kyllästyttää.
Et sinä heitteille jää. Lastenvalvojalla tehdään tapaamis- ja elatussopimukset ja sosiaalityöntekijän kanssa voit jutella toimeentulosi kuntoon. Ja sitten kun kukaan ei ole "kieltämässä" (aikuista ihmistä) niin menet sinne työllistymistyöhön ja alat muutenkin luoda ittelles sosiaalista verkostoa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 11:28"]
Ihan ei nyt mene mulla jakeluun.. mies ei jaksa enää elättää, mutta kielsi sulta työllistymistyön? Hieman on ristiriitaisia nämä sun viestisi, sen lisäksi että mikään neuvo tai ohje ei ole sulle koko keväänä kelvannut mitä täällä annettu. Pitäisiköhän sun miettiä uusi provotarina, alkaa vähän tämä kyllästyttää.
[/quote]
Niin no kai siinä eron taustalla on muutakin kuten häpeä siitä etten saa ammattia normaalia työtä että mies joutuu tekemään pitkiä päiviä että pystyy perheen elättämään yms.
Mä en kyllä uskalla erota ja toivon että mieskin peruu koko jutun.Jäisin ihan yksin erossa.
Joudut sitten toimeentulotuen piiriin, eli hat kaupungilta asuntoa ja sossusta ja kelasta rahaa, jotta saat maksettua sen.